Skocz do zawartości

ukash954

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ukash954

  • Urodziny 15.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BTM

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam wszystkich. Chciałem podpiąć się pod temat tego nieszczęsnego błędu ESP i ABS. W moim pasku ten błąd czasami się pojawia a czasami nie. Jeżeli się pojawi to jak już zauważyłem nie ma na to wpływu ukształtowanie powierzchni po której akurat jadę. Nie zdarza się to też przy hamowaniu a raczej przy postoju. Wyjadę z garażu podjadę 5 metrów pod drzwi domu, stanę i po chwili załączą się kontrolki ESP i ABS. Jeżeli to wina czujników to bardzo proszę o wskazanie mi miejsca ich lokalizacji (zdjęcia, schematy). Z góry dzięki za pomoc.
  2. A jak sprawdzić diody prostownicze? Da się jakoś domowym sposobem czy tylko przy pomocy fachowcy ?
  3. A jak to jest z mierzeniem miernikiem alternatora. Bo słyszałem że można napięcie zmierzyć a także można zmierzyć omomierzem tylko nie pamiętam dokładnie o co to chodziło. Co było jeśli wirnik alternatora obracał się w jedną i drugą stronę, czego usterka? Bo wiem że ma się kręcić tylko w jedną.
  4. Czyli tak czy siak trzeba go wymontować. Czy trzeba odkręcać i rozbierać jakieś inne części przy wymianie alternatora. Bo żeby wyciągnąć alternator to trzeba chyba pasek poluźnić na naciągaczu. Jeżeli się mylę to poprawcie mnie.
  5. Rozumiem, nie jest to taki pisk tylko świst jak z dużych obrotów wraca na małe a tak samo jak gaszę silnik, to wtedy przez chwilę słychać świst zwalniającego alternatora. Szczotki mają jedna ok. 4,5 mm a druga ok. 5 mm.
  6. Jestem tu nowy także witam wszystkich i podpinam się pod temat o alternatorze. Wczoraj po włączeniu silnika w b5 (3bg wersja 101 TDi 2004) po 3 sek. zaświeca się kontrolka akumulatora i świeci cały czas. W czasie analizowania doszedłem do wnioski że gdy dodam gazu i puszcze to gdy wraca na wolne obroty to słychać świst z alternatora. Sam alternator na wyłączonym silniku obraca się tylko w jedną stronę. Szczotki odkręciłem i nie są całkowicie zdarte a "wałek" po którym jeżdżą szczotki nie jest przetarty do metalu. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności