Skocz do zawartości
yogicc

Problem z temperatura w AJM 99r.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jakis czas temu zaobserwowałem ze powyzej 2000obr. silnik łapie mula, właczenie i wylaczenie silnika powodowalo ze wszystko wracalo do normy, pomyslalem sobie ze pewnie wlacza sie tryb awaryjny. Podpielem wiec auto pod VAG-a ale nic niewykazalo. Postanowilem wykonac logi (http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53816) podczas tego wszedlem w blok 01 aby sprawdzic jeszcze raz bledy i wtedy wywalilo blad czujnika G62, blad wykasowany wiecej sie nie pokazal a problem zostal. Z logow stwierdzono ze do wymiany klasyfikuje sie termostat, temperatura wtedy wynosila okolo 70*C odczyt z G62 (wskaznik na desce pokazywal 90*C) na drugi dzien zgodnie z radami z forum zrobilem pomiary i wynik byl dziwny na desce wskaznik pokazywal 90*C a na silniku w granicach 117*C.

Wywalilem termostat i kilka dni smigalem bez niego temp z G62 w granicach 110*C

Po założeniu nowego termostatu temperatura dalej na poziomie 117*C na desce bez zmian 90*C.

Dzis ponownie wlaczym mi sie tryb awaryjny, podlaczenie pod VAG-a wynik brak bledow, temp. na postoju siegala do 122*C na desce bez zmian 90*C

Do tego wszystkiego po wylaczeniu silnika wlacza sie wentylator na chlodnicy. Od momentu kiedy kiedy zauwarzylem ze wlacza sie wentylator na postoju pojawia sie tryb awaryjny.

Dodam ze pompa wody i termostat jest wymieniony, w czym moze tkwic problem moze ten czujnik G62 jest walniety, skad sie bieze sygnal do zalaczenia wentylatora?

Edytowane przez yogicc
male braki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak organoleptycznie jak podniesiesz maskę, to jesteś w stanie dotknąć głównego przewodu wodnego wychodzącego z chłodnicy ? (tylko się nie sparz) Przy 117 stopniach pod maską powinieneś mieć saunę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skad sie bieze sygnal do zalaczenia wentylatora?

stoisz przodem do przodu auta popatrz na dolny wąż od chłodnicy na króćcu będzie czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a tak organoleptycznie jak podniesiesz maskę, to jesteś w stanie dotknąć głównego przewodu wodnego wychodzącego z chłodnicy ? (tylko się nie sparz) Przy 117 stopniach pod maską powinieneś mieć saunę...

 

waz wychodzacy z gornej czesci chlodnicy po stronie lewej (strona kierowcy) moge dotknac na gora 4-5 sekund potem juz parzy :)

 

stoisz przodem do przodu auta popatrz na dolny wąż od chłodnicy na króćcu będzie czujnik

 

chyba niedowidze ale nie widzialem tam nic w stylu czujnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności