Skocz do zawartości

MAX-PAYNE

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MAX-PAYNE

  • Urodziny 13.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bielsko

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. WITAM WAS WIELCY MANIACY PASSATÓW PRZYBYWAM TUTAJ ABY OBALIC WASZE MITY DOTYCZACE PROBLEMÓW Z 1.8 TURBO MAM PASKA Z MOTOREM AEB NA TURBINIE I ZALOZYLEM TUTAJ CHIP OSOBISCIE ZWIEKSZAJAC MOC DO 185KM A PRZY TYM CISNIENIE DOLADOWANIA Z O.6 bar NA 1.4bar. ZAMONTOWALEM INSTALACJE GAZOWĄ ZA 4000 PO CHIP-IE I DOSTROJONO WSZYSTKO PIEKNIE. JEZDZE JUZ 2 LATA TAK I ZADEN BLOK MI NIE POSZEDL ANI NAJDROBNIEJSZEJ USTERKI Z TEJ STRONY.UZYWAM GO DOSC OSTRO NA CODZIEN. CZESTO STARTUJE NA 400m ZE ZNAJOMYMI ZAMONTOWALEM DODATKOWO FILTR STOZKOWY KOLEJNIE BLOW OFF z SEKWENCYJNĄ AUTO-REGULACJA CISNIENIA ZAKRES 0.8 - 2.2 bar UDALO MI SIE GO ZAMONTOWAC I DZIALA. JEST SLYSZALNY PIEKNY SYCZACY DZWIEK TRZEBA GO NAPRAWDE MOCNO ZAMONTOWAC. POSLUZYLEM SIE INSTRUKCJA SCIAGNIETA Z AMERYKANSKIEJ STRONY HKS BOV I PO ZASTOSOWANIU DWOCH TROJNIKOW W ODPOWIEDNICH MIEJSCACH DZIALA MANOMETR I ZAWOR. WSZYSTKO RAZEM DZIALA PIEKNIE AUTKO MALO PALI (TYLKO 10L) GAZU DO TEGO GONI PO DRODZE JAK WARIAT. CZUC PELNA MOC ZAWOR PIEKNIE SYCZY A TERAZ PRZYMIEZAM SIE DO MONTAZU DOWNPIPE 3`` W MIEJSCE BLOKUJACEGO DZIALANIE TURBINY KATALIZATORA 1.5``` WSZELKIE PYTANIA PROSZE KIEROWAC DO MNIE.. 792-007-794 UDZIELE CHETNIE SCHEMATU PODLACZENIA BLOW OFF W POSTACI ZDJECIA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności