Gość gradek Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2007 Witam Mam problem z wyciekiem płynu ze wspomagania kierownicy. Jakiś czas temu wymieniłem pompę gdyż zaczęła przeciekać ( przy okazji wymiany rozrządu). Przez miesiąc wszystko było ok. Ale wyciek pojawił się ponownie - tym razem nie wiem gdzie, pompa jest sucha, wszystkie węże też. Stawiam na maglownicę gdyż tam jeszcze nie zaglądałem. Proszę o podpowiedź czy do Anglika jest taka sama jak do europejczyka ? Zastanawiam się nad sprowadzeniem z Polski takowej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2007 Weż loknij na wszystkie węże i rurki.Ja miałem taki przypadek,że ciekło w miejscu gdzie jest połączony wąż z rurką(rurka-chłodnica płynu wspomagania)opaska czasami w tym miejscu nie trzyma tak jak powinna i ciece Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2007 jeżeli jest różnica między angielską a resztą to u nas też kupisz angielską bez konieczności przeróbek. Sam kilka dni temu kupowałem używki od anglika niedaleko odemnie i widziałem, że maglownica była zamontowana jeszcze do budy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #4 Napisano 30 Grudnia 2007 Proszę o podpowiedź czy do Anglika jest taka sama jak do europejczyka ? Nie wydaje mi sie zeby byla taka sama, przejedz sie na zlom, w UK B5 stoja ale B5.5 juz ciezej znalezc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gradek Zgłoś #5 Napisano 30 Grudnia 2007 Jest diagnoza. Oba meszki w przekładni zalane płynem . Teraz pytanie - Dlaczego najpierw padła pompa a teraz także maglownica ? Czy w warunkach domowych jest możliwa wymiana i jakie czynności należy wykonać ? Ta maglownica jest praktycznie zasłonięta silnikiem - czy jest potrzeba jego wyjmowania ? Jestem załamany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2007 od anglika jest inna niż od europejczyka chyba że masz kierownicę po lewej stronie,gdzieś już było na forum o wyjmowaniu magla,a jak nie masz podnośnika albo kanału(przeżytek) to się nie zabieraj,bo tylko stracisz czas i nerwy(już to przerabiałem ale z pozytywym skutkiem,bo mam podnośnik) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gradek Zgłoś #7 Napisano 30 Grudnia 2007 od anglika jest inna niż od europejczyka chyba że masz kierownicę po lewej stronie,gdzieś już było na forum o wyjmowaniu magla,a jak nie masz podnośnika albo kanału(przeżytek) to się nie zabieraj,bo tylko stracisz czas i nerwy(już to przerabiałem ale z pozytywym skutkiem,bo mam podnośnik) A mógłbyś opisać jak to zrobiłeś, bo nawet nie wiem od której strony zacząć i co trzeba przedtem zdemontować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczurka Zgłoś #8 Napisano 18 Maja 2008 Mam magiel do anglika 880233246:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek49 Zgłoś #9 Napisano 18 Maja 2008 maglownica ci poszla prawdopodobnie dlatego ze jezeli pompa sie przytarla opilki w ukladzie sobie zrobily droge i rozszczelnily maglownice.pamietaj o przeplukaniu ukladu i wymianie oleju hydraulicznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #10 Napisano 18 Maja 2008 Sory za OT ale sprawa chyba juz zalatwiona. To bylo 5 mies. temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasiek Zgłoś #11 Napisano 24 Kwietnia 2009 koledzy a jak zmienić płyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach