Gość fb3 Zgłoś #1 Napisano 14 Maja 2008 Znowu "udało mi się" wyjeździć olej tak że nawet śladu nie ma na miarce, dopiero po dolaniu ćwiartki pojawił się do połowy tej najniższej cvzęści wzkazującej niedomiar oleju. Dlaczego nie zapaliła mi się lampka ciśnienia oleju ? a czy przypadkiem oprócz temperatury w pasku nie ma cz pozimu oleju ? może mam czujnik uszkodzony? jak go namierzyć i sprawdzić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #2 Napisano 14 Maja 2008 oj to moze byc problem z czujnikiem albo jeszcze troche oleju miales. podlacz vag i sprawdz swoja droga troszke Ci ucieka zlokalizuj wyciek i uszczelnij bo moze byc male kuku. a jesli Ci nigdzie nie cieknie to zacznij od sprawdzenia turbo, cisnienia w cylindrach, a potem resztta uszczelnienia zaworow glowicy i pierscienie. narka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fb3 Zgłoś #3 Napisano 14 Maja 2008 Nie mam przecieków, olej bierze silnik, gdzieś tak literek na 5.000 km więc to jeszcze nie powód na remont silnika. Wygląda na to że jak jest dobre ciśnienie oleju to nawet ubytek ponad pół litra poniżej dolnej kreski nie powoduje jeszcze zapalenia lampki, nawet na wolnych obrotach nie zaobserwowałem aby choć raz mrugnęła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #4 Napisano 14 Maja 2008 Witaj! Nie wiem jak jest w 3B ale, u mnie najpierw zapala się żółta kontrolka oleju i pojedyńczy sygnał dźwiekowy, a na bagnecie jest po niżej połowy prawidłowego stanu, rozumiem że w tym momencie ostrzega mnie o tym że mam dolać olej, ale mogę kontynuować jazde dalej. Z tego co wiem, (u mnie sie to nie zdarzyło) jak jest za niski stan oleju (brak oleju na bagnecie), to zapala sie i pulsuje kontrolka oleju na czerwono i sygnał dźwiekowy przerywany i w tym razem należy zatrzymac sie i dolać natychmiast olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fb3 Zgłoś #5 Napisano 14 Maja 2008 No ewidentnie muszę zasymulować czujnik, może ktoś wie jaki opornik dać do masy aby zasymulować brak oleju? A może ja mam tylko zwykły zwierny czujnik który załacza przy zbyt niskim ciśnieniu i dlatego nie wykrywa zbyt niskiego poziomu ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #6 Napisano 14 Maja 2008 fb3 Nie bardzo rozumiem dlaczego doprowadziłeś do tego (ZNOWU), przecież stan oleju na bagnecie powinieneś sprawdzać częściej tym bardziej jak Passek zużywa olej.Nie warto czekać aż Ci się kontrolka ciśnienia oleju zapali lub nie.Kiedyś silnik ''odpłaci'' Ci się za takie traktowanie.:584: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 14 Maja 2008 zeby kontrolka zamrygala nie wystarczy miec suchy bagnet. trzeba miec jeszcze mniej. jak braknie ci 1.5 litra to dopiero, ale nie zawsze, mrygnie. najczesciej na zakretach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach