BlackWeb
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O BlackWeb
- Urodziny 17.03.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Syców
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
Jeszcze nie wiem co masz konkretnie na myśli, ale dlaczego vmax na VI biegu miałby być niższy? Co prawda w temacie drążę od niedawna, ale myslałem że im wyższy bieg, tym większy stosunek przełożenia, czy w tym przypadku jest inaczej?
-
Podpinam się pod temat - czy istnieje techniczna możliwość wrzucenia 6-biegowej skrzyni biegów z VW Passat B5, 1.9TDI 115KM do VW Pasat B5, 1.9TDI 110KM, w miejsce obecnej 5-biegowej skrzyni? Jest to dla mnie kwestia o tyle istotna, czy jeśli obecnie auto potrafi z wielkim trudem jechać te 200km/h na 5k obrotów, to po zmianie skrzyni zejdzie to do godnych 3,5 - 4k obrotów?
-
Mam "świeżego" Passata B5, po zakupie zauważyłem pewną prawidłowość - na biegach takich jak 1 czy 2 przy jałowej jeździe (podjeżdżanie, parkowanie i inne) auto pomimo stabilnego trzymania gazu na jednym poziomie nie potrafi utrzymać stałych obrotów (100 w górę / dół). Sprawdzałem zarówno "ręcznie" trzymając go na 2000 obr. jak i tempomatem - w obu przypadkach ta prawidłowosć występuje. Dlaczego napisałem tutaj? ano... auto w wyniku takiej niestabilnej pracy też drga, delikatnie szarpie. Co najlepsze - biegi 3,4,5 już nie mają tego problemu. Gdzie szukać problemu? Skrzynia?