Skocz do zawartości
ahmedSTB

Temperatura i brak płynu chłodniczego!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

od jakiegos czasu mam problemy z temperatura ktora rosła nawet do ponad 100 stopni. Wszelki płyn chłodniczy wyrzucany był o zera. wymieniłem termostat, uszczelke pod głowica (po sciągnięciu głowicy wyraźnie było widać że woda ie przedostaje) i w dalszym ciągu to samo, temperatura 90 stopni i momentalnie cała woda wypluta ze zbiornika. Panowie czy ktoś ma pomysł co jesczze mogę z tym zrobic?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam głowice planierowałes przed załozeniem uszczelki ? a tak wogóle to silniki vw sa wysoko temperaturowe bo szybko wzrata temperatura oprucz tego mają termostat na dolnym obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak głowica byla robiona. wiem o tym ze temperature vw ma zawsze wysoka, tylko mimo tych wszystkich wymian w dalszym ciagu woda jest wypluwana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy planowaniu głowicy mogli zapchac jakis otwór lub jak składałes dawałes silikon bo mi tez kiedys tak sie stało tylko na panewkach i zapchało otwór którym była smarowana i musiałem wymienic panewke

 

---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:45 ----------

 

podejrzewam jeszcze jedną rzecz i daje 70% pewnosci jak dawno temu wymieniałes pompe wodną bo czesto rozpadają sie skrzydełka (wiatrak) i wredy nie ma obiegu wodyi temperatura rosnie moze to byc realne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie *******!

 

uszczelka pod glowica wymieniona, glowica splanowana, pompa wody spawna, termostat wyminiony dalej to samo!! gotuje wode i od razu wypluwa caly zbiornik plynu! powoli zaczyam byc zalamany:|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod glowica wymieniona, glowica splanowana, pompa wody spawna, termostat wyminiony dalej to samo!! gotuje wode i od razu wypluwa caly zbiornik plynu! powoli zaczyam byc zalamany

 

pozostaje zapchana, niedrożna chłodnica....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam passka 1.6 AHL mianowicie mam taki problem ze jeśli samochód jedzie 60/90 km/h utrzymuję temperaturę 90 stopni przekroczy 100 km/h po przejechaniu 2 km czasami nie całych z 90 stopni robi sie w momencie 110 /120 dochodzi do 130 co może być tu przyczyną nie jestem pewien ale podejrzewam uszczelkę pod głowicą ale czy łapał by 130 dopiero po przejechaniu 2 km z prędkością ponad 100 km /h ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności