Skocz do zawartości

jarlo5

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarlo5

  • Urodziny 20.07.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bieszczady

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich. Może moja historyjka komuś pomoże. Miałem sprężyny oryginalne (1 kropka żółta, 2 kropki brązowe) chodzi o przód, i po tym jak jedna sprężynka pękła wymieniłem na KAYABA RH1020 (tak dobrał mi mechanik z katalogu intercarsu). Zaraz po założeniu gdy auto zjechało z podnośnika---gleba, dokładnie 3,5 cm niżej niż na starych oryginalnych. Każda mulda i dziura w drodze które nawet wcześniej znałem były moje. Nawet mały prożek do garażu stanowił problem. Poczytałem forum i kupiłem sprężynki LESJOFORS LS4095056 (sam znalazłem w katalogu lesjoforsa i sam zamówiłem), auto wróciło do normalnej wysokości. Dodam tylko że na kayabah samochód zachowywał się ok. twardość, prowadzenie, zachowanie auta bdb. Auto to - Passat B5 FL VARIANT 1,9 TDI AVF 2003R Może to komuś pomoże. Pozdrawiam.
  2. Witam. Moja przygoda z czujnikiem prędkości zaczęła się od dziwnego zachowania wskazówki prędkościomierza. Wskazówka na początku wskazywała prędkość ale czasami drgała, spadała nagle o 10 - 20 km/h i wracała do normalnych wskazań. Po kilku dniach prawie całkiem padła to znaczy gdy odpaliłem rano auto to wskazywała zero i dopiero po przejechaniu ok. 15 - 20 km powoli wracała do normalnych wskazań. Problemem okazał się impulsator czyli czujnik prędkości. Styki w kostce były prawie zielone zaśniedziałe i po przeczyszczeniu licznik śmiga aż miło. Do czujnika dostałem się od góry czyli od klapy silnika.Odkręciłem tylko zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego potem trzeba wypiąć kostkę (2pin), odblokować taki zatrzask na czujniku lekko naciskając do dołu i cały czujnik przekręcić w lewo o jakieś 30 - 40 stopni i wyjąć do góry. Robiłem to w Passacie 1,9 TDI 2003 AVF. Cała operacja trwała ok. 30 min z czyszczeniem styków. Pozdrawiam.
  3. Witam. W swoim Passacie B5 FL 2003r. AVF, zamontowałem radionawigację MFD wer. D i wszystko działa ok. Do montażu użyłem oczywiście navi MFD, kabla plug&play kupiony na Alledrogo, anteny GPS zakupionej na Alledrogo. Montaż bez cięcia kabli tylko podłączyć i działa. W menu nawigacji ustawiłem rozmiar kół i ilość impulsów na 8 (sygnał z GALA).Wszystko działa płynnie. Gdy sygnał był ustawiony na 45 nawi działała "skokowo" czyli moja pozycja na mapie odświeżała się z poślizgiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności