Danek75 Zgłoś #1 Napisano 14 Kwietnia 2008 Poszukuję schematu elektrycznego licznika do modelu '97 benzyna. Dodatkowo schemat instalacji elektrycznej układu paliwomierza, czyli droge sygnałów od paliwomierza do licznika. Na forum nic konkretnego nie znalazłem, strony podane w tematach są po rusku (co w sumie problemu nie stanowi ), SOVIETSKAJA STRONICA O VWEJU ale jak ściagnałem pare pozycji, to dane i rysunki tam zawarte - nie przypominaja w żadnym stopniu schematów elektrycznych a raczej komiks obrazkowy dla dzieci (albo ja nie umiem szukać na tych stronach ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 14 Kwietnia 2008 Damian, a sprawdzałeś te podane przez kolegę http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=22017&highlight=schematy+elektryczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 14 Kwietnia 2008 Danek75 oto interesujący Ciebie temat , resztę wyślę mailem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 14 Kwietnia 2008 Danek75 oto interesujący Ciebie temat , resztę wyślę mailem. Te schematy z obrazka już mam - znalazłem je na poniższej stronie. Mniemam, ze dotycza one licznika, tak Bo pewności jakoś nie mam. Link do strony ze schematami A "paliwówka" jest tam zawarta EDIT/ nakonr - w linku tamtego kolegi są te same dane, co już mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 14 Kwietnia 2008 Tak te schematy co zamieściłem dotyczą podłączenia licznika z elementami w "terenie". Sprawdziłem na schemacie układ paliwowy też jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2008 Tak te schematy co zamieściłem dotyczą podłączenia licznika z elementami w "terenie". I wszystko jasne DZIĘKS ps: obaj forumowicze zasłuzyli na "POINT". Wszyscy spotkaliśmy się w jednym miejscu - czyli na jednym "linku". Nie edytowałem poprzedniego posta, co by temat wyskoczył jako...... wiadomo:D No i .....LIPA. Te schematy nie rozwiazują problemu. To, co jest tu opisane, to tylko ogólne oznaczenia a potrzebne jest raczej zobrazowanie - który sygnał skad i dokąd idzie. Samo oznaczenie strzałki symbolem np: T32A5 niewiele mówi. Przegladałem pozostałe załączniki i nic nie mogłem znaleźć. Po konsultacjach z mechanikiem, wyszło na to, ze potrzebny mi jest dokładny opis pinów w tych dwóch wtyczkach idących do licznika oraz schemat płytki samego licznika. Tak samo odnośnie paliwomierza - jaki sygnał, skad jest pobierany i gdzie wysyłany. W liczniku spalone sa dwie sciezki. Jedna na pewno odpowiada za zasilanie pozostałej cześci licznika, czyli silniczki wychylajace wskazówki, kontrolki, MFA....itp. A druga A moze obie są jako zasilajace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 16 Kwietnia 2008 Damian załączam ''uaktualniony "" schemat podłączenia licznika do układu paliwowego Mam nadzieję , że teraz jest przejrzyście;) PS Z lewej strony pionowo licznik oraz złącze T28(pinowe)/21 (wejście) (przewód biały) do podstawy bezpiecznikowej/przekaźnikowej z lewej strony nadwozia :zacisk U1/12 (wyjście) zacisk M/3 - (wejście) (przewód fiolet/czarny) do czujnika poziomu paliwa zac 3 , zac 2 masa (przewód brąz/czerw) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 16 Kwietnia 2008 Jurek - a skad ten schemat wziałeś W tych plikach co mam, to takiego nie ma. Jest tylko podobny do twojego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #9 Napisano 16 Kwietnia 2008 Jurek - a skad ten schemat wziałeś W tych plikach co mam, to takiego nie ma. Jest tylko podobny do twojego. Damian jest w moim poście nr 3 ( pierwszy) w tym wątku i " uaktualniony" mojego" autorstwa" w poście nr 7. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 16 Kwietnia 2008 Damian jest w moim poście nr 3 No spoko - tam to wiem, ze jest. Ale foty są za małe by je powiększyc, żeby oznaczenia zobaczyc. A skoro takie zdjecia wkleiłes, to zapewne wziałeś je z tych plików, które dostałem. A za cholerę nie mogę tego znaleźć. Jest jeden taki schemat z tymi ikonami po lewej stronie, ale gora i dól schematu różnia się od tego co ja mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2008 No spoko - tam to wiem, ze jest. Ale foty są za małe by je powiększyc, żeby oznaczenia zobaczyc. A skoro takie zdjecia wkleiłes, to zapewne wziałeś je z tych plików, które dostałem. A za cholerę nie mogę tego znaleźć. Jest jeden taki schemat z tymi ikonami po lewej stronie, ale gora i dól schematu różnia się od tego co ja mam. Damian wysyłam Ci maila z tym uaktualnionym plikiem i inne .Powodzenia, mam nadzieję , że teraz dasz radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 16 Kwietnia 2008 Ok - dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #13 Napisano 16 Kwietnia 2008 Jest jeden taki schemat z tymi ikonami po lewej stronie, ale gora i dól schematu różnia się od tego co ja mam. Damian może masz te pliki z innego źródła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 16 Kwietnia 2008 może masz te pliki z innego źródła. Z teo co pamiętasz, to chyba wiadomo skąd mam Oto one - zmieniłem tylko nazwy na "polskie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #15 Napisano 16 Kwietnia 2008 Z teo co pamiętasz, to chyba wiadomo skąd mam Oto one - zmieniłem tylko nazwy na "polskie". Wszystko jasne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #16 Napisano 2 Września 2012 Podpinam się pod temat Damian , rozwiązałeś co jest powodem palenia ścieżek?? bo i mnie to dopadło irytujące jest to że po pomiarach instalacji nie znalazłem zwarć w kablach , połatałem ścieżki i niby działało a dziś padło ponownie , wcześniej tylko mfa,paliwo , temp teraz całe zegary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 2 Września 2012 Plywak w zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #18 Napisano 2 Września 2012 Zakładam że pływak jest w kpl. Z pompą ile ciebie to zabolalo?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 2 Września 2012 Nie. Pływak używkę kupisz za 50 zeta i on przy pompie jest mocowany na plastikowy zatrzask Pomijając odkręcenie dekla zbiornika, to reszta zajmuje 2 minuty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #20 Napisano 2 Września 2012 (edytowane) On robił stałe zwarcie czy przy jakiejś konkretnej sytuacji ?? Mam nadzieję że to będzie to bo już mnie szlak trafia , w ramach pracy domowej będę miał do reanimacji zegary , na całe szczęście mam drugie padnięte w inny sposób tak że dawca jest PS. mamy takie same jak TDi?? ---------- Dodano o 22:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:58 ---------- O tak coś znalazłem http://allegro.pl/plywak-vw-passat-1-8-b5-i2578957997.html Edytowane 2 Września 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach