Skocz do zawartości

ertee

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ertee

  • Urodziny 26.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Wlkp.

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Mam pytanie, w pliku ciegna.pdf sa widoczne dwa typy wybieraka i elementu trzymajacego linki oznaczony nr 42, u mnie były uszkodzone cięgna więć przywiozłem sobie ze szrotu kasetke z lewarkiem łącznie z linkami i tym elementem nr 42, niestety wybieraka już nie było i teraz w czym rzecz: mój wybierak wygląda tak jak ten z górnej części rysunku, ale brak mi tego ciężarka oznaczonego nr 53 a także śruby 54, zamiast tej śruby była zwykła z podkładkami więc tak też to poskręcałem ale po godzinnej regulacji biegi działają tak sobie tzn. są wszystkie ale jedynka ze wstecznym wchodzą nie najlepiej i trójka też z jakimś oporem. Zauważyłem, że na dolnym rysunku nie ma tego ciężarka a ponadto jest inny element nr 42 niż mam założony (ten z góry rysunku). Czy jeżeli założę zamiast elementu z górnego rysunku oznaczonego nr 42 ten który jest na dolnym gdzie nie występuje ciężarek którego mi brakuje to dam radę wyregulować biegi żeby wszystko dobrze działało? Czy może musiałbym wymienić też wybierak albo samo mocowanie linki oznaczone na rysunku nr 1 ? Przyznam, że nie do końca rozumiem różnice w wybierakach na tych rysunkach, dlaczego jeden jest z ciężarkiem natomiast drugi bez a oba mają działać prawidłowo.
  2. Podepnę się do wątku. Mam następujący problem z B3 1.8 którego dopiero co kupiłem. Na wyłączonym silniku wszystkie biegi wchodzą bez zarzutu, natomiast na odpalonym (nieważne czy zimny czy ciepły) po wduszeniu sprzęgła i próbie włączenia któregokolwiek biegu jest opór a następnie zgrzyt i szarpnięcie autem przy czym im wyższy bieg tym jest lepiej - przy piątym biegu praktycznie już nic nie zgrzyta i nie szarpie. Natomiast jeśli wcisnę sprzęgło i przytrzymam tak jakieś 2 sekundy to każdy bieg wchodzi gładko bez zgrzytów i szarpnięć, sprawdzałem przy rożnych obrotach silnika i zawsze jest tak samo. Sprzęgło chodzi bez zarzutu, nie ciągnie, nie bierze za wysoko ani za nisko, natomiast zdażylo mi się dwa razy, że po 2 dniowym postoju pierwsze wciśnięcie hamulca powodowało zejście pedału do samej podłogi i dopiero za 2-3 naciśnięciem hamulce wracały do normy, nie zauważyłem jakiegoś ubytku płynu hamulcowego natomiast stan płynu w zbiorniczku jest ok 0,5cm wyższy od MAX. Dodam, że końcówki linek zmiany biegów nie są oryginalne i były dorabiane przez kogoś ale nie wiem czy to ma jakikolwiek związek z tym, na wszelki wypadek zaopatrzyłem się już w inny komplet oryginalnych linek aby je wymienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności