Skocz do zawartości

mora

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mora

  • Urodziny 05.10.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. nie mam zielonego pojęcia o co chodzi z tymi felgami...
  2. mam takie pytanie... Założyłem ostatnio felgi do swojego auta co prawda do mercedesa, cztery kola takie same z tym samym et, taka sama szerokość, ale jedna felga jest innego producenta... Ta felga wystaje znacznie bardziej od pozostałych.. Skoro szerokość i et są takie same jak pozostałych to raczej powinno być ok, prawda? Na poprzednich kolach tego nie było... Ma znaczenie to że jest innego producenta?
  3. jeśli masz sedana to można by założyć manetkę od varianta, bo on ma chyba oddzielne spryskiwanie tylnej szyby... i podłączyć do spryskiwania reflektorów. chyba, że się mylę to mnie poprawcie...
  4. Witam szanownych forumowiczów. Dzisiaj przydarzyło mi się coś takiego... Chcąc sprawdzić jaka jest bateria w kluczyku/pilocie (gdyż nie mam pojęcia jak długo ona w nim jest i po prostu chciałem mieć drugą w zapasie gdyby stara zawiodła) po otwarciu wypadła mi ta cała płytka... Włożyłem ją zaraz na swoje miejsce, wyciągnąłem baterie i pojechałem drugim samochodem do sklepu zakupić nową.. Kiedy wróciłem włożyłem starą baterie, złożyłem kluczyk do kupy i... Podchodzę do auta normalnie otworzyłem, rozsiadłem się wygodnie i uruchomiłem silnik, ale tylko na sekunde bo od razy zgasł i mrugała kontrolka od immo... po kilku próbach (nieudanych) wyszedłem z wozu, chciałem zamknąć a tu nic, nie reagował już ani na zamykanie, ani na otwieranie, ani na zamykanie... To samo się dzieje z nową baterią... Co to może być? Czy to wina tego, że wypadła ta płytka? Proszę o Waszą pomoc... Z góry Dziękuję.
  5. i już żadnych więcej pomysłów ??
  6. no właśnie bylem u mechaniora i niby żadnych błędów nie pokazuje...
  7. witam koledzy! mój kłopot polega na tym, że przy ciepłym silniku i przy utrzymywaniu stałych obrotów zapala się kontrolka od ESP, co powoduje drżenie silnika mniej więcej w zakresie obrotów 1800 - 2200 nie zależnie od biegu, na którym jadę również na luzie. Dodam jeszcze, że na ciepłym silniku są problemy z odpaleniem, tzn. auto zapala, lecz zaraz spada z obrotów i gaśnie, dopiero po przytrzymaniu go dłużej na rozruszniku wchodzi na obroty. Proszę o jakieś wskazówki i z góry wielkie dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności