Skocz do zawartości

Andreus1979

  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Andreus1979

  • Urodziny 15.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnobrzeg

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Orientuje się ktoś jakie mocne benzynki mają być montowane w B8, może jakieś Biturbo?
  2. Nie ma opcjii żeby insignie w beznynie(250Ps 4WD) kupić na 2011r z zajebistym rabatem, więc czekam na B8 i lift Insigni
  3. Czy wiadomo kiedy VW wypuszcza nowy model Passata? Bo obecny to raczej delikatny lifting
  4. Dziś byłem w Oplu i VW!!! Poczekam jeszcze dwa latka na B8 i Insignie po lifcie!!! Wtedy potestuje i podejme decyzje Pozdrawiam
  5. kolego MAJKI4MOZA nie dyskutujemy o dieslach, które we wszystkich koncernach są tak samo awaryjne, tylko koszt naprawy inny!!! Chyba łykne Insignie 2.0T 4WD 250Ps. Jestem przekonany że do 300tyś będzie mniej awaryjna niż 2.0TDI którym jeździłem przez ostatnie 5 lat a przyjemność z jazdy zrekompensuje wysokie spalanie. Pozdrawaiam
  6. Za Passata 5 lat temu dałem prawie 130tyś, obecnie z przebiegiem 287tyś dają mi za niego 30tyś. Nie sądze żebym na insigni po 5-ciu latach stracił więcej!!! gdy na samym starcie zyskuje 20tyś Pozatym bezawaryjność i solidność VW to mit który się skończył z B6-tką. A 70Nm różnicy w dwulitrowym beznyniaku, to przepaść podczas normalnej eksploatocjii na Polskich drogach
  7. Pojeździłem troche ostatnio po salonach i w cenie dopasionego 2.0TSI(jakieś 130tyś) najbardziej skłaniam się ku Insignii. Za te pieniądze mam 2.0T (250Ps i 400Nm) napęd na cztery koła i lepsze wyposażenie. Z tego co zuważyłem Insignia w podobnej konfiguracjii jest o 20tyś tańsza od Passata, jakby nie patrzeć to kupa kasy!!!
  8. orientuje się ktoś kiedy 211Ps 350Nm pojawi się w VW?
  9. Tak od 3800, ale pewnie w przedziale do jakiś 3800-6000:6500. Pozatym w benzynie zabawa zaczyna się tam gdzie diesel się kończy. W nowoczesnych benzynach na papierze wszystko wygląda naprawde extra, ciekawe jak będzie w praktyce i z awaryjnością?
  10. Do setki nie mierzyłem, ponieważ mi to nie potrzebne. Zdecydowanie bardziej skupiam sie na czasach wyprzedzania, bo na Polskich drogach dość często trzeba wyprzedzić kolumne tirów bądz maruderów w leciwych autkach. Nie chciałbym kupić auta które mi nie tego nie zapewni, bo to w zasadzie wpływa na bezpieczeństwo i powoduje uśmiech na twarzy:mlask Mam DSG, więc to są maksymalnie najkrótsze przyspieszenia podczas wyprzedzania
  11. Paska mam od nowości od listopada 2006r. Obecnie 285tyś przebiegu. Po programie na 190Ps i 400Nm. Ogólnie passat to dobre, solidne i uniwersalne autko gdyby nie awaryjny diesel 2.0TDI. Zmienia mi się troche charakter pracy i bede jeździł 25-30tyś rocznie, dlatego mysle o benzynce. Pozatym kultura pracy i spokojna głowa: że nie padna wstryski, że koło dwumasowe sie rozleci, że DPF się zapcha, że padnie pompa oleju itd. BEZCENNE!!! Kupno 3.6 w Polsce zupełnie się nie kalkuluje(wysoka akcyza), daltego myśle o czymś do 2.0l Jeśli nowy Pasek wychodzi za dwa lata, to chyba sobie poczekam. Obawiam się tylko czy 2.0TDI jeszcze tyle przejeździ!!! Czasy podczas wyprzedzania: 60-100 5s 80-120 5,5s 80-140 9,5s 100-160 14,5s 100-200 29s
  12. Nikt nie orientuje się czy w planach jest mocniejsza dwulitrówka, jakieś bi turbo czy obecna ale podkręcona?
  13. Witam, przymiarzam sie do zmiany klekota na mocną benzynke. W związku z tym ma kilka pytań: Dlaczego 2.0TSI w Audi ma 350Nm a w VW tylko 280Nm? Czy w planach VW jest mocniejsza wersja 2.0TSI? Kiedy wychodzi Passat B8?(bo nie wiem czy nie poczekać) Do TSI trzeba lać 98-emke czy zadowala się też mniej oktanowym paliwem? Rozrząd jest na łańcuchu czy pasku?
  14. Ja mam podobnego tylko że 2006r. na pompowtryskach. Obecnie 284tyś przebiegu i powiem Ci że dwumas lub DPF daje podobne objawy U mnie koło dwumasowe zaczeło się odzywać przy około 180tyś, lecz wymieniłem dopiero przy 240tyś. DPF zapchał się przy jakiś 250tyś, wyrzuciłem go fizycznie i programowo przy jakis 270 tyś a i jeszcze padły wtryski przy jakiś 200tyś. Dodam że jeźdze głównie na długich trasach a Paska mam od nowości. Jeśli jeździsz dużo to diesel Ci sie opłaci, lecz jeśli robisz mniej niż 30tyś rocznie pomyśl o TFSI. Bo koszty napraw 2.0 TDI potrafia nieżle szarpnąć po portfelu.
  15. Mam 275tyś km i zaczeły się problemy z DPF-em. Co stanie się gdy tylko fizycznie usune DPF-a z wydechu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności