Skocz do zawartości
Gość angus77

epc mruga i samochod nie pali

Rekomendowane odpowiedzi

Gość angus77

Witam.przeszukalem troche archiwa ale nie moglem znalezc czegos co bylo by podobne dommojego problemu.Otoz..Jechalem sobie spokojnie ulica i nagle przed swiatlami mrugnela mi kontrolka EPC wraz z silniczkiem i samochod poprostu zgasl..i nie chcial odpalic wiec zepchnalem go na pobocze ..nie moglem nic wykombinowac wiec zadzwonilem po pomoc drogowa..Trwalo to oklo 30 min kiedy zjawil sie mechanik ..wsiadam do samochodu,przekrecam zaplon i ..pali ..obaj zdziwieni bylismy..myslalem ze wszystko jest ok do kiedy nie musialem za kilka godzin wyjechac i wtedy silnik juz nie odpali tylko klikalo cos dziwnie w desce jak by przekaznik czy cos do pompy..nastepnego dnia przyjechal kolezka z kompem i znalazl pare dupereli i wazniejszy to przeplywomierz.wykasowal bledy..pojezdzilismy troche i wszystko bylo ok kiedy znowu za jakis czas ..blyskanie EPC i jednoczesny spadek mocy.Nastepnego dnia czyli dzisiaj na lawete i do mechanika...zaczal podlaczac sie do kompa i lipa nie mogl nawiazac polaczenia..:):)i kontrolka EPC i Silniczka przestala swiecic...POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość angus77

No i znalazla sie usterka...kabelek od ladowania ECU byl sparcialy i pekl odlaczajac sie od reszty kabli:)Dziady u mechanika powiedzieli,ze komputer trzeba wymienic i koszt to 1000£

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

angus, możesz opisać dokładniej który kabelek "sparciał" i w jaki sposób trafiliście przyczynę? Bez możliwości podpięcia komputera to takie szukanie igły w stogu siana było... ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość angus77

Powiem Ci ze dokladnie ktory to kabelek to n ie wiem...czekaj...Kabelek _kolor czerwony od tej szerszej wtyczki komputera.Kolezka jest elektronikiem wiec to on glownie latal z to swoja maszynka i sprawdzal.W zasadzie to sprawdzal gniazdo 61 z 2 o ile dobrze pamietam ,no i na tym gniezdzie bylo 0.43V a powinno byc 12.po wypaleniu paczki papierosow odnalazla sie usterka.Kabelek by sparcialy zaraz przy wtyczce tam gdzie wszystkie kabelki sa razem zaizolowane.Sory jezeli nic z tego nie zrozumiales ale ciezko mi jest to wytlumaczyc biorac pod uwage ze nie mialem zielonego pojecia w wiekszosci co on taqm robil:)Generalnie jezeli zgasna lampki EPC i Silniczka nalezy sprawdzic wtyczki i cale to okablowanie miedzy kolumna kierownicy a kompem.(przynajmniej u mnie tak bylo)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności