Skocz do zawartości
pogromca

passat TDI nierówno przyspiesza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, znowu pojawił się problem z moim passatem. taka sytuacja: dojeżdżam do górki, obroty 2000, bieg trzeci, wciskam gaz do deski(kontrolnie, zwykle tak nie robię), auto ciągnie ochoczo, obroty 2300, auto nie ciągnie wyrażnie słabe, obroty 2600, znowu ciągnie, potem słabnie i ciągnie i tak w miare regularnych odstępach do 3000 obr, a od 3000 do 3500 już daje kopa i bieg 4. Mam nadzieje że w miarę przejrzyście napisałem. Na prostej drodze efekt jest mniej odczuwalny ale odczuwanly, szczególnie przy wyprzedzaniu i na 3 biegu. Nie wiem co to może być, co podejrzewacie? Przepływomierz odpada bo jest wymieniony z pozytywnym efektem. Jestem już umówiony z mechanikiem ale chciałbym poznać jeszcze Wasze opinie bo nie wiem czy on będzie w stanie coś znaleźć.

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Jesteś pewnien za ten przepływomierz. Skąd go masz, że bankowo go wykluczasz?

Tak tylko pytam bo dla mnie program regeneracji Bosch w ASO to jedyne sensowne źródło przepływek.

 

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz jest właśnie Boscha nie z ASO, ale nowy i z takimi samymi numerami jak na starym. Ze 2 miesiące temu był wymieniany. Tylko przedtem jak miałem uszkodzony przepływonierz to auto wcale nie przyspieszało a teraz to co innego-przyspiesza dobrze tylko nie non stop, skokami, poza tym zauważyłem że pali teraz więcej ON niz kiedyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość falis