Skocz do zawartości
Danek75

Schemat elektryczny licznika i inst. paliwowej

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję schematu elektrycznego licznika do modelu '97 benzyna. Dodatkowo schemat instalacji elektrycznej układu paliwomierza, czyli droge sygnałów od paliwomierza do licznika. Na forum nic konkretnego nie znalazłem, strony podane w tematach są po rusku (co w sumie problemu nie stanowi :D ),

 

SOVIETSKAJA STRONICA O VWEJU

 

ale jak ściagnałem pare pozycji, to dane i rysunki tam zawarte - nie przypominaja w żadnym stopniu schematów elektrycznych a raczej komiks obrazkowy dla dzieci (albo ja nie umiem szukać na tych stronach :wstyd: )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek75 oto interesujący Ciebie temat , resztę wyślę mailem.:)

 

schematb597ki9.th.png

schematb5971pngfd5.th.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Danek75 oto interesujący Ciebie temat , resztę wyślę mailem.:)

Te schematy z obrazka już mam - znalazłem je na poniższej stronie. Mniemam, ze dotycza one licznika, tak :?: Bo pewności jakoś nie mam.

 

Link do strony ze schematami

 

A "paliwówka" jest tam zawarta :?:

 

EDIT/

 

nakonr - w linku tamtego kolegi są te same dane, co już mam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak te schematy co zamieściłem dotyczą podłączenia licznika z elementami w "terenie".:)

Sprawdziłem na schemacie układ paliwowy też jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak te schematy co zamieściłem dotyczą podłączenia licznika z elementami w "terenie".:)

I wszystko jasne :ok: DZIĘKS :padam:

 

ps: obaj forumowicze zasłuzyli na "POINT". Wszyscy spotkaliśmy się w jednym miejscu - czyli na jednym "linku".

 

Nie edytowałem poprzedniego posta, co by temat wyskoczył jako...... wiadomo:D

No i .....LIPA. Te schematy nie rozwiazują problemu. To, co jest tu opisane, to tylko ogólne oznaczenia a potrzebne jest raczej zobrazowanie - który sygnał skad i dokąd idzie. Samo oznaczenie strzałki symbolem np: T32A5 niewiele mówi.

beztytuukv0.jpg

 

 

Przegladałem pozostałe załączniki i nic nie mogłem znaleźć. Po konsultacjach z mechanikiem, wyszło na to, ze potrzebny mi jest dokładny opis pinów w tych dwóch wtyczkach idących do licznika oraz schemat płytki samego licznika. Tak samo odnośnie paliwomierza - jaki sygnał, skad jest pobierany i gdzie wysyłany. W liczniku spalone sa dwie sciezki. Jedna na pewno odpowiada za zasilanie pozostałej cześci licznika, czyli silniczki wychylajace wskazówki, kontrolki, MFA....itp. A druga :?::confused: A moze obie są jako zasilajace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian załączam ''uaktualniony "" schemat podłączenia licznika do układu paliwowego

 

schematb5971vn3.th.png

Mam nadzieję , że teraz jest przejrzyście;)

PS Z lewej strony pionowo licznik oraz złącze T28(pinowe)/21 (wejście) (przewód biały) do podstawy bezpiecznikowej/przekaźnikowej z lewej strony nadwozia :zacisk U1/12 (wyjście) zacisk M/3 - (wejście) (przewód fiolet/czarny) do czujnika poziomu paliwa zac 3 , zac 2 masa (przewód brąz/czerw)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jurek - a skad ten schemat wziałeś :?: W tych plikach co mam, to takiego nie ma. Jest tylko podobny do twojego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jurek - a skad ten schemat wziałeś :?: W tych plikach co mam, to takiego nie ma. Jest tylko podobny do twojego.

 

Damian jest w moim poście nr 3 ( pierwszy) w tym wątku i " uaktualniony" mojego" autorstwa" w poście nr 7. Pozdrawiam.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Damian jest w moim poście nr 3

No spoko - tam to wiem, ze jest. Ale foty są za małe by je powiększyc, żeby oznaczenia zobaczyc. A skoro takie zdjecia wkleiłes, to zapewne wziałeś je z tych plików, które dostałem. A za cholerę nie mogę tego znaleźć. Jest jeden taki schemat z tymi ikonami po lewej stronie, ale gora i dól schematu różnia się od tego co ja mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No spoko - tam to wiem, ze jest. Ale foty są za małe by je powiększyc, żeby oznaczenia zobaczyc. A skoro takie zdjecia wkleiłes, to zapewne wziałeś je z tych plików, które dostałem. A za cholerę nie mogę tego znaleźć. Jest jeden taki schemat z tymi ikonami po lewej stronie, ale gora i dól schematu różnia się od tego co ja mam.

 

Damian wysyłam Ci maila z tym uaktualnionym plikiem i inne .Powodzenia, mam nadzieję , że teraz dasz radę.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest jeden taki schemat z tymi ikonami po lewej stronie, ale gora i dól schematu różnia się od tego co ja mam.

 

Damian może masz te pliki z innego źródła.:D;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może masz te pliki z innego źródła.:D;)

Z teo co pamiętasz, to chyba wiadomo skąd mam :D Oto one - zmieniłem tylko nazwy na "polskie".

 

beztytuuyp1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z teo co pamiętasz, to chyba wiadomo skąd mam :D Oto one - zmieniłem tylko nazwy na "polskie".

 

beztytuuyp1.jpg

Wszystko jasne .:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat Damian , rozwiązałeś co jest powodem palenia ścieżek?? bo i mnie to dopadło irytujące jest to że po pomiarach instalacji nie znalazłem zwarć w kablach , połatałem ścieżki i niby działało a dziś padło ponownie , wcześniej tylko mfa,paliwo , temp teraz całe zegary :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plywak w zbiorniku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładam że pływak jest w kpl. Z pompą :/ ile ciebie to zabolalo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Pływak używkę kupisz za 50 zeta i on przy pompie jest mocowany na plastikowy zatrzask :D

Pomijając odkręcenie dekla zbiornika, to reszta zajmuje 2 minuty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On robił stałe zwarcie czy przy jakiejś konkretnej sytuacji ?? Mam nadzieję że to będzie to bo już mnie szlak trafia ;) , w ramach pracy domowej będę miał do reanimacji zegary , na całe szczęście mam drugie padnięte w inny sposób :) tak że dawca jest :)

 

PS. mamy takie same jak TDi??

 

---------- Dodano o 22:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:58 ----------

 

O tak coś znalazłem :)http://allegro.pl/plywak-vw-passat-1-8-b5-i2578957997.html

Edytowane przez tomascor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności