Misio Zgłoś #1 Napisano 28 Czerwca 2010 Witam! Przeszukałem tematy i nie napotkałem sie z podobnym przypadkiem, A mianowicie mam taki problem. Podczas pracy climatronika w trybie auto silnik zaczyna pracowac nie równo. Odgłos jest porównywalny do pracy silnika jak traktor. Po wyłaczeniu nklimy na Econ lub na pełną klime wszystko wraca do normy. Prosze o pomoc. Wymieniłem wentylator od klimy ten na chłodnicy po prawej stronie poniewaz wyłacało mi klime ze względu na zbyt wysokie cisnienie układu. A teraz ta nie równa praca w trzybie AUTO. Trzyb auto ustawiony na 20 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Nazwa Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2010 Ja również mam problem z climatronikiem. Podczas jego pracy samochód wyjątkowo mocno traci swoją moc. Ma silnik 1.8T, 150KM więc jest dosyć mocnym motorem, a miał problem z wyprzedzeniem traktora. Przyspieszał bardzo wolno. Kiedy przełączyłem z auto na ekon moc wróciła. Zdarza się że nie chce odpalić kiedy jest włączona klimatyzacja. Jak często należy zmieniać filtr? Ja zmieniałem nie dawno, a już śmierdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #3 Napisano 29 Czerwca 2010 Misio zobacz czy nie masz luznego paska od klimatyzacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 29 Czerwca 2010 Przeszukałem tematy i nie napotkałem sie z podobnym przypadkiem. Podczas pracy climatronika w trybie auto silnik zaczyna pracowac nie równo. Odgłos jest porównywalny do pracy silnika jak traktor. Po wyłaczeniu klimy na Econ lub na pełną klime wszystko wraca do normy. Słabo szukałeś Skoro masz takie objawy, to albo sprężarka się zaciera (bądź łożysko sprężarki) albo coś jest z napinaczem paska klimy (lub samym paskiem klimy), ewentualnie sprzęgło elektromagnetyczne na sprężarce dogorywa. Odnośnie pozostałych objawów - masz wszystko na forum. Czyli o łożysku, napinaczu, pasku, sprężarce... Wytłumacz tylko jeszcze, co to według ciebie oznacza, bo nie moge zakumać :fajny Po wyłaczeniu klimy na Econ lub na pełną klime Podczas jego pracy samochód wyjątkowo mocno traci swoją moc. Ma silnik 1.8T, 150KM więc jest dosyć mocnym motorem, a miał problem z wyprzedzeniem traktora. Przyspieszał bardzo wolno. Kiedy przełączyłem z auto na ekon moc wróciła.Zdarza się że nie chce odpalić kiedy jest włączona klimatyzacja. Najpierw podepnij VAG-a u kogś, bo mozesz mieć gdzieś zwarcie w trakcie pracy klimatyzacji i program powinien wychwycić jakiś błąd. Inna opcja, to sprężarka się zaciera i stawia zbyt duży opór podczas pracy. Jak często należy zmieniać filtr? Ja zmieniałem nie dawno, a już śmierdzi. Który filtr? Kabinowy, powietrza do silnika, filterki w przewodach klimy, filtr osuszacz od klimy...... czy może filtr oleju Napisz konkretnie, bo tak to tylko można snuć domysły - o który filtr ci chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #5 Napisano 29 Czerwca 2010 Piszac pełna klima mam na mysli wyłaczenie auto i econ. Wtedy klima daje na maksa. Mysle ze zaciera sie sprezarka. Pasek napewno naciagniety. Dzis wyłaczajac z Auto na nadmuch na szyby zapiszczał. Te wibracje pewnie spowodowane zacieraniem sie. Chyba ze oleju niema. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #6 Napisano 29 Czerwca 2010 Piszac pełna klima mam na mysli wyłaczenie auto i econ. Wtedy klima daje na maksa. Mysle ze zaciera sie sprezarka. Pasek napewno naciagniety. Dzis wyłaczajac z Auto na nadmuch na szyby zapiszczał. Te wibracje pewnie spowodowane zacieraniem sie. Chyba ze oleju niema. na jedno wychodzi. Jedź do klimiarza i niech ściągnie Ci czynnik, odseparuje stare resztki oleju, wpuści Ci spowrotem ten sam czynnik i doda nowy olej. jak nie pomoże, to nie czekaj na zatarcie spreżarki na amen, tylko już zacznij myśleć o wymianie. Sama wymiana upierdliwa i droga nie jest, a jak Ci pójdą opiłki ze zdychającego kompresora w układ, to dysza rozprężna, filterki, osuszacz, płukanie układu, nowy czynnik - to kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #7 Napisano 29 Czerwca 2010 MIałem wymieniany odczynnki bo myslałem ze z nim problem, poniewaz na poczatku padł mi wentylator, a teraz to. Stawiam odrazu na sprezarke. Nie wiem gdzie ja kupić by miec gwarancje i pewnosc.Nie chce uzywanej, wolałbym po regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #8 Napisano 29 Czerwca 2010 regenerowana sprężara to jakieś 600 PLN na allegro. musisz tylko uważać na pajaca, co maluje sprężarki srebrolem i wystawia je jako "po przeglądzie". Przyniósł mi kolega mój taką kiedyś, żebym mu założył - prawie mi przepona pękła ze śmiechu jak się okazało, że "super sprawna zalana olejem jakimś tam po przeglądzie" po założeniu i nabiciu zaczęła kwiczeć jak zarzynana świnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #9 Napisano 29 Czerwca 2010 Myslałem ze troche tansza bedzie. Brałem keidys do sharana z firy z warszawy Clima team i chyba do nich uderze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #10 Napisano 30 Czerwca 2010 Problem rozwiazany. Układ wydechowy podczas obciazenia silnika sprezarka powodował wibracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach