matekvw Zgłoś #1 Napisano 28 Października 2009 witam koledzy mam pytamko może ktoś z was jusz się z tym spotkał ponieważ nawalił mi czujnik wałka roz. wymieniłem go na nowy orginalny i niby wszystko ok ale jest cały czas błąd czujnik położenia wałka rozrządu g-48 itd... iniewiem co to może być autko jest troche mułowate za wszystkie porady z gury dzięki b5 1.6 98r bez lpg:( szukałem na ten temat ale jest z innym silnikem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 28 Października 2009 wymieniłem go na nowy orginalny i niby wszystko ok ale jest cały czas błąd czujnik położenia wałka rozrządu g-48 No to jak jest OK - skoro po wymianie nadal masz to samo. A sprawdzałeś czy przewody gdzieś nie są przytarte i nie łapią masy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2009 kolego wrzuciles tylko kase w bloto 1.6 ahl tak ma ze chodzi jak chce a komputery w nim to juz wogule pokazuja co chca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2009 ok ponieważ jak był uszkodzony to ciężko odpalał a po wymianie pali na dotyk tylko czemu ten błąd pozostał no i lekko muli ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:52 ---------- kolego tomaszu do ilu obr\min pokazuje ci twój obrotomiesz to znaczy do ilu tysi i odcięcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #5 Napisano 28 Października 2009 bledy to ile razy go podlaczysz to pokazuje inne u mnie tez mam takie mulenie jakby cos go nieraz trzymalo i w pewnym czasie go puszcza do kturego mechaniora bys nie pojechal to ci powie cos innego ten silnik juz tak ma jedna wielka zagadka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #6 Napisano 28 Października 2009 ale kolego mógł byś mi sprawdzić do ilu obr ci się wkręca prosze to dlamnie ważne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #7 Napisano 28 Października 2009 dokladnie to niepamietam a u ciebie do ilu i ile najszybciej pojedziesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #8 Napisano 28 Października 2009 obawiam się że mam coś ze sterownikem bo dochodzi mi do 5000 obr/min i go odcina a przed awarią zdaje mi się że dochodził do 7000 obr/min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #9 Napisano 28 Października 2009 no to chyba troche malo u mnie przy 5000 na 5 biegu to mam jakies 170 i idzie dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #10 Napisano 28 Października 2009 no ja tesz tak miałem chyba przed awarią ale niewiem co jest tego przyczyną ---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:09 ---------- brak mu tego momentu obrotowego no niewiem co jest grane potrzebuje dobrego fachowca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #11 Napisano 28 Października 2009 no nie wiem moze komputer u mnie jak padl to na jednym garze wcale nie chodzil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #12 Napisano 28 Października 2009 kolego sprawdzisz do ilu obr ci się wkręca na biegu jałowym na luzie moge na ciebie liczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #13 Napisano 29 Października 2009 ale ty piszesz ze masz adp a nie ahl?? ---------- Post added at 09:41 ---------- Previous post was at 21:45 ---------- normalnie mi wchodzi do prawie 7 tyskow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #14 Napisano 29 Października 2009 mam ahl a przy rejestracji na forum sie pomyliłem ---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:36 ---------- to co koledzy ma ktoś z was pomysł na mojego kochanego passacika ---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:40 ---------- byłe mówił dzisiaj u mechanika i mówi że może ecu jest uszkodzony mówi że on steruje odcięciem itp. mam załatwić kompa i on ma pomuc co otym myślicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczurros Zgłoś #15 Napisano 29 Października 2009 sie okaze ale lepiej nic nie kupuj i nie wymieniaj lepiej znajdz taki sam i przeloz kolejno czesci bo u mech to bedzie tak ze kupisz i nie to to ci powie ze napewno co innego wymienisz i w kolo macieju hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #16 Napisano 1 Listopada 2009 i co koledzy nikt niema pomysłu:o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 1 Listopada 2009 Podepnij kompa to będzie wiadomo. Ja bym obstawiał czujnik halla lub sondę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroo74 Zgłoś #18 Napisano 18 Listopada 2009 matekvw a brak mocy jest na zimnym czy na cieplym silniku, u mnie podobny problem pojawial sie dopiero po nagrzaniu silnika i po wymianie czujnika halla wsio oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pronoob Zgłoś #19 Napisano 20 Listopada 2009 Dorzucę i swój problem.[1.6 1999r]Odpalam [kilka sekund] załapie,bardzo wolno wchodzi w obroty [max 4000] i odcina paliwo. kolejna próba [1sek] i wszystko OK,reakcja na gaz jest [max grubo ponad 6000].Byłem na kompie i fachman "wykrył" że jest to wina czujnika prędkości oobrotowej silnika [ten na bloku].Wymieniłem na nowy,kilka dni było dobrze i to samo.Bywa tak że nieraz odpalam go kilka razy aby wszystko było OK, a nieraz kilka dni jest bezproblemowo.Może jakieś sugestie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach