Skocz do zawartości

kaktus1204

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kaktus1204

  • Urodziny 12.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrowiec Św.

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2004
  1. ...ja również i jestem zadowolony, mój AMX również jest szczęśliwy i miło mruczy...
  2. Dzięki za szybką odpowiedź. Możesz określić ich rozmiar?
  3. Witam, mam pytanie co do tych trzech śrub (razy 2). Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jakiego są rozmiaru/typu? Pytam, bo zamierzam je kupić w razie gdyby stare nie chciały się odkręcić lub by urwały się podczas odkręcania. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
  4. Mam podobnie jak Ty, niemniej żeby nie robić zbyt OT - co do mechaniki to mam ten znany na forum problem polegający na tym, że słychać metaliczny "STUK" przy zatrzymywaniu się lub manewrowaniu przód tył - ale najgorsze jest to, że nie zawsze. Niby dochodzi to z lewego przedniego koła ale jest bardzo niepowtarzalne. Nie ma luzów na zawiasach, nie ma luzów w układzie kierowniczym, był na "trzęsiawce" i nic. Można go całego oglądać i zaglądać i nic. Wyjeżdżam z diagnostyki, dojeżdżam do garażu - STUK - no kur**. Szukałem wszędzie na forum, nie tylko tym ale również niemieckich forach i angielskich - wszystkie sugestie sprawdziłem - NIC nie pomogło. Dałem sobie spokój bo ów "STUK" słychać zbyt rzadko. Pozdrawiam!
  5. Tak tak, ja nie zamierzam robić lipy tylko wymienię obydwie - zwłaszcza, że druga również już jest troszkę "potargana". Dzięki za wskazówki z obejmami. ---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:08 ---------- W moim przypadku układ jest jak najbardziej szczelny. Głównie chodzi o optykę i zbliżający się przegląd, a jako że lubię mieć w furmance wszystko na "tip top" - zwłaszcza takiej i zwłaszcza przed zimą, postanowiłem się tym zając.
  6. Oczywiście, kupiłem oryginał. Kosztował około 50pln. Mam teraz problem drobny z łącznikami elastycznymi wydechów. Plecionka się rozwarstwiła i nie ciekawie to wygląda. Jako, że zbliża się przegląd to chciałbym je wymienić (oryginał kosztuje 23pln). Pytanie zadawane jest - jak bardzo skomplikowana jest to operacja dla "tłumikarza"? Czy będzie musiał demontować kolektory i ile w stolicy może kosztować taki zabieg? Dzięki za info
  7. Miałem dokładnie to samo w moim AMX. Wymiana zajmuje 15minut i jak ręką odjął.
  8. Witam, podłącze się pod temat gdyż u mnie jest identycznie. Tuż przed zatrzymaniem, na równym asfalcie jest delikatny stuk - aczkolwiek nie za każdym razem. Podczas jazdy nic takiego nie występuje. Czy Ty może ustaliłeś co się u Ciebie działo?
  9. kaktus1204

    Formuła 1- dyskusje

    po wyścigu na pewno przez CB poszło "oszczędności sprzedam" heheh
  10. ech no szkoda, ja kupiłem passata B5 3B3 z 2004 z grillem w chromie bez znaczka ale bardzo mi się nie podoba taki rodzaj tuningu i chcę założyć oryginalny a ten sprzedać.
  11. Witam wszystkich, Piszę tu ponieważ nie mogę jeszcze zakładać nowych tematów... a mam pytanie dotyczące instalacji gazowej w Passacie 2.8, którego sprowadziłem niedawno. Mianowicie ma on tam instalację Prince Gas (to nie jest holednerski PrinS). Niestety nic niedziała - dosłownie jak by nawet prąd nie docierał. Na polskich forach nie ma praktycznie nic na temat tej instalacji: http://www.autogaz.webd.p...iewtopic&t=1067 Przestudiowałem niemieckie strony/fora i wiem, że jest to producent, który splajtował 2 lata temu. W tym aucie ta instalacja została zamontowana pół roku temu i wszystko jest poprawnie wpisane do dowodu rejestracyjnego. Czy ktoś może mi polecić jakiś zakład w Wa-wie, który by się podjął sprawdzenia tej instalacji? Wielkie dzięki z góry! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności