Skocz do zawartości
Gość Munio1992

Kontrolki katalizatora, świec żarowych i filtra cząsteczek stałych= TRYB AWARYJNY

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Munio1992

Wszystko zamieściłem w tytule:) Od tygodnia pojawiły mi się te kontrolki. Po pewnym czasie mój samochód przeszedł w tryb awaryjny. Można go kręcić do 3 tys. obrotów a i tak maksymalnie jedzie 120 km/h. Co może być przyczyną?? Czy ktoś już z Was miał taki problem:638::638::638: Zdjęcie jest w załączniku :)

DSC01378.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak podlaczysz VAGa, on prawde Ci powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest złącze diagnostyczne w B6?

 

Bo tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1019

jest napisane: "Passat B6 3C - w narożniku kierowcy koło pedałów (pod półką na książkę serwisową)."

 

Patrzyłem pod kierownicą i nic nie ma. Może trzeba zdjąć jakiś plastik? A półkę na książkę serwisową to ja mam w schowku po stronie pasażera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo.Na bank masz "przypachany" filtr cząstek stałych,który nie oczyścił się samoistnie bo albo nie "przegoniłeś" go jak kontrolka od filtra się zaświeciła,albo nalałeś gównianego paliwa w co wątpie.Ja po takim czymś pojechałem do serwisu,podłączyli pod komputer i zrobili jakieś wymuszone oczyszczenie.Koszt 100zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Munio1992

I tylko 100 zł kosztuje takie wymuszone oczyszczenie?? I po tym już wszystko Ci działa?? A samochód też ci przechodził w tryb awaryjny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zapalila mi sie kontrolka filtra,ale przegonienie samochodu ze zwiekszonymi obrotami niczego nie dalo.Po 50km zatrzymalem sie,zgasilem samochod,odpalilem i wtedy zaczely mi sie palic te same kontolki co u ciebie i dodatkowo wyskoczyl komunikat zeby jechac do serwisu.Zrobilem to odrazu.Zadnego trybu awaryjnego do 3000tys obr. nie mialem,tylko komunikat i palace sie kontrolki.Moze jezdziles tak kilka dni,filtr zapchał się jeszcze bardziej i samochod sam przeszedl w tryb awaryjny.Ja zapłaciłem ok 100-120zł nie pamiętam już dokładnie,ale po tym było i jest do dzisiaj wszystko ok.

Edytowane przez raver32

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Munio1992

No racja jeździłem tak kilka dni, aż przeszedł w tryb awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w aso robi sie wymiane softu plus regeneracja(gdy nie ma uszkodzen np czujnika cisnienia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szymso

ja miałem takie same obiawy wymieniłem wiele ale nic nie dało dopiero w aso okazało się, że mam pełknięty interculer niestety nie dało się skleić i wymieniłem i teraz jest wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie ile teraz taka usluga w waszej firmie kosztuje bo ja mialem wszystkie te objawy co kolega w tytule i sam naprawilem filtr kosztowalo mnie to 100 zl i pare godzin pracy opisywalem to juz na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności