-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tazz
- Urodziny 01.05.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nisko
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
tazz obserwuje zawartość → Prośba o ocenę, AVF
-
Witam, mam problem z 3BG z 2002 r w wesji Highline. Ciągle świeci lewa pozycja (przód 1 żarówka i tył 4 żarówki). Wyczyściłem już manetkę od kierunków i nic, patrzyłem na kable od komfortu i też nic nie widać. Fakt faktem pod dywanikiem było troszkę wilgoci, ale izolacja nie zniszczona. Z góry dzięki za odpowiedź.
-
No to robi Ciebie w konia. Jeśli posiadasz ogrzewanie siedzeń to jesteś w akcji serwisowej. Moje auto wyszło z fabryki 15.05.2002 i uczestniczy w akcji. Usterka została znaleziona w 2006r i w dniu 27.04.2006 rozpoczęła się akcja serwisowa 74B4 polegająca na wymianie regulatora podgrzewania siedzenia kierowcy. Nie jeździjcie do ASO i nie pytajcie czy mogliby. Ja zadzwoniłem że wiem o akcji i chcę się umówić na 74B4. Podałem VIN i zapytałem na kiedy. Pan widząc że jest w czarnej pupcę i do gadania ma mniej niż zero umówił mnie na 26.02. Nauczyłem się już jakiś czas temu że do ASO nie jeździ się prosić tylko żądać bo oni na nas zabiają. Druknijcie sobie to co ja uzyskałem z ErWin i do ASO. W zrzucie jest wymazana koncówka mojego VIN-u.
-
Dokładnie, jest to akcja wymiany regulatora podgrzewania siedzenia kierowcy (oczywiście jeśli owe podgrzewanie jest zamontowane w danym aucie). Na akcje trzeba się umawiać z wyprzedzeniem ok 5 dni ponieważ ściągają regulator z fabryki jako część zamienna akcji serwisowej. Pan w serwisie na początku kręcił nosem że co ja mogę wiedzieć o akcjach serwisowych no ale po podaniu numeru akcji i WINu raczył mnie umówić.
-
I to dla mnie jest trochę dziwne, na kompie mam błąd przepływomierza (zwacie do masy). Przewody sprawdzone, przepływka wymieniona i bład jest dalej w pamięci.
-
Przy panujących warunkach atmosf. trudno o wyeliminowanie uślizgu. W przyszłym tygodniu poprawię logi. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Takie pytanie, może banalne ale jest: Czy w logach widać pracę przepływomierza ?
-
Zapewne tak patrząc na specyfikację w internecie. Póki co odpuszczę sobie temat termostatu. Do poprawy została synchronizacja tylko ?
-
Ok, wyreguluję na wolniejszej chwili. Termostat jest firmy Wahler
-
Różnica jest taka że płynniej przyśpiesz i trzyma doładowanie przez wiekszy zakres obrotów. Termostat jak się dowiadywałem jest tak babrycznie skonstruowany, 82 stopnie C i się otwiera. Synchro do poprawy czyli rozrząd do ustawiena ?
-
Wymienione turbo i termostat. Dolot poskładany szczelnie. Prosze o ocenę Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/taziorek_111445.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/taziorek_111446.html Grupy: 001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/taziorek_111447.html Wykres turbo
-
Witam, proszę o ocenę logów. Jestem przed wymianą turbiny na BRD i chciałbym wiedzieć czy wszystko jest ok. Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 003,008,010,003,008,010) Log (2 - 004,001,011)