Gość gawik81 Zgłoś #1 Napisano 15 Maja 2008 Cześć. Wiem że ten temat był wałkowany wiele razy ale wydaje mi się że takiej awarii jeszcze nikt nie opisywał. Jestem posiadaczem paska z 99roku 1.9tdi 110km. Gdy odpale auto i zaczynam jechac auto posiada normalna moc po pewnym czasie auto traci moc niewiem czy to jest spowodowane tym ze po przekroczeniu 90km/h zaswieca mi sie informacja o poduszkach czy od czegos innego. Druga dziwna sprawa jest to ze raz na jakis czas przy uruchamianiu cieplego silnika nie chce zgasnac lampka świec żarowych, gasnie po odpaleniu. Auto zawsze odpala bez problemow zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku. Podpinalem VAGA i poza bledem poduszek niema innych. Moze ktos z was spotkal sie z podobnym zachowaniem paska?? Bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magda 89 Zgłoś #2 Napisano 16 Maja 2008 Poduszki raczej z utratą mocy nie mają nic wspólnego.Za to złe parametry może przekazywać na sterownik czujnik temperatury płynu chłodzącego.VAG pokaże to dopiero wtedy kiedy czujnik padnie całkiem.Oryginalny nie jest drogi,warto spróbować.U mnie zadziałało.Pozdrawiam. 1.9TDI AHH 90KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pancio123 Zgłoś #3 Napisano 16 Maja 2008 Poduszki raczej z utratą mocy nie mają nic wspólnego.Za to złe parametry może przekazywać na sterownik czujnik temperatury płynu chłodzącego.VAG pokaże to dopiero wtedy kiedy czujnik padnie całkiem.Oryginalny nie jest drogi,warto spróbować.U mnie zadziałało.Pozdrawiam. 1.9TDI AHH 90KM. powiedz mi skad wziol ci sie czujnik plynu chlodzacego ??? kolega pisal ze jak przekroczy 90km\h a nie 90st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2008 Proponuję poczytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gawik81 Zgłoś #5 Napisano 16 Maja 2008 Dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi. Wiem ze bylo juz sporo tematow podobnych do mojego ale w moim aucie zarowno przepływomierz jak tez czujniki N75 sa dobre, sprawdzalem tez turbine i niema zapieczonych kierownic.Dzisiaj tak z ciekawosci patrzylem jak wyglada egr (wiem ze niema nic wspolnego z moimi objawami) nie jest brudny (nie bylo wiele sadzy) i tez dziala poprawnie. Takze sam niewiem juz co moze byc nietak. Tymbardziej ze kupilem auto to od faceta ktory caly okres jezdzil tylko do vw salonu na przeglady. Auto ma jedynie 160.000km. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ireneuszzuk Zgłoś #6 Napisano 18 Maja 2008 witam, wydaje mi się po objawach i zwarzywszy na przegląd ( nie duży)mogą to być wtryski ,zwłaszcza trzeci - z czujnikiem-,może nalałeś kiepskie paliwo oczywiście zwarzywszy na przebieg nie przegląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gawik81 Zgłoś #7 Napisano 19 Maja 2008 Myslisz ze sa zapieczone?? lub brudne?? Pozatym niewydaje mi sie aby to byly wtryski gdyz wogole nie kopci. Pozatym sprawdzalem na Vagu i wszystkie pracuja w normie Nadal nie poradzilem sobie z moim problemem, moze ktos mial podobny albo taki sam?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach