Gość milosz0010 Zgłoś #1 Napisano 5 Sierpnia 2009 Witam Z chwilą uruchomienia zimnego silnika(na postoju) ogrzewanie przy temp. 60-70 stopni zaczyna działać. Przy osiągnięciu 90 stopni na postoju też działa. Po przejechaniu ok. 1-2km przestaje działać(zaznaczam, że temp. na wskaźniku jest 90 stopni). Jeden z węży nagrzewnicy staje się bardziej zimniejszy. Odpowietrzając układ przez waż z dziurką przy nagrzewnicy na ok. 1km ogrzewanie zaczyna działać. Zaznaczam, że jadąc co raz szybciej ogrzewanie przestaje działać. Zwalniając samochodem do ok. 70km/h ogrzewanie znów zaczyna działać. Mam wrażenie, że ciągle się zapowietrza. Z góry dzięki za odpowiedź i Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2009 hmmm, uszczelka pod głowicą?? Ale niech się inni wypowiedzą, jak jedziesz szybciej to silnik na wyższych obrotach jest i spaliny może przedmuchiwać do układu chłodzenia, ze zbiorniczka wyrównawczego nie czuć spalin?, płyn jest czysty?, nie ubywa płynu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość milosz0010 Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) W warsztacie było sprawdzane przyrządem czy nie dostają się spaliny do układu chłodzenia na niskich i na wysokich obrotach(jest ok). Było aż sprawdzane 3 razy. //dane już zmieniłem. Dział jest odpowiedni. Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez milosz0010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2009 znowu post w dziale B5 dotyczący B4 ale cóż odpowiem przy okazji zanim będzie przeniesiony do odpowiedniego działu. Uszczelka pod głowicą jeśli się cały czas zapowietrza, węże robią się przy tym twarde? Jeszcze może być wina termostatu bądź pompy wodnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #5 Napisano 6 Sierpnia 2009 Jeśli nie uszczelka - brak wycieków płynu, "bulgotanie", nie czuć spalin w zbirniczku itd, to padnięty termostat - jadąc coraz szybciej schładzasz płyn, który bez przeszkód idzie na chłodnicę - to samo w nagrzewnicy, ona się wychładza. Rozgrzej go do 60-70 stopni i sprawdź węże od chłodnicy - jeden powinien być ciepły, a drugi zimny. Jeśli nie - na pewno termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #6 Napisano 6 Sierpnia 2009 miałem podobny przypadek w golfie 2 i jak się okazało walnięta była nagrzewnica- ale co auto to inny przypadek- ale identyczne były objawy. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach