Gość djhorse Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2008 Witam!! Zrobilo sie cieplo wiec szyba w dol a tu dziwny klekot spod auta bardziej oklic prawego kola slychac go najbardziej przy wolnej jezdzie na rownej drodze przy szybszej jezdzie zanika i slychac to jak wpadne w jakas nierownosc na drodze. Jesli ktos wie co to moze byc lub co sprawdzic to dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #2 Napisano 25 Maja 2008 U mnie na bruku i dziurach też słychac stuki. Zawieszenie po wymianie i dalej stuka. Ale jak jade po dziurach i lekko nacisne pedał hamulca stuki znikają - z braku czasu nie wiem co to, ale może coś związane z hamulcami (klocki mają sprężynki - może one słabo dociskają). Jeśli prędzej to usuniesz proszę o podpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2008 naprwde nikt nic nie wie co to moze byc wczoraj bylem u mechanika i nic nie znalazl czesto jest tak jak zawieszenie nowe i niby wszystko ok to stukaja amortyzatory, niestety jedyny sposób żeby się przekonać to wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2008 Amorki na diagnostyce wyszły po ok 68%, żadnych wycieków i odgłosów. A co z tym przyhamowaniem (tak słabym że samochód nie zwalnia)-to raczej nie ma nic wspólnego z amorkami - najwyżej może zniwelować luz między zaciskiem, klockiem i tarczą (chyba) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2008 Amorki na diagnostyce wyszły po ok 68%, żadnych wycieków i odgłosów.A co z tym przyhamowaniem (tak słabym że samochód nie zwalnia)-to raczej nie ma nic wspólnego z amorkami - najwyżej może zniwelować luz między zaciskiem, klockiem i tarczą (chyba) szwagier wymienił całe zawieszenie i dalej stukało pojechał na diagnostyke amorów i 80% pokazało, wymienił je i po wymianie cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2008 Panowie a to nie przeguby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 25 Maja 2008 Panowie a to nie przeguby? Przeguby byłyby słyszalne podczas jazdy przy skręconych kołach .Sprawdź tuleje gumowe drążka stabilizatora lub łączniki drążka stabilizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #8 Napisano 25 Maja 2008 Tuleje i łączniki stabilizatora mam nowe, więc chyba to nie one. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #9 Napisano 25 Maja 2008 Tuleje i łączniki stabilizatora mam nowe, więc chyba to nie one. Jeśli wahacze są OK , tuleje i łączniki OK , to chyba tylko coś związane z amortyzatorami jak wcześniej pisał ziewal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #10 Napisano 25 Maja 2008 nie wierz w testy amorków bo to pic na wodę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dycha94 Zgłoś #11 Napisano 25 Maja 2008 Z tego co piszesz to jednoznacznie wychodzi że to mocowanie zacisków hamulca koła przedniego. U mnie też stuka ale jeszcze nie naprawiłem więc ci nic nie podpowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pixel Zgłoś #12 Napisano 26 Maja 2008 u mnie też klekocze !!! Coś tak jakby drewniany patyczek o koło zebate. czy może masz taki sam dźwięk ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #13 Napisano 26 Maja 2008 Żadne drewno ani plastik, choć osłona silnika z dołu w 2 miejscach nie jest przymocowana. Stuki tak jakby metalowa blacha (ew. metal o metal)o coś stukała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian_78 Zgłoś #14 Napisano 28 Maja 2008 u mnie w tdi stuka zawor egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djhorse Zgłoś #15 Napisano 28 Maja 2008 Ja osłony silnika wogule nie mam bo mi doleciala jakis czas temu w sobote jade znow do mechanika i moze tym razem cos wynajdzie ewidentnie jest to jak bym mil jakis metalowa czesc luzna i obijala sie o inna metalowa czesc . Wczesniej we Volvo mialem cos podobnego i bayla luzna oslona termiaczna od tarczy hamulca i to dzwonilo ale umnie nie lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #16 Napisano 5 Czerwca 2008 Kolejna wizyta w warsztacie i nic nie znaleźli. HELP!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #17 Napisano 5 Czerwca 2008 Jesli stukanie znika jak wcisniesz pedal hamulca to sa to te sprezynki w hamulcach. Mi to mechanik zrobil w 30 minut. Cos tam tylko poprawil i jest dobrze do dzis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #18 Napisano 6 Czerwca 2008 Podejrzewałem sprężynki przy klockach ale jeszcze do nich nie zaglądałem. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach