Skocz do zawartości

dawid18721

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dawid18721

  • Urodziny 19.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LPU

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM(BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panie i Panowie u mnie juz jakis czas bylo dobrze teraz znowu zaczyna (nie wiem czy to kwestia temperatur) czy ktos probowal moze montowac taka sprezyne - u mnie mechanizmy i silniki dzilaja OK tylko na dolkach wywala blad, moze ktos wie gdzie mozna to w Polsce kupic?, [pozdrawiam], dodam ze na allegro oglaszaja sie firmy ktore proponuja regeneracje AFS i podejrzewam w podobny sposob naprawiaja xsenony https://www.ecstuning.com/ES350742/[/url] http://www.ebay.com/itm/VOLKSWAGEN-3D0941160A-GENUINE-OEM-LOW-BEAM-BULB-RETAINER-SPRING/221932588632?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3Df709572368af444390e322ce7116905d%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D221765825124
  2. Panowie I Panie, czy ktos sie orientuje czy lampe 3CO941752D mozna zastapic 3CO941752G - przetwornica zarowno w D jak i G jest umiejscowiona w lampie na dole (chyba do 2007 tak bylo)- inaczej niz K i czy nie bedzie jakiegos bledu wywalac ze ma rozne lampy lewa i prawa - wywalilo mi AFS - w zcasie jazdy potrafi sie zapalic, reflektory swieca prosto ale lampka drazni na desce, pozdrawiam i dzieki za pomoc
  3. po podlaczeniu komp. dokladnie taki komunikat mam - 0A44 czujnik pozycji swiatla kierunkowego z prawej - uszkodzony - dzieki bede kombinowal, pzdr
  4. mi po sczytaniu wyskoczył błąd - 0A44 czujnik pozycji swiatla kierunkowego z prawej - uszkodzony, w czasie jazdy tylko wyskakuje nigdy po uruchomieniu, po ponownym restarcie prawa lampa najpierw sama sie testuje a potem obydwie naraz i tak prawie za kazdym razem - potem w czasie jazdy zazwyczaj znowu wyskakuje zarowka PYTANIE: próbowac czyscic 2 czujniki na wachaczach czy raczej silniczek do bani - ktos to naprawil na forum? idzie to obleciec tanim kosztem? dzieki za odp.
  5. zna ktos speca od xsenonow w lubelskim??? mi juz coraz czesciej AFS wyskakuje
  6. ok, to u mnie potrafi w czasie zwyklej jazdy wyskoczyc AFS inopr., po restarcie s-ka wszystko OK, ostatnio na dolku podskoczyl i to samo, podejrzewam czujnik skretu, nawet nie chce myslec o ze moze sie lampa sypac, za duzo roboty...
  7. dzieki. w wolnej chwili podlubie, oby tylko takie problemy wyskakiwaly, pozdrawiam uzytkownikow
  8. cisnienie OK bo wali 3m w gore plynem, ale kierunek nie ten, podejrzewam ze tylko VAG zeby wysunac spryski i zostawic w tej pozycji i ew. probowac ustawic kierunek, ciekawe czy ktos to robil - nie chce pogorszyc...... podejrzewam ze nasze superplyny do spryskow mogly zakamienic uklad
  9. Panowie a mi prawe spryskiwanie reflektorow dziala w ten sposob, ze jeden "sik" leci w gore od auta zamiast w reflektor (jakbym uzyl przy przejsciu dla pieszych to wszyscy mokrzy , mial tak ktos - podejrzewam ze sie przytkal, jak to najlepiej odetkac, dzieki za odpowiedz
  10. masz caly czas ten odglos czy czasami jest mniej slyszalny? na zimnym bardziej upierdliwy jest czy tak samo zimny/rozgrzany? jak z przyspieszaniem? sprobuj na 3 biegu od 20km/h z pedalem w podlodze do czerwonego czy tak samo ciagnie?, nie wiem czy sprawdzales bo temat poruszany tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/51759-Dziwny-odglos-syczenia-quot/page2 ciekawa rzecz, w moim na zimnym karetka ale slabo slyszalna , pozdrawiam
  11. u mnie lata juz 225 tys - z wiekszych napraw - wymiana jakiegos modulu od wspomagania - 1 tys, dwa silniczki hamulca tyl - kupilem te od audi - 1 zdechl - profilaktycznie 2 wymienilem od razu - drugi raz 1 tys.. ( nie polecam regeneracji) - te stare sprzedalem typowi z allegro co regeneruje, czyli minus 300 zl., pompki aukcja serwis - 0 tys, rozrzad ostanio - serwis - 1,5 tys i 2 x zarowki ksenon i 1 x przetwornica bo bylem za chytry i chcialem przyoszczedzic kupujac szajs z allegro - 1,5 tys- - nie polecam philips - tylko osram, mysle ze jeszcze conajmniej rok w zwiazku z vw bede ale fakt ze duzo sie dowiedzialem i przy okazji zaoszczedzilem dzieki gosciom, ktorzy aktywnie na forum pomagaja, pozdrawiam
  12. oczywisicie w ASO taka probe zdzierstwa chcieli przeprowadzic, co do gonga zdjalem akumulator na cala noc i dalej gonguje wiec 380km z zatyczkami do uszu bede zasuwal albo sobie kask narciarski zaloze dla wygluszenia Panowie czy po zdjeciu silniczka bez napiecia da sie go obrovic mechanicznie czy nie - moj kreci tylko przy 12V, przy probie ruszenia reka nie dziala - czy to wskazuje na to ze syf sie dostal do srodka? pozdrawiam i dzieki za wszelkie wskazowki - ja nadal lubie mojego wieska i na razie nie zamierzam sie z nim rozwodzic
  13. Panowie dalej kartoflisko jestem na zgrupowaniu w Zakopanem bylem w serwisie w Nowym Targu i pracownik mi powiedzial ze wg VAG to prawy silnik hamulca (nie maja czesci od reki a i kasa spora: 1350 + 300 wymiana, natomiast zaproponowal mi wymiane wszystkich pompek za free w ramach akcji serwisowej - potem to zrobie u siebie ), planuje juz wrocic z ta awaria do siebie i zgodnie z Waszymi radami rozebrac silniczek, ale sygnal w aucie podczas jazdy daje popalic - czy jest mozliwosc wylaczenia tego gonga o awarii - moze bezpiecznik - nawet muza glosna nie pomaga dzieki i pozdrawiam
  14. wyjalem silniczek dzisiaj i teraz to juz nie wiem co myslec... po odkreceniu przesunalem kluczem tloczek a potem podlaczylem silniczek pod 12V i chodzi w dwie strony, dzisiaj podjade do serwisu kupie przelacznik w kokpicie (130 zeta prawie jak allegro) tylko zastanawiam sie czy to nie cos na wtyczce przy kole ale nie dowiem sie jak nie wymienie przelacznika bo ten jak wyjmowalem to sie calokowicie rozsypal - juz wczesniej kilka razy nie dawal sie wcisnac ale to zlewalem ;/ omg PYTANIE: czy jest mozliwe aby przelacznik dawal sygnal tylko na jedno kolo czy raczej dopatrywac sie winy w czym innym? pozdrawiam jak myslicie?
  15. witam pilnie potrzebuje jakiejs rady Panowie i Panie zatrzymalem samochod na parkingu na 2h (na dworze -9C) i wlaczylem hamulec, po tym czasie wywalilo mi blad - lewe kolo odblokowane a prawe zablokowane (oczywiscie komunikaty na wyswietlaczu), masakra jakas probowalem jechac - moze odpusci to teraz dodatkowo zapalilo ABS i ESP nie dziala, mial ktos taki przypadek - na razie odlaczylem klemy na noc jutro go wsadze do cieplego - moze jakies sugestie z Waszej strony najwazniejsze czy mozna jakos odblokowac ten hamulec lub czy on odpusci jak bede jechal a moze jakis bezpiecznik jest od odlaczenia ukladu z gory dziekuje za podpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności