Karolu! Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2011 witam Padla pompa w moim W8, wymienilem na uzywke i zalalem oryginalnym olejem (uklad zostal przeplukany). Chwile pojezdzilem jednak pompa padla, po przejechaniu ok 20 km zaczyna halasowac. Zauwazylem ze mimo wymiany i plukania ukladu plyn sie pieni i jest metny a nie zielony. Gdzie szukac przyczyny? Czy Pompa do W8 pasuje od innego passata ew. a4 a6?. Jaki ew. jest koszt nowej?. Moze jest jakas przyczyna czemu padla pompa?. Martwi mnie ten kolor plynu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2011 Jeśli płyn się pieni, to znaczy że układ łapie powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #3 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) a jeśli kolor płynu jest mętny? Mozecie podpowiedzieć jak dobrze odpowietrzyć układ? Czy trzeba podnosic auto tak jak wyczytalem? Jak z tą pompa? od jakiej wersji silnikowej będzie pasowała? Edytowane 31 Stycznia 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #4 Napisano 1 Lutego 2011 VR5 pompa wody jest taka sama to moze i pompa wspomagania bedzie, sprawdz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambi Zgłoś #5 Napisano 1 Lutego 2011 cytat jednego z forumowiczow Mozecie podpowiedzieć jak dobrze odpowietrzyć układ?"Podniosłem cały przód żeby koła nie haczyły o ziemię. Włączyłem silnik, poczekałem żeby się trochę rozgrzał i obroty wyrównały. Odkręciłem zbiorniczek płynu. Potem jednostajnym powolnym ruchem kręciłem kierownicą na maxa w jedną i drugą stronę(przytrzymując na chwilę w skrajnych położeniach). Teraz mogę "jednym palcem" skręcać nie ruszając z miejsca." sprawdź czy wszystko jest szczelne (może się coś poci) i jaki masz poziom płynu (min a max) no i czy nie ubywa go z czasem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach