maniekdi
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O maniekdi
- Urodziny 04.12.1982
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Elbląg
Samochód
-
Silnik
B4 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1995
-
dane techniczne świec zapłonowych
maniekdi odpowiedział maniekdi → na temat → Silnik, skrzynia biegów
W pasku mam bur6et, i nie zamierzam kombinować z niczym innym. Problem dotyczy mojego audi 100 w ktorym mam silnik 2.2 lub 2.3 (nie wie tego nikt) dlatego chciałem sprawdzić czy świece mają podobne parametry -
Jakoś nie moge znaleźć danych technicznych świec ngk lub bosch. Chodzi mi o przerwe i wartość termiczną. A może ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy świecami BUR6ET a BPR5EKU (obie firmy NGK). Z góry dzieki za pomoc
-
No i oto chodziło dam znać jak to wszystko poskładam kurde to takie proste a jakoś nie mogłem na to wpaść, dzieki ormowiec jeszcze raz --- scalone --- no i przeanalizowałem wszystko. Myślę że taka jest poprawna kolejność podłaczenia przewodów(jeśłi coś nie tak to poprawcie): P/B -żółto czerwony (fotel pasażera) 86/B -żółty (fotel pasażera) 58b - domniemam że +12V do podświetlenia czyli trzeba go wpiąć w D-12 bezp. 15 - żółto czarny(x2)/czarny +12V do foteli oraz trzeba go też podpiąć w D-9 bezp. 31 - domniemam że masa 86/F - czerwono biały (fotel kierowcy) P/F - niebiesko czerwony (fotel kierowcy) wychodzi na to że F-fotel kierowcy, B-pasażer no i jesccze trzeba brązowe kable z foteli do masy podpiąć Tylko jeszcze jedna sprawa... cały czas chodzi mi po głowie dlaczego w schemacie jest to "NOT USED", po co to narysowali skoro ma tego nie być???
-
No to w sumie tak myślałem. pozostaje jeszcze ostatnia kwestia ma może ktoś opis pinów tego sterowania ( co do czego się podłacza) u mnie na włączniku (ten ze zdjęcia) jest 7 pinów oznaczonych nie cyferkami 1,2,3... itp tylko wygląda to tak: 1pin(P/B) 2(86/B) 3(58b) 4(15) 5(31) 6(86/F) 7(P/F)
-
Dzieki ormowiec A teraz następne pytania: [/url] Czy te (i tylko te) oznaczone na zielono "kable" wpiąć w gniazdo bezpieczników- D- ((złacze wtykowe (zielone) 12-stykowe do wyposażenia M))
-
No dobra, może jak pokaże o co mi chodzi to ktoś będzie w stanie rozwiązać mój problem. Mam takie sterowanie nr 3AO 963563 do tego dwie kostki do wpięcia w fotele z kostek wychodzą po cztery kableki, dwa się powtarzają: żółto-czarny i brązowy, A pozostałe to: w 1 żółty i żółto czerwony w 2 biało czerwony i niebiesko czerwony Na końco wszystko łaczy się w całość Pytam oczywiście jak połączyć te kable ze sterowaniem oraz jak podłączyć do sterowania zasilanie ( podobno 3 kable z puszki z bezpiecznikami) Może ktoś bedzie w stanie wyjąć u siebie na chwile sterowanie i zobaczy jak to jest wykombinowane?? W fotelach już chyba nic nie brakuje?? [/url]
-
A ja ma troszkę inny problem. W moim B4 z 95' ABS działa wporządku, tzn. kontrolka zapala się i gaśnie po odpaleniu i już więcej nie zapala oraz nie odczuwam żadnych problemów podczas ostrego hamowania, zaczyna "trząść" pedałem i nic nie ściąga. Problem ujawnia się wtedy, jak "dochamowuje" powoli do np. poprzedzającego samochodu na skrzyżowaniu, w momencie kiedy auto już prawie stoi prędkość 5- 10 km/h w pewnym momencie przednie lewe koło blokuje się! Po odłaczeniu jednego z czujników zapala się na stałe ABS i problem znika. Dodam jeszcze że mechanik zaglądał mi do tego koła i powiedział że "tarczka" odpowiedzialna za ABS jest skrzywiona, innych nieprawidłowości nie widzi, ale widział juz takie skrzywione tarczki w innych samochodach i było wszystko OK. Spotkał sie już może ktoś z was z takim problemem?? Może ktoś pomoże?
-
A jeśli nie mam oryginalnej wiązki tylko samo "sterowanie" i fotele ?? co to jest ELSA??
-
ponawiam pytanie kolegi adiadrian. moze ktos zna odpowiedź, bo mam tą samą sytuację
-
sciaga podczas przyspieszania
maniekdi odpowiedział zoran → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
JA miałem podobnie w moim golfie 3, i to miało związek z pęknięta śrubą w wachaczu, śruba sobie siedziała jak by nigdy nic, a okazało sie że jest pęknięta. Tą śrube widać (przynajmniej w golfie) jak się skręci na maxa koła (jeśli patrzysz w prawym kole to skręc kiere na maxa w prawo i patrz od przodu auta), Sygnalizować to też może skrzypienie dochodzące z wachacza ale to raczej w lato.