Skocz do zawartości

krzychu_focus

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzychu_focus

  • Urodziny 01.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kętrzyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Jaka jest Kolejność dokręcania pokrywy zaworów w silniku ADR?
  2. tak dokładnie, to był przełącznik, tzw. odcięcie prądu, który dochodzi do tych 4 kostek na listwie wtryskiwaczy
  3. Te zabezpieczenie miałem na przewodzie z którego lecą te 4 kostki od listwy wtrysków. A dokładnie te zabezpieczenie miałem w połowie tej wiązki która idzie z wtrysków do ECU, tuż przy ścianie grodziowej tam gdzie znajduje się motor. Elektryk mi mówił, że czasem takie zabezpieczenia montowane są gdzieś pod deską rozdzielczą blisko skrzynki przekaźników, szukaj może coś znajdziesz. Przejrzyj dokładnie wszystkie przewody, wiązki, może masz coś nie fachowo podpięte. Zresztą wszystko co nie fabryczne przeważnie szybciej ulega degradacji, a potem to same kłopoty. Masz pewnie podobną sytuację co u mnie, proponuję tobie poszukać dobrego elektryka, samemu nie warto się bawić, szkoda nerwów i straconego czasu. Tam gdzieś w wawie na pewno kogoś znajdziesz. Jak coś wynajdziesz to pisz, powodzonka, pozdrawiam
  4. Witam wszystkich. Po kilkudniowym wzmaganiu z moim problemem, dzisiaj zaholowałem paska do dobrego elekrtomechanika z Kętrzyna, przedstawiłem mu całą sytuację z moim autem tak jak opisywałem wyżej. Okazało się, że problem z błędem wtryskiwaczy, tak jak pokazywał mi vag 4,9 tzn. 1249,1250,1251,1252 mam rozwiązany. wina leżała po stronie dodatkowego zabezpieczenia, które poprzedni właściciel zamontował na przewodzie, który dochodzi do wtrysku paliwa tzw. odcięcie prądu. Wypaliły się styki w tym zabezpieczeniu i auto unieruchomiło na amen. Mechanik wziął za usługę 60 zeta. Sam nie wiem po co komuś takie zabezpieczenia, ale widocznie poprzedni właściciel mieszkał w strefie gdzie notorycznie kradli passaty.... Dziękuję za poradę, swój temat zamykam, pozdrawiam wszystkich właścicieli B5.
  5. paliwem nie czuć, paliwo dostaje na listwę wtryskową, ale wtryski nie puszczają paliwa, a tak w ogóle nie wiem jak sprawdzić czy dochodzi napięcie do tych 4 kostek które są podłączone do wtrysków. Próbowałem to poprzez neonówkę 12 V, minus zwarłem do masy na silniku, a plus włożyłem do kostki, zakręciłem silnikiem, neonówka nie zaświeciła się. Może ktoś podrzuci jak dokładnie sprawdzić prądy, które dochodzą do wtrysków? A jak u ciebie misiorowski, coś robiłeś w aucie?
  6. mam to auto tylko na benzynie. Dzisiaj po sprawdzałem, mam iskrę, pompka podaje paliwo na wejściu do listwy i przelewie. Auto nawet nie chce zagadać, kręci, ale nie odpala, uff nie mam pojęcia co mu jest... ---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:09 ---------- dodam, że stało się to nagle, zgasiłem samochód pod garażem, a za jakąś chwilę chciałem go odpalić, a rozrusznik tylko kręci, a nie odpala. Paliwa mam ponad pół zbiornika. Może u ciebie problem tkwi po stronie jakiegoś przekażnika który daje sygnał do ECU i odpowiada za właściwą dawkę paliwa.
  7. Witam. Na vagu mam błędy1249,1250,1251,1252. Może ktoś podrzuci co może być przyczyną tych błędów? Dodam, że auto nie chce odpalić. ---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:22 ---------- Witam. Na vagu mam błędy1249,1250,1251,1252. Może ktoś podrzuci co może być przyczyną tych błędów? Dodam, że auto nie chce odpalić.
  8. Witam. Mam passata B5 1,8 125 KM, nie mogę go w ogóle odpalić, na vag 4,9 mam następujące błędy: 1249,1250,1251,1330. Proszę o odpowiedz dlaczego auto nie odpala??? dlaczego? Dodał, że stało się to nagle, po zgaszeniu auta nie pali. Rozwiązałeś ten problem z błędem 1249,1250.1251,1252?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności