Skocz do zawartości

szwedzik5

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szwedzik5

  • Urodziny 12.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrowiec Świętokrzyski

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam. Moje auto to VW Passat 1.9 TDI 74 kw AVB 2004 r, przebieg 276 tysięcy sprawdzany w skodzie , auto sprowadziłem sam z Norymbergi 4 lata temu bezpośrednio od Niemca ,Samochód sprawuje się świetnie , przyspiesza dynamicznie tzn zbiera się od samego dołu ,uruchamienie silnika w mróz nie stanowi żadnego problemu, nie dymi , na 15 tysięcy doleje mu dosłownie pół litra oleju , jeżdżę na oleju motul 5w 40 . U mnie też leci taki mały dymek , mechanior mi powiedział że jak jest taki mały dymek to na 100 % jest uszkodzony pierścień zgarniający olejowy. U mojego wuja który ma też passata 1.9 TDI PD AWX 2001 r to samo się dzieje. Na forach pisze że w silnikach PD tak ma być , a on idzie w zaparte że pompowtryski nie mają nic do tego pierścięń jest uszkodzony i już. Dodam że kolega ma passa 1.9 TDI 98 r i tego dymku nie ma. Już nie wiem co mam myśleć o tym:what
  2. Witam , ostatnio wymieniałem rozrząd w swoim passacie 1.9 TDI kod AVB 2003 rok zczytany z tabliczki znamionowej koraserji oraz z plastikowej obudowy rozrządu również taki sam kod , i z tabliczki z bagażnika w luku koła zapasowego. Kupiłem rozrząd do tego modelu czyli do silnika AVB. Co się okazało mój mechanior z garażu Zbysio dzwoni do mnie i mówi mi że ten rozrząd który kupiłem nie pasuje do tego modelu. Więc pojechał Zbysio do sklepu i zakupił rolki pasujące z tego 130km kod AWX. Więc mówie jak to ? przeciesz wszędzie jest napisane że to AVB. I teraz nie wiem co mam robić do jakiego silnika kupować w razie czego części, czy do silnika AVB czy AWX. Ostatnio z głowicy zczytałem taki kod "038ANV1600" i 038103.373.R , tylko że on nic mi nie mówi może pomożecie moi drodzy forumowicze.:aniolek
  3. Teraz zauważyłem że jeżeli ustawie temperaturę na econ 22 C to też mi sie szybciej zagrzewa silnik czyli do 90 C, mam wrażenie że jeżeli się ustawi na AUTO 22 C to załancza się klima oraz wiatraki zaczynają się kręcić i schładzają ciecz w obiegu i to powoduję gorsze grzanie silnika , takie jest moje zdanie! :fajny
  4. hubcio benzyna się inaczej zachowuje niż diesel :dobrze ---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 15:58 ---------- Dario, myśle że to jest normalne kilku kolegów ma passaty z silnikem 1.9 tdi i każdemu się ciężej zagrzewa silnik w zimę , ja miałem zawsze 90 stopni gdy była temperatura powyżej zera na dworze. :manga
  5. W moim pasku zauważyłem jedną rzecz, że jeżeli włącze nagrzewanie na drugą kreskę klimatronika to temperaturę 90 stopni łapie po przejechaniu 5km, a jak włacze nawiew na szybę na maksa, to pasek sie grzeje bardzo wolno . Czyli termostat jest dobry bo na drugim biegu klimatronika szybko łapię temperaturę, co wy na to? silnik AVB 1.9 TDI 101 ps rok 2004
  6. Mój passek ma 233 tysie przebiegu , rok 2003 ,silnik avb 101 km! Sam go przyprowadziłem 2 tyg temu z Norymbergi bezpośrednio od kartofla z niebieskimi oczami! Serwis do końca , myśle że licznik nie kręcony, środek jak nowy. Mam ten sam problem co wy śmierdzą strasznie spaliny aż szczypie w oczy i jak zapale rano oczywiście auto pali na dotyk , i też puści delikatny dymek taki jasno szary, myśle że to normalne. Nie widziałem jeszcze żadnego auta który by nie zadymił przy zapaleniu! A smrodkiem to nie wiem czy taki powinien być pierwszy raz mam diesla:fajny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności