Skocz do zawartości

kijan

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kijan

  • Urodziny 23.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. ok, dziękuję informacje, będę musiał i tak zaprowadzić go do mechanika aby zerknął na niego. A Waszym zdaniem lepiej go zaprowadzić do serwisu ASO aby się jemu przyjrzeli (i ile to standardowo kosztuje) czy może do mechanika który w regionie ma bardzo dobrą opinię. Podejrzewam, że wstępnie można do mechanika, a potem do Aso aby się upewnić ile kasy trzeba w niego wpompować aby nie kupić złomu.
  2. Panowie, dodatkowe pytanie odnośnie B6 (2.0 TDI 140 KM), samochodzik ma około 210 tys przejechane (rok 2006) były wymieniane 4 pompowtryski ostatnio, rozrząd i płyny, ogólnie nic nie wiem o DPF. Czy przy takim przebiegu powinienem się tym martwić, a jeśli tak to czy rzeczywiśćie wymiana tego np. poza ASO jest taka droga i czy można stosować jakieś zamiennki zamiast oryginalnego filtra DPF ? Z góry dzięki za informacje.
  3. Panowie, jeśli można to prosiłbym o sprawdzenie tych dwóch numerów: WVWZZZ3CZ6E191509 / WVWZZZ3CZ7E016089 Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  4. Handlarz normalny nie ale jest to autoryzowany serwis samochodowy (Fiata, Lancii i alfy) który oferuje takie samochodziki i im zrobić coś takiego to nie stanowi większego problemu opróćz ewentualnie kosztu elementów które trzeba tam wstawić.
  5. ja to jestem ciekaw jak się sprawdza ta opcja gwarancji, że po tym głównym okresie gwarancyjnym, VW część rzeczy refinansuje bo ładnie o tym posłuchać, ale jak to w praniu wychodzi.
  6. Witam szanowanych grupowiczów, jak widać jestem newbie na tym forum. Pragnę poinformować iż kilka wyróżnionych wątków starałem dokładnie prześledzić, aby dowiedzieć się co nie co o tym samochodziku. Mam w chwili obecnej szansę kupić: 2,0 TDI z DSG 140 KM / kombi (2006) 120 tys - sprowadzony z włoch - 49 tys brutto 2,0 TDI z 140 KM / kombi (2006) - 150 tys - sprowadzony z włoch - 47 tys brutto Są to samochody które nie były do końca serwisowane w ASO, natomiast sprzedawca zagwarantował mi, że np. wymieni olej, rozrząd itp itd jakieś takie podstawowe elementy. Znalazłem również: 2,0 TDI 140 KM (2007) - 149 tys - polski - 62 tys brutto z pełnym serwisowaniem w ASO, ostatnio przegląd mały był robiony na 138 tys, przy około 140 były dwie pompowtryski robine, były wymieniane klocki hamulcowe oraz tarcze + coś przy przednie ośce było robione. Koło dwumasowe nie było jeszcze wymieniane, a ni nic o głowicach nie było wspomniane. Na moje oko laika samochód ładnie pracuje, ale tutaj musiałby zerknąć na to mechanik. Tutaj jest jeszcze gwarancja na lakier i blachy + 2 lata gwarancji gdzie VW pokrywa część napraw. Waszym zdaniem, osób które trochę jeździły takimi samochodami, lepiej jest kupić droższy samochód z dokładniejszą informacją o nim i tą dodatkową gwarancją producenta, czy iść w kierunku tych samochodów z włoch. Nie ukrywam, że planowałem kupić samochód na maksa za 50 tys, a tutaj jest jednak ten budżet znacząco przekroczony:( Mankament jest jeszcze taki, że w tym z 2007 roku nie kojarze czy był rozrząd wymieniany, a jeśli był to przy ilu km i teraz kiedy czekały by mnie jakieś dodatkowe wymiany. Z góry dziękuję za odpowiedzi w tym temacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności