Skocz do zawartości

damiano_2010

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damiano_2010

  • Urodziny 20.09.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dębno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. przepływomierz dziś wymieniłem na nowy BOSCH-a, auto jeździ dalej tak samo max 160-170km/h i 3200-3400rpm, termostatu jeszcze nie wymieniłem, zrobiłem logi dynamiczne: -003+010+011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_33141.html
  2. czyli sumując wasze opinie, z moich logów na 100% wychodzi, że mam SPRAWNE: EGR, G2, G62, pompowtryski oraz na 100% USZKODZONY: termostat, i coś z synchronizacją rozrządu (napinacz?), natomiast nie jesteście pewni z przedstawionych logów co do N75, przepływomierza i turbiny? Prosiłbym o końcowe podsumowanie w kilku słowach, wszystkich moich podzespołów, które składają się na przyśpieszenie auta.
  3. PROSZĘ o wypowiedzenie się na temat pracy mojego przepływomierza - czy jest prawidłowa? -a może do wymiany?. W poprzednim poście jest log dynamiczny 011+008. DZIĘKUJĘ wszystkim za POMOC.
  4. rozrząd był nie wymieniany, ale na pewno przy zmianie uszczelki był zdejmowany pasek rozrządu, myślałem że moje wartości synchronizacji rozrządu mieszczą się w normie, ale czy to ma jakiś wpływ na złe osiągi przyspieszenia? log dynamiczny 008+011 jest w pierwszym poście, ale jak trzeba jutro zrobię nowy i wystawie. Dobre pytanie: dlaczego na drugim biegu turbina kiepsko się rozpędza? w moim odczuciu to prawie podobnie na każdym biegu właśnie się tak kiepsko rozpędza-->ale co jest tego przyczyną??? Dzisiejszy log dynamiczny 011+008 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32315.html
  5. Oto dzisiejszy log dynamiczny 018+023 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32205.html Wartości 0,4 na każdym PD występowały tylko wtedy gdy puszczałem gwałtownie nogę z gazu. Wczoraj umieściłem osobne logi poszczególnych podzespołów jak: termostat, G62, G2, N75, POMPOWTRYSKI, EGR, czy może ktoś odpowiedzieć mi czy te podzespoły pracują prawidłowo???, jedna osoba wyraziła tylko że termostat jest do wymiany czy aby na pewno?
  6. Dzisiaj zrobiłem nowe logi osobno poszczególnych podzespołów: termostat oraz G2/G62 - na zimnym silniku: grupa 01-Engine-007 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32098.html grupa 17-Instruments-003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32099.html - na ciepłym silniku: grupa 01-Engine-007 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32101.html grupa 17-Instruments-003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32102.html turbina N75 próba statyczna 011BS http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32103.html próba dynamiczna 011 (II bieg) http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32105.html próba dynamiczna 011 (III bieg) http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32104.html zawór EGR próba statyczna 003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32106.html próba statyczna 003BS http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32113.html POMPOWTRYSKI log statyczny 023 i 013 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32114.html log statyczny 018 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32115.html log dynamiczny 018 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32116.html Proszę o wyrażenie swojej opinii, może teraz wyjaśni się co jest przyczyną słabszego przyspieszenia po wymianie uszczelki pod głowicą oraz że auto na V-biegu rozwija się do max 160kM/h a obroty do 3200-3400. Dziękuję wszystkim za pomoc w mojej sprawie.
  7. auto miało wymieniany rozrząd (jak pamiętam) przy przebiegu ok. 240 tyś., teraz ma 278 tys. Co do termostatu to w czasie jazdy mam max na wskaźniku 80 stopni, a na dłuższym postoju na włączonym silniku dochodzi do 90 stopni, gdy autem ruszę w drogę temperatura schodzi do 80 stopni, jeśli faktycznie jest to nieprawidłowa praca to go wymienię, ale jaki ma wpływ wadliwa praca termostatu na słabe przyśpieszenie auta? ---------- Post added at 08:39 ---------- Previous post was at 08:31 ---------- również gdy robiłem logi auto przyśpieszało, ale nie tak jak przed wymianą uszczelki, auto przyśpiesza ale w dłuższym odstępie czasu tak jak by miało 90KM a nie 115KM (mam odczucie jakby była spowolniona reakcja na pedał gazu), nie mam żadnych szarpnięć, ani dławień, auto także nie wpada w tzw. tryb awaryjny.
  8. Witam Zwracam się z gorącą prośbą o analizę moich logów, a przede wszystkim o ustalenie usterki w moim aucie, z góry wszystkim DZIĘKUJĘ. Jestem w posiadaniu vw passata 1999 rok, silnik AJM 115KM, przed wymianą uszczelki pod głowicą auto b.dobrze przyspieszało i leciało 200 km/h, po wymianie uszczelki auto zaczęło słabo się zbierać i rozpędza się do max 160km/h, a obroty dochodzą do max 3400. VAG wykrył mi 2 błędy: 17552 (p1144) - miernik G70 masy powietrza, przerwa lub zwarcie z masą. Sprawdziłem ten przepływomierz po przez odłączenie go i powiem wam że jeszcze gorzej, 17958 (p1550) - ciśnienie doładowania. Zrobiłem więc logi: STATYCZNE: - 08 001 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32068.html - 08 003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32069.html - 08 013 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32070.html - 08 018 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32071.html - 08 023 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32072.html DYNAMICZNE: - 08 003+008+011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32064.html - 08 003+010 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32073.html - 08 008+011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32074.html - 08 000 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32075.html - 08 001 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32076.html - 08 003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32077.html - 08 004 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32078.html - 08 008 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32079.html - 08 010 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32080.html - 08 011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32081.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności