Skocz do zawartości

Bodzio5

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bodzio5

  • Urodziny 02.05.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogusław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bodzio5

    Spadek mocy

    Przepraszam, rzeczywiście nie sprawdziłem drugiego pliku. Jutro zrobię poprawne logi. Czyli zrobić każdy osobno 3,8,10,11? Może jeszcze jakieś? Pozdrawiam
  2. Bodzio5

    Spadek mocy

    Mógłbyś jaśniej. Ostatnio robiłem logi tak samo i było ok:niewiem
  3. Witam wszystkich. W moim pasku mam od niedawna , zainstalowany Parrot ck3100 z rcd500 i bardzo często zawiesza sie i pomaga tylko wypicie kostki z centralki i wpięcie z powrotem. Wczoraj był u mnie kolega i zauważył ze po wyłączniu stacyjki parrot dalej działa i prawdopodobnie to jest przyczyną zawieszania się. Mógłby ktoś pomóc jak prawidłowo podłączyć aby wyłączał się wraz z wyłączeniem stacyjki. Wraz z parrotem sprzedawca dobrał przejściówkę dedykowana do mojego pasata i radia ale najwidoczniej coś jeszcze jest nie tak. Mógłbym prosić o pomoc bo jest to bardzo irytujące. Pozdrawiam
  4. Bodzio5

    Spadek mocy

    Witam serdecznie. Bardzo proszę o analizę logów. http://vaglog.pl/log_263304.html http://vaglog.pl/log_263305.html Autko jakieś mułowate i cały czas wyskakiwał najpierw błąd 005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 000 - - - Intermittent a potem 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 000 - - - Intermittent Dzisiaj poczyściłem masy, kostki , przepływkę, pressure sensor i jakby lepiej ale nie wiem na jak długo.
  5. Witam wszystkich. Tak jak w temacie wyskoczył błąd. Autko nierówno pracuje na wolnych obrotach szczególnie jak jest zimny i zaczął kopcić. Jakie logi trzeba zrobić aby w miarę dokładnie zdiagnozować? Tuesday,11,August,2015,18:41:00:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 AN Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9248 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 00829 210 87416 VCID: 7AF0F0B60A854FCC 1 Fault Found 000771 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 184981 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 21:43:27 Freeze Frame RPM: 840 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.21 V Inj. Quantity: 2.56 mg/str Temperature: 33.3°C (no units): 0.0 Readiness: 0 0 0 0 0
  6. Panowie jednak elektronika padła w przepustnicy. Sprawdziłem w ETKa i do BXE jest 038128063L a ja mam zamontowany 03G128063C V120 i nie bardzo wiem jaką mam kupić. Na innym forum napisali że 03G128063J V100 też jest do BXE. Może można je stosować zamiennie? Proszę o poradę
  7. Przepustnica nie okazuje żadnych oznak życia i dlatego nie wiem czy problem leży w silniczku klapy czy w kablach. Dlatego pytam czy po rozebraniu klapy można w jakiś sposób sprawdzić sam silniczek klapy ponieważ tak jak mówiłem mechanicznie wygląda ok. Na filmiku widać brak zębów na zębatce i po zapaleniu auta przy próbie ruszenia klapą słychać zgrzyt to znaczy że silniczek chodzi a u mnie po jak silnik chodzi ręką ruszam klapkę i chodzi płynnie - - - - - aktualizacja - - - - - Podczas próby testu Output Test, pierwszy EGR Valve (N18) silnik gaśnie i tyle.
  8. Witam. Mechanicznie klapa sprawna wszystko czyste , zębatki ok , klapa chodzi luźno. Można jakoś sprawdzić ten silnik klapy na krótko bo mam wrażenie że prąd nie dochodzi. jak włączam i wyłączam zapłon to przepustnica nie reaguje. Może mechanik podczas czyszczenia coś namieszał. Może wie ktoś który bezpiecznik odpowiada za tą przepustnicę.? Pod maską sprawdziłem bezpieczniki i wyglądają dobrze.
  9. Dzwoniłem do mechanika który ostatnio czyscił egr i powiedział że przepustnica też była czyszczona i prawdopodobnie jest to usterka mechaniczna. Tak czy inaczej jutro sam zajrzę do tego i napiszę co i jak.
  10. Witam. Autko mam od nowości i ma 184tyś. Pompki i turbo było już wymieniane na gwarancji po 14tyś. Po prostu tacy dobrzy mechanicy pracują w autoryzowanych serwisach i to nie tylko w Polsce. A co do błędu to masz rację. Można jakoś sprawdzić na krótko silnik klapy? Proszę o jakieś sugestie. 1 Fault Found 012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 177990 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 16:55:52 Freeze Frame RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.00 V Bin. Bits: 11000100 Torque: 0.0 Nm Torque: 351.4 Nm
  11. Mam jeszcze jedno pytanie. Po zapaleniu auta przeważnie z rana szarpie silnikiem dosyć mocno tak z trzy razy i potem jest ok, aczkolwiek nawet jak jest ciepły lubi sobie delikatnie szarpać po kilka razy i znowu ok. Nie są to poduszki, wygląda jak by miał przerwy w dostawie paliwa. Filtry nowe pompa ma ok 10 tys oryginał. Nie wspominałem o tym wcześniej bo czekałem na przeplywke i myślałem że po wymianie będzie ok ale nie jest. Chciałem dodać bo nie napisałem wcześniej że Turbo, sprzęgło, pompki są wymienione na oryginały i mają ok 20 tys przebiegu. Ps. Właśnie w tej chwili po zapaleniu na ciepłym silniku znowu emmision garage ale sprawdzę dopiero po powrocie do domu jaki błąd. Pozdrawiam
  12. Mogło być to powodem większego spalania? Rozumiem że teraz tylko jeździć i nie szukać dziury w całym. A tak na marginesie to za nową oryginalną przepływkę z 12 miesięczną pisemną gwarancją na Allegro zapłaciłem 92 zł.
  13. Witam ponownie. Przepływka założona oryginał VW. Poniżej logi po wymianie. http://vaglog.pl/log_201116.html http://vaglog.pl/log_201115.html Autko zaczeło równiej pracować na wolnych obrotach i na razie żadnego błędu nie ma, aczkolwiek dzisiaj był u mnie kolega z takim samym Passatem 1.9 TDI BXE tylko z 2008 roku i z większym przebiegiem i mam wrażenie że był bardziej żwawy od mojego. Nawet na postoju jak dodawałem gazu to lepiej wkręcał się na obroty od mojego. Już sam nie wiem czy to może ja mam takie wrażenie czy faktycznie jeszcze jest coś nie tak z moim autkiem. Proszę o komentarz. Pozdrawiam
  14. Po skasowaniu tamtych błędów teraz jest tylko taki błąd, ale tak czy tak trzeba najpierw wymienić przepływkę i zobaczymy co będzie dalej. Saturday,07,April,2012,20:36:59:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 AN Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9248 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 00829 210 87416 VCID: 7AF0F0B60A854FCC 1 Fault Found 012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 000 - - Freeze Frame Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 177553 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:33:49 Freeze Frame RPM: 819 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 11000000 Torque: 158.6 Nm Torque: 0.0 Nm Readiness: 0 0 0 0 1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności