junio86
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O junio86
- Urodziny 11.10.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
-
passat 1.9 tdi przerywanie podczas przyspieszania
junio86 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mój problem juz rozwiazany.Mechanik zrobil test z butelka i wykluczył w ten sposob silnik. okazalo sie ze smok w baku byl caly zalepiony czarna mazia. zostala ona potraktowana benzyna i zdrapana, podobnie jak dno zbiornika. A zapowietrzanie bylo efektem przetartych przewodów przy filtrze paliwa. opaski zaciskowe ktore byly czesto ruszane rozciely gume w minimalny nie zauwazalny sposob- na 2 przewodach.Teraz auto lata jak glupie Test z butelka dobra sprawa, nie trzeba rozbebeszac silnika. Powodzonka. -
passat 1.9 tdi przerywanie podczas przyspieszania
junio86 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jacq a jak dziala ten zawor zwrotny na nadmiarowym, on jest elektrycznie sterowany, moze jest taka opcja ze jest caly czas otwarty i dlatego nie ma cisnienia, jaka on tam ma pelnic funkcje? -
passat 1.9 tdi przerywanie podczas przyspieszania
junio86 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
ponoc vag nie pokaze tego napiecia. tylko specjalistyczny sprzet wchodzi w gre. gdyby sie poluzowala to by bylo widac na vagu. dzieki za obrazek, zasugeruje dzis mechanikom -
passat 1.9 tdi przerywanie podczas przyspieszania
junio86 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, podbijam temat gdyż mam taki sam problem: 1.9 TDI AJM 2000r. 250 000 km Auto szarpie i przerywa przy przyspieszaniu, czasem gdy dłuzej stoi ciezko zapala- tak jakby sie cofnelo paliwo. W aucie 2 miesiace przed zdarzeniem robiona byla glowica, szarpanie powstalo gwaltownie, nie bylo wczesniejszych oznak. Wykluczam wiele czynnikow gdyz zostaly sprawdzone, filtr paliwa ok, pompowtryski i ogolnie wszystko co mozna sprawdzic na vagu->ideał, zarówno w testach dynamicznych. Przy wymianie glowicy dane nowe oringi zamiennik z bosha na pompowtryski, otwory w glowicy wystepuja ale bardzo malo wyczuwalne pod palcem, Wymieniona pompa paliwa(wacum) gdyz po mierzeniu manometrem bylo 2.5 bara przy 4 tys obr, po zacisnieciu powrotu na wolnych obrotach jest 8 bara. Po montarzu drugiej, sprawnej pompy jest dalej to samo.Poradzono mi teraz udac sie do specjalisty elektryka ktory zmierzy mi napiecie w sterowniku komputera, gdyz mozliwe jest oszkodzenie koncowki mocy na ktoryms pompowtrysku.Jestem przed tym badaniem, mechanicy VW danelczyk nie maja wiecej pomysłow, Czy ktos jest wstanie nakierowac mnie na ewentualna awarie? aha w ajm nie mam pompy w baku.