Skocz do zawartości
Gość gawik81

Brak mocy PASSAT TDI. Dziwna sprawa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gawik81

Cześć. Wiem że ten temat był wałkowany wiele razy ale wydaje mi się że takiej awarii jeszcze nikt nie opisywał. Jestem posiadaczem paska z 99roku 1.9tdi 110km. Gdy odpale auto i zaczynam jechac auto posiada normalna moc po pewnym czasie auto traci moc niewiem czy to jest spowodowane tym ze po przekroczeniu 90km/h zaswieca mi sie informacja o poduszkach czy od czegos innego. Druga dziwna sprawa jest to ze raz na jakis czas przy uruchamianiu cieplego silnika nie chce zgasnac lampka świec żarowych, gasnie po odpaleniu. Auto zawsze odpala bez problemow zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku. Podpinalem VAGA i poza bledem poduszek niema innych. Moze ktos z was spotkal sie z podobnym zachowaniem paska??

Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje.

 

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poduszki raczej z utratą mocy nie mają nic wspólnego.Za to złe parametry może przekazywać na sterownik czujnik temperatury płynu chłodzącego.VAG pokaże to dopiero wtedy kiedy czujnik padnie całkiem.Oryginalny nie jest drogi,warto spróbować.U mnie zadziałało.Pozdrawiam. 1.9TDI AHH 90KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poduszki raczej z utratą mocy nie mają nic wspólnego.Za to złe parametry może przekazywać na sterownik czujnik temperatury płynu chłodzącego.VAG pokaże to dopiero wtedy kiedy czujnik padnie całkiem.Oryginalny nie jest drogi,warto spróbować.U mnie zadziałało.Pozdrawiam. 1.9TDI AHH 90KM.

 

powiedz mi skad wziol ci sie czujnik plynu chlodzacego ???

kolega pisal ze jak przekroczy 90km\h a nie 90st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gawik81

Dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi. Wiem ze bylo juz sporo tematow podobnych do mojego ale w moim aucie zarowno przepływomierz jak tez czujniki N75 sa dobre, sprawdzalem tez turbine i niema zapieczonych kierownic.Dzisiaj tak z ciekawosci patrzylem jak wyglada egr (wiem ze niema nic wspolnego z moimi objawami) nie jest brudny (nie bylo wiele sadzy) i tez dziala poprawnie. Takze sam niewiem juz co moze byc nietak. Tymbardziej ze kupilem auto to od faceta ktory caly okres jezdzil tylko do vw salonu na przeglady. Auto ma jedynie 160.000km.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ireneuszzuk

witam,

wydaje mi się po objawach i zwarzywszy na przegląd ( nie duży)mogą to być wtryski ,zwłaszcza trzeci - z czujnikiem-,może nalałeś kiepskie paliwo

 

oczywiście zwarzywszy na przebieg nie przegląd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gawik81

Myslisz ze sa zapieczone?? lub brudne??

 

Pozatym niewydaje mi sie aby to byly wtryski gdyz wogole nie kopci. Pozatym sprawdzalem na Vagu i wszystkie pracuja w normie

 

Nadal nie poradzilem sobie z moim problemem, moze ktos mial podobny albo taki sam??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności