Gość imoted Zgłoś #1 Napisano 22 Marca 2009 Witam. Po wymianie rozrzadu przy jezdzie na 3 i 4 biegu odczuwam lekkie szarpanie autem jest to bardzo delikatne ale jednak. Wczesniej nie było tego auto chodzilo dobrze. Pojechałem do znajomego na Vag i wywaliło przy tescie sinika bledy. 553 Przepływomierz masowy powietrza G-70 przerwa lub zwarcie do masy 519 Czujnik cis w przewodzi dolotowym G-71 przerwa lub zwarcie do masy 65535 Uszkodzony modoł sterujacy Czujnik halla brak znacznika odniesienia 512. Jakiej dwa miesiace temu tez u znajomego sprawdzałem i wtedy było brak jakichkolwiek błedów. Błedy zostały wykasowane ale auto dalej szarpie . Trudno mi okreslic czy znowu sie one pojawiły gdyz nie mam przy sobie kabla jednak co to za bledy skad one mogly sie pojawic. Dodam ze jest Silnik 1,9 TDI 90 KM rocznik 98 Pozdrawiam i dziekuje za porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #2 Napisano 23 Marca 2009 a co ty myslisz ze kasujac bledy naprawiles uszkodzone podzespoly? skoro pokazalo blad przeplywki to musi ona byc juz w bardzo kiepskim stanie bo zazwyczaj nie pokazuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arteq89 Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2010 Witam. Ja też mam problem. Przy zapalaniu zimnego samochodu na pare sekund pojawia mi się napis STOP a potem gaśnie i jest ok. I nie wiem co moze być przyczyną. Spr na komputerze i mi coś wyszło ze czujnik halla jest cos nie dobry. nie wykrywa go jakby. Moze ktos pomóc?? O co moze chodzić z tym STOPem? I moze ktos wie wogóle gdzie ten czujnik jest? Dodam ze mam Passata B5 115 KM 99r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arteq89 Zgłoś #4 Napisano 8 Kwietnia 2010 Pomoże ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #5 Napisano 8 Kwietnia 2010 witam, mi tak autko szarpało jak miałem zatkane sitko w baku, po wyczyszczeniu wszystko ok, sprawdzic sitko nie zaszkodzi a moze sie okaze, ze własnie to to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkrisek1985 Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2010 Mi też szarpał. Podłączyłem pod VAGA i pokazał mi pompowtryski. Wyczyściłem już sitko w zbiorniku, podociskałem styki na pompowtryskiwaczach i nadal szarpało. Co się okazało: pojechałem do znajomego mechanika i stwierdził że najprawdopodobniej jest zatkany katalizator. Więc dziś go odkręciłem żeby sprawdzić czy tak jest faktycznie. Powietrze zeszło i spowrotem wróciła moc i samochód nie szarpie. Błędów pompowtryskiwaczy nie widzi. Ale mam kolejny problem. Załączały mi się kontrolki od ABS i ESP. Sprawdziłem czujnik ABS padł. Wymieniłem na inny na początku było OK ale znów powrócił ten sam problem. Może ktoś wie jaka może być tego przyczyna. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach