Skocz do zawartości
soldier

Doładowanie 1.8t aeb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Interesuje mnie jedna rzecz i mam nadzieje ze mi w tym pomozecie.

Ściskam rure ktora leci od intercolera do silnika i przegazuje i ona zrobi sie w ten czas twarda.Czy to znaczy ze z turbinka jest wszystko ok?? bo nie slychac dzialania turbiny.aaa jeszcze jedno ..czy to jest dobry objaw jak to ramie ktore wychodzi z gruchy przy turbinie w trakcie przegazowania na biegu jalowym (linka od gazu) wysowa sie z gruchy bo slyszalem ze na "luzie" turbina nie powinna chodzic.

Moze komus wydadza sie banalne moje pytania ale jestem zielony w temacie i bardzo mnie to zainteresowalo.

 

z gory dziekuje za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Interesuje mnie jedna rzecz i mam nadzieje ze mi w tym pomozecie.

Ściskam rure ktora leci od intercolera do silnika i przegazuje i ona zrobi sie w ten czas twarda.Czy to znaczy ze z turbinka jest wszystko ok?? bo nie slychac dzialania turbiny.aaa jeszcze jedno ..czy to jest dobry objaw jak to ramie ktore wychodzi z gruchy przy turbinie w trakcie przegazowania na biegu jalowym (linka od gazu) wysowa sie z gruchy bo slyszalem ze na "luzie" turbina nie powinna chodzic.

Moze komus wydadza sie banalne moje pytania ale jestem zielony w temacie i bardzo mnie to zainteresowalo.

 

z gory dziekuje za odpowiedz

po 1 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25078

po 2 tak to dobre objawy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ma m dokładnie tak samo. Wszystko gra z twoją turbinką :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.