-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O drPorn
- Urodziny 11.09.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brodnica
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pisałem o moim problemie, ale to chyba nie chodziło o paliwo, paliwo te pochodziło ze stacji ma ktorej kolega tankuje poł roczngo japońca i wszystko jest ok. Gdy odpalam zimny samochod odpala bardzo ładne, po chwili zaczyna sie problem mianowicie pochodzi ok. 2 minut i zaczyna miec ciezko słychac to po silniku i chwilowe spalanie sie zwieksza az w końcu zgasnie. Odpalic go pozniej jest znacznie ciezej kreci ok 10 sek a czesem i dłuzej, raz tak ze padł akumolator. Po odpaleniu gdy juz słysze ze ma ciezej i zaraz ma zgasnac wciskam gaz nawet minimalnie i chodzi norlamnie, trzymam go jakis czas az silnik sie rozgrzeje i problem ustepuje... na rozgrzanym silniku problemu nie ma... Czego to moze byc przyczyna? Passat b5 fl 101km I jeszcze jedno pytanie, jak długo powinien sie nagrzac do swojej temperatury przy temp. 5C ? Odpaliłem pochodził ok 2 min przejechałem 10km a jeszcze nie nagrzał sie do konca, czy to długo? Pierwszy filmik był nagrywany rano samochod zimny nie jezdzony, odpala dobrze. Kontrolka oleju swieci sie poniewaz 8 tys temu były robiony remont dosc duzy (pierscienie, swiece (nie działała zadna) uszczelniacze filtry) i trzeba wykasowas bład stan oleju jest dobry. [ame] [/ame] Drugi filmik przedstawia gdy samochod chodził ok 2 min na wolnych obrotach az po chwili zaczał sie dusic az zgasł. [ame] [/ame] Trzeci gdy pusciłem gaz i po chwili to samo, zgasł po długim kreceniu odpalił [ame] [/ame] Czwarty filmik przedstawia auto na poł rozgrzane po czym problem ustepuje, odpala norlamnie [ame] [/ame] Podkreslam ze gdy wciskam nawet lekko i trzymam az auto sie rozgrzeje problemu nie ma... Nie mam pojecia co to moze byc, stało sie to od niedawan. Prosze o pomoc
-
Pisałem o moim problemie, ale to chyba nie chodziło o paliwo, paliwo te pochodziło ze stacji ma ktorej kolega tankuje poł roczngo japońca i wszystko jest ok. Gdy odpalam zimny samochod odpala bardzo ładne, po chwili zaczyna sie problem mianowicie pochodzi ok. 2 minut i zaczyna miec ciezko słychac to po silniku i chwilowe spalanie sie zwieksza az w końcu zgasnie. Odpalic go pozniej jest znacznie ciezej kreci ok 10 sek a czesem i dłuzej, raz tak ze padł akumolator. Po odpaleniu gdy juz słysze ze ma ciezej i zaraz ma zgasnac wciskam gaz nawet minimalnie i chodzi norlamnie, trzymam go jakis czas az silnik sie rozgrzeje i problem ustepuje... na rozgrzanym silniku problemu nie ma... Czego to moze byc przyczyna? Passat b5 fl 101km I jeszcze jedno pytanie, jak długo powinien sie nagrzac do swojej temperatury przy temp. 5C ? Odpaliłem pochodził ok 2 min przejechałem 10km a jeszcze nie nagrzał sie do konca, czy to długo?
-
Mi walił na niebiesko mój PD. To była wina pierścieni. No i trzeba się przerzucić na półsyntetyk, chyba że wymienisz wszystkie tłoki.
-
Te dodatki do paliw to sobie darowałem. Olej który wlałem musi nasmarować układ paliwowy, ponieważ paliwo było suche. Prowadzimy firmę transportową, i trochę już sprawdziliśmy tych dodatków. Ogólnie to nie polecam. W najlepszym wypadku stracisz te 10-20 zł .
-
Problem rozwiązany! Złej jakości paliwo. Zablokował się. Nalałem oleju "kosiarkowego"od mieszaniny Pb5 do przewodów od filtra, zatankowałem do pełna i 2L mixolu w zbiornik. Jest dobrze ;D. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
-
Przyczyna, złe paliwo po wymianie wszystko ok Kupiłem banieczke od robotnikow co chodniki kłada chyba było zbyt suche no i o mały włos by sie pompa zatarła...
-
Dziś podjechałem do znajomego, późnym popołudniem(średnio odpalił). Odpalam go znów, i ma ciężko. Jadę do domu, i przy następnej próbie, dzieje się co napisałem. Nie grzałem go, ponieważ nie chciałem ryzykować. Jutro postaram się podpiąć go pad VAG-a.
-
Ja mam podobną przypadłość w Passacie FL 2003 101KM AVB. Odpali tylko na całkowicie wciśniętym pedale gazu "do dechy". Na wolnych obrotach gaśnie.