damiano_2010
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O damiano_2010
- Urodziny 20.09.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dębno
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
POMOCY! Proszę o analizę logów, silnik AJM 115kM - słabo przyspiesza
damiano_2010 odpowiedział damiano_2010 → na temat → Analizy logów
przepływomierz dziś wymieniłem na nowy BOSCH-a, auto jeździ dalej tak samo max 160-170km/h i 3200-3400rpm, termostatu jeszcze nie wymieniłem, zrobiłem logi dynamiczne: -003+010+011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_33141.html -
POMOCY! Proszę o analizę logów, silnik AJM 115kM - słabo przyspiesza
damiano_2010 odpowiedział damiano_2010 → na temat → Analizy logów
czyli sumując wasze opinie, z moich logów na 100% wychodzi, że mam SPRAWNE: EGR, G2, G62, pompowtryski oraz na 100% USZKODZONY: termostat, i coś z synchronizacją rozrządu (napinacz?), natomiast nie jesteście pewni z przedstawionych logów co do N75, przepływomierza i turbiny? Prosiłbym o końcowe podsumowanie w kilku słowach, wszystkich moich podzespołów, które składają się na przyśpieszenie auta. -
POMOCY! Proszę o analizę logów, silnik AJM 115kM - słabo przyspiesza
damiano_2010 odpowiedział damiano_2010 → na temat → Analizy logów
PROSZĘ o wypowiedzenie się na temat pracy mojego przepływomierza - czy jest prawidłowa? -a może do wymiany?. W poprzednim poście jest log dynamiczny 011+008. DZIĘKUJĘ wszystkim za POMOC. -
POMOCY! Proszę o analizę logów, silnik AJM 115kM - słabo przyspiesza
damiano_2010 odpowiedział damiano_2010 → na temat → Analizy logów
rozrząd był nie wymieniany, ale na pewno przy zmianie uszczelki był zdejmowany pasek rozrządu, myślałem że moje wartości synchronizacji rozrządu mieszczą się w normie, ale czy to ma jakiś wpływ na złe osiągi przyspieszenia? log dynamiczny 008+011 jest w pierwszym poście, ale jak trzeba jutro zrobię nowy i wystawie. Dobre pytanie: dlaczego na drugim biegu turbina kiepsko się rozpędza? w moim odczuciu to prawie podobnie na każdym biegu właśnie się tak kiepsko rozpędza-->ale co jest tego przyczyną??? Dzisiejszy log dynamiczny 011+008 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32315.html -
POMOCY! Proszę o analizę logów, silnik AJM 115kM - słabo przyspiesza
damiano_2010 odpowiedział damiano_2010 → na temat → Analizy logów
Oto dzisiejszy log dynamiczny 018+023 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32205.html Wartości 0,4 na każdym PD występowały tylko wtedy gdy puszczałem gwałtownie nogę z gazu. Wczoraj umieściłem osobne logi poszczególnych podzespołów jak: termostat, G62, G2, N75, POMPOWTRYSKI, EGR, czy może ktoś odpowiedzieć mi czy te podzespoły pracują prawidłowo???, jedna osoba wyraziła tylko że termostat jest do wymiany czy aby na pewno? -
POMOCY! Proszę o analizę logów, silnik AJM 115kM - słabo przyspiesza
damiano_2010 odpowiedział damiano_2010 → na temat → Analizy logów
Dzisiaj zrobiłem nowe logi osobno poszczególnych podzespołów: termostat oraz G2/G62 - na zimnym silniku: grupa 01-Engine-007 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32098.html grupa 17-Instruments-003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32099.html - na ciepłym silniku: grupa 01-Engine-007 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32101.html grupa 17-Instruments-003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32102.html turbina N75 próba statyczna 011BS http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32103.html próba dynamiczna 011 (II bieg) http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32105.html próba dynamiczna 011 (III bieg) http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32104.html zawór EGR próba statyczna 003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32106.html próba statyczna 003BS http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32113.html POMPOWTRYSKI log statyczny 023 i 013 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32114.html log statyczny 018 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32115.html log dynamiczny 018 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32116.html Proszę o wyrażenie swojej opinii, może teraz wyjaśni się co jest przyczyną słabszego przyspieszenia po wymianie uszczelki pod głowicą oraz że auto na V-biegu rozwija się do max 160kM/h a obroty do 3200-3400. Dziękuję wszystkim za pomoc w mojej sprawie. -
POMOCY! Proszę o analizę logów, silnik AJM 115kM - słabo przyspiesza
damiano_2010 odpowiedział damiano_2010 → na temat → Analizy logów
auto miało wymieniany rozrząd (jak pamiętam) przy przebiegu ok. 240 tyś., teraz ma 278 tys. Co do termostatu to w czasie jazdy mam max na wskaźniku 80 stopni, a na dłuższym postoju na włączonym silniku dochodzi do 90 stopni, gdy autem ruszę w drogę temperatura schodzi do 80 stopni, jeśli faktycznie jest to nieprawidłowa praca to go wymienię, ale jaki ma wpływ wadliwa praca termostatu na słabe przyśpieszenie auta? ---------- Post added at 08:39 ---------- Previous post was at 08:31 ---------- również gdy robiłem logi auto przyśpieszało, ale nie tak jak przed wymianą uszczelki, auto przyśpiesza ale w dłuższym odstępie czasu tak jak by miało 90KM a nie 115KM (mam odczucie jakby była spowolniona reakcja na pedał gazu), nie mam żadnych szarpnięć, ani dławień, auto także nie wpada w tzw. tryb awaryjny. -
Witam Zwracam się z gorącą prośbą o analizę moich logów, a przede wszystkim o ustalenie usterki w moim aucie, z góry wszystkim DZIĘKUJĘ. Jestem w posiadaniu vw passata 1999 rok, silnik AJM 115KM, przed wymianą uszczelki pod głowicą auto b.dobrze przyspieszało i leciało 200 km/h, po wymianie uszczelki auto zaczęło słabo się zbierać i rozpędza się do max 160km/h, a obroty dochodzą do max 3400. VAG wykrył mi 2 błędy: 17552 (p1144) - miernik G70 masy powietrza, przerwa lub zwarcie z masą. Sprawdziłem ten przepływomierz po przez odłączenie go i powiem wam że jeszcze gorzej, 17958 (p1550) - ciśnienie doładowania. Zrobiłem więc logi: STATYCZNE: - 08 001 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32068.html - 08 003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32069.html - 08 013 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32070.html - 08 018 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32071.html - 08 023 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32072.html DYNAMICZNE: - 08 003+008+011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32064.html - 08 003+010 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32073.html - 08 008+011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32074.html - 08 000 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32075.html - 08 001 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32076.html - 08 003 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32077.html - 08 004 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32078.html - 08 008 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32079.html - 08 010 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32080.html - 08 011 http://vaglog.rtnet.pl/damian-nahalewicz_32081.html