Gość bigbenek Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2009 (edytowane) problem dotyczy passata b6 2.0 tdi 140 km 2005 w czasie jazdy czasami gasl, czasami tylko szarpną ,ale za kazdym razem pojawily sie jakies komunikaty"hamulec reczny wadliwy" i "zobacz kziazka obslugi " zachowywal sie jak po odlaczeniu akumulatora przez pierwsze kiilka sekund pokazywal problem z hamulcem recznym + kontrolka hamulca na zolto +kontrolka esp , ale po przejechaniu kilku metrow wszystko gasnie .Po podłączeniu urzadzenia diagnostycznego nie pokazuje zadnego bledu, bo wtym momencie wszystko jest niby w porzadku, a nie ma tez bledu zapamietanego poza niskim stanem akumulatora, ktory ma w granicach 12,49-12.53 v , a ladowanie 14,07 mimo to zmienilem na nowy ( nowy 12,7), a komunikat o niskim stanie pozostal do momentu az ktoregos dnia auto zgasilem i nie pali. Teraz nie mozna zkomunikowac sie zadnym urzadzeniem diagnostycznym z autem ( nawet wscesniej uzywanym i dwoma innymi ) po wlaczeniu zaplonu zapala sie zestaw kontrolek oraz kontrolki hamulca zolta i esp , pozostaje komunikat o hamulcu recznym. Nie dziala rozrusznik , po wcisnieciu kluczyka pojawia sie komunikat o wcisnieciu sprzegla i nawet po jego wcisnieciu komunikat pozostaje , a rozrusznik nie dziala. Auto nie daje sie zdjagnozowac za pomocą urzadzen ,wiec sprawdzilem opcje zacilania komputera w aucie, wiec przekaznik , gruby przewod zacilajacy przekaznik ma prad , ale nie ma sygnalu na przekaznik . Komputer w ten sposob nie ma zasilania , wiec niech mi ktos powie gdzie szukac zasilania na komputer, gdzie ono moglo zaginac nie jestem elektrykiem ani elektronikiem czekam na pomoc instalacji nie chcem narazie rozkopywac , a stacyjka wydaje mi sie narazieza duzym problemem Edytowane 18 Stycznia 2009 przez bigbenek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2009 Kurczę, jak wiele można napisać w 2-ch zdaniach. Teraz wiem po co ktoś kiedyś wymyślił znaki interpunkcyjne, bez tego ciężko cokolwiek zrozumieć. Myślę, że bez serwisu się nie obejdzie - jak nie wiesz o co chodzi, to możesz tylko bardzej zaszkodzić. B6 to cwana maszyna naszprycowana elektroniką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigbenek Zgłoś #3 Napisano 23 Stycznia 2009 (edytowane) dla wiadomosci, na ile moge pomoc to informuje ze problemy przezemnie wczesniej opisane w passacie b6 spowodowane byly peknietym {moze skorodowanym} stykim lub kablem zasilajacym ecu tzn. przewod, ktory włącza przekaznik od ecu. Naprawa skromnego kabelka w serwisie w londynie kosztowala 307 funtow!!!!!!!! nie liczac lawetki ,bo byla za friko z ubezpieczenia, ale w gratisie w ramach jakiejs gwarancji zajeli sie pompa paliwea , tzn. wyciagneli i sprawdzili, niech ktos nie pomysli ze wymienili na nowa . Nie wiem co to byla za magiczna gwarancja no ale spoko. ps. nie moge pojac jak trzyletni smochod, ktory nie stoji w porcie nadmorskim moze miec skorodowane styki nawet przy skrzynce bezpiecznikow pod maska , zwlaszcza ze vw miał problemy z instalacjami w starych golfach 1. i po 30latach nic sie nie zmienilo!!!!!!!!! porazka!!!! technologia i materiały nie dogoniły techniki i elektroniki. Edytowane 23 Stycznia 2009 przez bigbenek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #4 Napisano 24 Stycznia 2009 samochód nie musi stac w porcie,aby korodowac. zauwaz jak wygladaja tarcze hamulcowe po dłuzszych opadach deszczu. na wyspach jest niestety duzo wilgoci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #5 Napisano 24 Stycznia 2009 Podnieś sobie wykladzinę pod siedzeniem i zobacz ile wody ci naleciało do środka samochodu . Jaśli nie czyścisz odpływów po lewej i prawej stronie ,które znajdują sie w przegrodzie razem z silnikiem od wycieraczek to lipa ,ponieważ znajduje się tam bardzo ważna żecz .Mianowicie za kolumną kierownicy na poziomie zegarów w przegrodzie jest klapka plastikowa czytaj ( dzióra zatkana plastikowym deklem )nie mam pojecia co to jest i po co ponieweż jest zbyt zimno żeby to wszystko rozbierac i deszczowo .Wiem natomiast jedno ,że jeśli nie czyścisz odplywow to poziom wody wzrasta i woda wlatuje sobie do środka przez bardzo fajny patent .Na wiosne będę zdejmował osłone przegrody ,odkręcał patent i wklejał go na silikon . Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpDante Zgłoś #6 Napisano 26 Stycznia 2009 Czy możesz rozwinąć temat? Ewentualnie wrzucić fotki miejsca, o którym mówisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr Wilq Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2009 Podnieś maske odepnij zapinki podnieś trochę osłone od przegrody i zobaczysz klapke (wersja ang.) po lewej stronie stojąc przodem do sam.A o wykłedzinie to nie wiem co mam rozwinąć przecież napisałem że pod siedzeniem odepnij listwe na progu i wsuń dłoń to poczujesz . A jeśli wer .euro to może jest inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach