Skocz do zawartości

BlackWeb

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O BlackWeb

  • Urodziny 17.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Syców

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Jeszcze nie wiem co masz konkretnie na myśli, ale dlaczego vmax na VI biegu miałby być niższy? Co prawda w temacie drążę od niedawna, ale myslałem że im wyższy bieg, tym większy stosunek przełożenia, czy w tym przypadku jest inaczej?
  2. Podpinam się pod temat - czy istnieje techniczna możliwość wrzucenia 6-biegowej skrzyni biegów z VW Passat B5, 1.9TDI 115KM do VW Pasat B5, 1.9TDI 110KM, w miejsce obecnej 5-biegowej skrzyni? Jest to dla mnie kwestia o tyle istotna, czy jeśli obecnie auto potrafi z wielkim trudem jechać te 200km/h na 5k obrotów, to po zmianie skrzyni zejdzie to do godnych 3,5 - 4k obrotów?
  3. Mam "świeżego" Passata B5, po zakupie zauważyłem pewną prawidłowość - na biegach takich jak 1 czy 2 przy jałowej jeździe (podjeżdżanie, parkowanie i inne) auto pomimo stabilnego trzymania gazu na jednym poziomie nie potrafi utrzymać stałych obrotów (100 w górę / dół). Sprawdzałem zarówno "ręcznie" trzymając go na 2000 obr. jak i tempomatem - w obu przypadkach ta prawidłowosć występuje. Dlaczego napisałem tutaj? ano... auto w wyniku takiej niestabilnej pracy też drga, delikatnie szarpie. Co najlepsze - biegi 3,4,5 już nie mają tego problemu. Gdzie szukać problemu? Skrzynia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności