Skocz do zawartości

kucharz214

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kucharz214

  • Urodziny 12.04.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Reykjavik

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jak zrobić adaptacje Polskim Vagiem 4,9?? Coś mi nie chce iść. Czytałem coś w necie że w AHL nie robi się adaptacji. Jeśli nie Polskim Vagiem to czym najlepiej??
  2. Opis błędu z innego VAGa:533: Układ regulacji biegu jałowego > silnik krokowy ISC, nieszcz. dolot, zły zapłon, zła regulacja przepustnicy. Posiadam też borę i sprawdzam Polskim Vagiem 4,9 tak jak w tym przypadku. W Borze pokazywał mi błąd mieszanki. (również w Octavii i A3). Mało ostatnio mało jeździłem(brak czasu) dziś podpiąłem się znowu o dziwo pokazał mi się tylko błąd przepływomierza. (kasowałem błędy jak sprawdzałem wcześniej) Czy pozostałe błędy mogły być spowodowane tym że silnik ledwo zipał jak miał spięcie??? Dodam tylko tyle że w czacie poprzedniej diagnozy silnikiem telepało i nie mogłem sprawdzić logów bo zanim w nie wszedłem to gasł . Jestem prawie pewien przepływki. Dziś trochę się bawiłem. Silnik 90stopni 1.- Jak jest podpięta silnikiem potrafi szarpnąć obroty spadają prawie gaśnie ale się podnosi( na postoju gorzej jest jak jadę i np. nacisnę mu hamulec wtedy gaśnie i tracę hamulce jednak zdarzyło się to tylko raz) jak jest odpięta nigdy się to nie zdarza. 2.- nie zaobserwowałem zmiany mocy pomiędzy podpięta a odłączoną. 3.- jak dam mu w palnik np. 2 lub 3 bieg obroty pomiędzy 3,800 - 5,000tys występuje szarpanie lub jakby odcięcie zapłonu gdy przepływka podpięta. Jak odłączona idzie równo do 6,000tys. dalej nie testowałem 4.- No i najważniejsze nic się nie dzieje jak ja odłączam (ale może to być spowodowane błędem) Ale wszystko było by pięknie i wiadome gdyby nie odpalenie zimnego silnika: Podpięta przepływka wszystko OK. Odpięta samochód szarpie (nie gaśnie tylko jak by ktoś dodawał gazu i odejmował dodawał i odejmował) Czy możliwe że jest to uszkodzenie kabla idącego do przepływki?? Jak pisałem wcześniej czyściłem ją i druciki w środku nie są zerwane.
  3. Ok zrobię to pewnie w środę bo kable we wtorek z polski mi przyjdą. A żeby się do nich dostać(przy cewce) muszę wyjąć przepustnicę. A co sądzisz o błędzie 537. Myślisz że sonda do wymiany czy może błąd spowodowany mieszanka czy przepływką??
  4. Znalazłem jak pisałem było spięcie. Za pasami pasażera pod boczkiem słupka. Była nakrętka dociskająca 2 kabelki do masy. Nakrętka się poluźniła i czasami kabelki dotykały do siebie a nie do masy. Teraz wszystko śmiga. Co do błędów silnika z Vaga czy mogą być spowodowane bardzo kiepskimi kablami wysokiego napięcia?? (jeden pozalepiany izolacją) Błędy bo są na poprzedniej stronie. 520 PrzepływomierzMasomierz powiet.-G70G19 zwarcie do plusa 533 Regulacja biegu jałowego poza specyfikacją - wartość górna 537 Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość dolna - BŁĄD SPORADYCZNY 282 Regulator położenia przepustnicy-V60 różnica dorególowania
  5. Jednak fałszywy alarm dziś rano odpaliłem przejechałem 500m i znowu to samo. Światła tak samo się tlą samochód gaśnie. Najgorzej jak wrzucam wsteczny. :dolamam:dolamam
  6. W tym temacie nie ma nic na temat bezpiecznika nr.29 ja już przeczytałem że to sterowanie silnikiem. Ale dokładniej za co odpowiada ten bezpiecznik. Ludzie piszą że go nie maja ale to w dieslu a ja mam benzynę. No wiem że może nic nie daje czyszczenie ale zrobiłem bo trudne nie jest. A co do przepustnicy to nie wyciągałem tylko szmatka przeczyściłem i nie robiłem adaptacji. Ale myślę że nie ma to znaczenia. Ponieważ wyciągałem różne bezpieczniki a nic nie pomagało jak wyjąłem 29 to jak ręką odjął. Myślę że to zwarcie tylko chce wiedzieć na czym. Dlatego chce się dowiedzieć za co odpowiada bezpiecznik 29. Pozdrawiam Jutro zrobię test Vagiem bo dziś już nie robiłem zobaczę czy jest coś nowego.
  7. za co odpowiedzialny jest bezpiecznik nr.29 sterownie silnikiem ale za co dokładnie?? Jak mam podłączony to samochód dziwnie szarpie i gaśnie nie chce wchodzić na obroty a do tego tlą się prawe kierunki i światła wstecznego. Po wyjęciu chodzi jak złoto. A wiec co to jest bezpiecznik nr.29??
  8. Przepustnice patrzyłem nie jest taka zła. W dolocie też nie ma dziur. Wyczyściłem dziś przepływke. Dalej to samo.!!! Biorąc pod uwagę iż światła dziwnie reagują (zwarcie) pobawiłem się bezpiecznikami. Wyjąłem bezpiecznik nr. 29 (sterownie silnikiem) i wszystko znikło chodzi jak ta-lala i nie palą się kierunki i światła wstecznego. Czyli wszystko wróciło do normy.:kciuki Tylko że nie wiem co odłączyłem. Może przepływka ma gdzieś zwarcie na kablach. (VAG Błąd jak wyżej - 520 PrzepływomierzMasomierz powiet.-G70G19 zwarcie do plusa) może ktoś ma pojęcie co odłączyłem. Nie jeździłem dziś bo boje się że odłączyłem coś ważnego i przez to może coś innego paść. Za co odpowiedzialny jest bezpiecznik nr. 29 (sterownie silnikiem)????
  9. Zauważyłem jeszcze jeden objaw. Tzn. Jak samochód ma problemy palą się delikatnie prawe kierunki i oba światła wstecznego. Natomiast jak włączę awaryjne to w czacie migania postojowe świecą się mocniej i słabiej.
  10. POMOCY ja mam passata b5 97r. 1,6 AHL i mam podobne objawy. Tzn. Czasami jeździ a czasami dławi się i nie można jechać. Odpala obroty nie falują ale po chwili dławi się i gaśnie, jak gazu mu dodaje jest to samo dławienie i gaśnie. Po 20minutach zabawy (odpalanie gaśnie odpalanie) odpala i mogę znowu jechać. Podłączyłem go pod Vaga błędy: 520 PrzepływomierzMasomierz powiet.-G70G19 zwarcie do plusa 533 Regulacja biegu jałowego poza specyfikacją - wartość górna 537 Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość dolna - BŁĄD SPORADYCZNY 282 Regulator położenia przepustnicy-V60 różnica dorególowania Dodam tylko, że czasami przejadę 100km i jest ok a czasami 10km nie zrobię. Co to może być???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności