szwedzik5
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O szwedzik5
- Urodziny 12.04.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ostrowiec Świętokrzyski
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
-
Witam. Moje auto to VW Passat 1.9 TDI 74 kw AVB 2004 r, przebieg 276 tysięcy sprawdzany w skodzie , auto sprowadziłem sam z Norymbergi 4 lata temu bezpośrednio od Niemca ,Samochód sprawuje się świetnie , przyspiesza dynamicznie tzn zbiera się od samego dołu ,uruchamienie silnika w mróz nie stanowi żadnego problemu, nie dymi , na 15 tysięcy doleje mu dosłownie pół litra oleju , jeżdżę na oleju motul 5w 40 . U mnie też leci taki mały dymek , mechanior mi powiedział że jak jest taki mały dymek to na 100 % jest uszkodzony pierścień zgarniający olejowy. U mojego wuja który ma też passata 1.9 TDI PD AWX 2001 r to samo się dzieje. Na forach pisze że w silnikach PD tak ma być , a on idzie w zaparte że pompowtryski nie mają nic do tego pierścięń jest uszkodzony i już. Dodam że kolega ma passa 1.9 TDI 98 r i tego dymku nie ma. Już nie wiem co mam myśleć o tym:what
-
Witam , ostatnio wymieniałem rozrząd w swoim passacie 1.9 TDI kod AVB 2003 rok zczytany z tabliczki znamionowej koraserji oraz z plastikowej obudowy rozrządu również taki sam kod , i z tabliczki z bagażnika w luku koła zapasowego. Kupiłem rozrząd do tego modelu czyli do silnika AVB. Co się okazało mój mechanior z garażu Zbysio dzwoni do mnie i mówi mi że ten rozrząd który kupiłem nie pasuje do tego modelu. Więc pojechał Zbysio do sklepu i zakupił rolki pasujące z tego 130km kod AWX. Więc mówie jak to ? przeciesz wszędzie jest napisane że to AVB. I teraz nie wiem co mam robić do jakiego silnika kupować w razie czego części, czy do silnika AVB czy AWX. Ostatnio z głowicy zczytałem taki kod "038ANV1600" i 038103.373.R , tylko że on nic mi nie mówi może pomożecie moi drodzy forumowicze.:aniolek
-
Teraz zauważyłem że jeżeli ustawie temperaturę na econ 22 C to też mi sie szybciej zagrzewa silnik czyli do 90 C, mam wrażenie że jeżeli się ustawi na AUTO 22 C to załancza się klima oraz wiatraki zaczynają się kręcić i schładzają ciecz w obiegu i to powoduję gorsze grzanie silnika , takie jest moje zdanie! :fajny
-
hubcio benzyna się inaczej zachowuje niż diesel :dobrze ---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 15:58 ---------- Dario, myśle że to jest normalne kilku kolegów ma passaty z silnikem 1.9 tdi i każdemu się ciężej zagrzewa silnik w zimę , ja miałem zawsze 90 stopni gdy była temperatura powyżej zera na dworze. :manga
-
W moim pasku zauważyłem jedną rzecz, że jeżeli włącze nagrzewanie na drugą kreskę klimatronika to temperaturę 90 stopni łapie po przejechaniu 5km, a jak włacze nawiew na szybę na maksa, to pasek sie grzeje bardzo wolno . Czyli termostat jest dobry bo na drugim biegu klimatronika szybko łapię temperaturę, co wy na to? silnik AVB 1.9 TDI 101 ps rok 2004
-
Mój passek ma 233 tysie przebiegu , rok 2003 ,silnik avb 101 km! Sam go przyprowadziłem 2 tyg temu z Norymbergi bezpośrednio od kartofla z niebieskimi oczami! Serwis do końca , myśle że licznik nie kręcony, środek jak nowy. Mam ten sam problem co wy śmierdzą strasznie spaliny aż szczypie w oczy i jak zapale rano oczywiście auto pali na dotyk , i też puści delikatny dymek taki jasno szary, myśle że to normalne. Nie widziałem jeszcze żadnego auta który by nie zadymił przy zapaleniu! A smrodkiem to nie wiem czy taki powinien być pierwszy raz mam diesla:fajny