Skocz do zawartości
Gość milosz0010

Problem z odpowietrzeniem układu wodnego.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość milosz0010

Witam

 

Z chwilą uruchomienia zimnego silnika(na postoju) ogrzewanie przy temp. 60-70 stopni zaczyna działać. Przy osiągnięciu 90 stopni na postoju też działa. Po przejechaniu ok. 1-2km przestaje działać(zaznaczam, że temp. na wskaźniku jest 90 stopni). Jeden z węży nagrzewnicy staje się bardziej zimniejszy. Odpowietrzając układ przez waż z dziurką przy nagrzewnicy na ok. 1km ogrzewanie zaczyna działać. Zaznaczam, że jadąc co raz szybciej ogrzewanie przestaje działać. Zwalniając samochodem do ok. 70km/h ogrzewanie znów zaczyna działać. Mam wrażenie, że ciągle się zapowietrza.

 

Z góry dzięki za odpowiedź i Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm, uszczelka pod głowicą?? Ale niech się inni wypowiedzą, jak jedziesz szybciej to silnik na wyższych obrotach jest i spaliny może przedmuchiwać do układu chłodzenia, ze zbiorniczka wyrównawczego nie czuć spalin?, płyn jest czysty?, nie ubywa płynu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość milosz0010

W warsztacie było sprawdzane przyrządem czy nie dostają się spaliny do układu chłodzenia na niskich i na wysokich obrotach(jest ok). Było aż sprawdzane 3 razy.

 

//dane już zmieniłem. Dział jest odpowiedni.

Edytowane przez milosz0010

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znowu post w dziale B5 dotyczący B4 ale cóż odpowiem przy okazji zanim będzie przeniesiony do odpowiedniego działu. Uszczelka pod głowicą jeśli się cały czas zapowietrza, węże robią się przy tym twarde?

Jeszcze może być wina termostatu bądź pompy wodnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie uszczelka - brak wycieków płynu, "bulgotanie", nie czuć spalin w zbirniczku itd, to padnięty termostat - jadąc coraz szybciej schładzasz płyn, który bez przeszkód idzie na chłodnicę - to samo w nagrzewnicy, ona się wychładza. Rozgrzej go do 60-70 stopni i sprawdź węże od chłodnicy - jeden powinien być ciepły, a drugi zimny. Jeśli nie - na pewno termostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny przypadek w golfie 2 i jak się okazało walnięta była nagrzewnica- ale co auto to inny przypadek- ale identyczne były objawy. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności