romus16 Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2016 Witam panowie mam pytanie. Posiadam passata b3 z silnikiem 1,6 tdi, kupilem silnik 1,9 tdi i pytanie takie czy dam rade zamontowac go zamiast tego 1,6 tdi dodam ze mam pompe wtryskowa z 1,9 td na linke i mam plan z takowa go tam umiescic. Prosze tylko o odpowiedzi konkretne kogos kto sie zna naprawde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #2 Napisano 7 Lutego 2016 Witam panowie mam pytanie. Posiadam passata b3 z silnikiem 1,6 tdi, kupilem silnik 1,9 tdi i pytanie takie czy dam rade zamontowac go zamiast tego 1,6 tdi dodam ze mam pompe wtryskowa z 1,9 td na linke i mam plan z takowa go tam umiescic. Prosze tylko o odpowiedzi konkretne kogos kto sie zna naprawde. To co chcesz wstawić? TD czy TDI bo trochę nie rozumie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #3 Napisano 7 Lutego 2016 To co chcesz wstawić? TD czy TDI bo trochę nie rozumie. chce wstawic 1,9 tdi tylko z pompa z 1,9 td na linke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2016 chce wstawic 1,9 tdi tylko z pompa z 1,9 td na linke. Tdi czyli pewnie 1Z ma pompę sterowaną elektrycznie i wstawienie na linkę to bezsensowne. Najlepiej mieć tdi z kompletna wiązka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #5 Napisano 7 Lutego 2016 Tdi czyli pewnie 1Z ma pompę sterowaną elektrycznie i wstawienie na linkę to bezsensowne. Najlepiej mieć tdi z kompletna wiązka Czyli jak wstawie na linke to nie bedzie chodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #6 Napisano 7 Lutego 2016 Czyli jak wstawie na linke to nie bedzie chodzić? Będzie chodzić ale to bez sensu. Sama pompa aby chodziła nie wystarczy podpiąć linki, trzeba spełnić też inne warunki. Jak ma być tdi to kompletnie bo na takich przerobkach na niczym nie zyskasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #7 Napisano 7 Lutego 2016 Będzie chodzić ale to bez sensu. Sama pompa aby chodziła nie wystarczy podpiąć linki, trzeba spełnić też inne warunki. Jak ma być tdi to kompletnie bo na takich przerobkach na niczym nie zyskasz. Moze cos zyskam bo ten co jest zamontowany ten 1,6 tdi to kompletna ruina ciezko nim nawet z miejsca ruszyc i olej bierze jak smok. Ten silnik stoi niepotrzebny i teraz mam troche czasu to chce sie pobawić i zobaczyc jak to bedzie. Szczegolnie chodzi mi czy ja to tam wsadze do srodka, czy na mocowania bedzie pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 89 Zgłoś #8 Napisano 7 Lutego 2016 Po pierwsze, piszesz, że masz 1.6 TDI, gdzie w B3 były TDI? Litera "I" na końcu nie oznacza intercooler'a... A pompę nawet jak wykombinowałby na linkę to ta od 75 konnego TD nie podoła (obstawiam) 90 konnemu TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 7 Lutego 2016 Pompa podoła, jeździ wiele takich zmot, wpisz w google mtdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 89 Zgłoś #10 Napisano 7 Lutego 2016 A no zapomniałem, że i tak kombinują. No to w sumie się da, ale tą pompę to i tak trzeba by przerobić na 10mm, które potrzebuje TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #11 Napisano 7 Lutego 2016 ja u siebie w pasku b3 mam wsadzone tdi ahu z vento w razie co to pisz jakich informacji potrzebujesz postaram się pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #12 Napisano 8 Lutego 2016 Mam znajomego, który kiedyś wsadził silnik 1.9 TDI na pompie od TD i twierdzi że to już nie było to samo. Silnik słabo się na obroty wkręcał i za bardzo jeździć to nie chciało. Poczytaj o mTDI, z tego co mi się kojarzy to wystarczy zmienić ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy i będzie hulać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #13 Napisano 8 Lutego 2016 Po pierwsze, piszesz, że masz 1.6 TDI, gdzie w B3 były TDI? Litera "I" na końcu nie oznacza intercooler'a... A pompę nawet jak wykombinowałby na linkę to ta od 75 konnego TD nie podoła (obstawiam) 90 konnemu TDI. Wiem jak wyglada i co to jest intercooler i zapewniam cie ze mam 1,6 tdi z intercoolerem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 89 Zgłoś #14 Napisano 8 Lutego 2016 Wiem jak wyglada i co to jest intercooler i zapewniam cie ze mam 1,6 tdi z intercoolerem Tyle, że ja nie napisałem, że nie wiesz co to jest i jak wygląda ic, również nie napisałem, że go nie masz. Jednak nadal twierdzę, że jesteś w błędzie, bo kto by montował taki świeży silnik jak 1.6 TDI do B3, a w dodatku byłby już trupiarnią... A swoją drogą to z tego co pamiętam, to jeszcze nie puścili 80 konnego 1.6 TDI Także jestem w przekonaniu, że mylisz swojego 1.6 TD z TDI, a tego nie należy robić, bo jednak te silniki dość znacznie się od siebie różnią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #15 Napisano 12 Lutego 2016 witam juz jest nowe serducho w moim b3 i jak narazie zapowiada sie lepiej niz bylo bo jazda testowa dopiero jutro. Skrzynia zostala ta sama. Mam do was pytanie co trzeba zmienic w tej pompie wtryskowej zeby zrobic ja taka jaka jest w 1,9 tdi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #16 Napisano 12 Lutego 2016 zmienić tłoko-rozdzielacz na ten z TDI co wcale nie oznacza że będzie jechał tak jak powinien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #17 Napisano 13 Lutego 2016 zmienić tłoko-rozdzielacz na ten z TDI co wcale nie oznacza że będzie jechał tak jak powinien Dzisiaj zobacze jak to wogole jedzie ale juz widze ze bedzie lepiej niz ten 1,6. A ten tłoko rozdzielacz idzie samemu wymienic czy trzeba pompiarza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #18 Napisano 13 Lutego 2016 I juz po testach jest lepiej ale fakt szalu nie ma. Panowie teraz sie zastanawiam jak przerobic ten gaz na elektroniczny. Czy jest mozliwe zeby zalozyc tam caly pedal gazu elektroniczny np z passata b4 ? czy to ciezko by bylo podlaczyc zeby dzialalo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #19 Napisano 14 Lutego 2016 (edytowane) I juz po testach jest lepiej ale fakt szalu nie ma. Panowie teraz sie zastanawiam jak przerobic ten gaz na elektroniczny. Czy jest mozliwe zeby zalozyc tam caly pedal gazu elektroniczny np z passata b4 ? czy to ciezko by bylo podlaczyc zeby dzialalo? Od początku powinno być tak że wkladsz kompletne 1.9 na orginalnej pompie która ma odpowiednią wydajność, teraz się meczysz z tym wszystkim a efekty końcowe i tak będą do d... Ludzie z powodzeniem montuja z b4 110 gdzie jeszcze trzeba ogarnąć dodatkowo układ podcisnienia sterowania geometri turbo. Edytowane 14 Lutego 2016 przez bmateuszd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romus16 Zgłoś #20 Napisano 14 Lutego 2016 Od początku powinno być tak że wkladsz kompletne 1.9 na orginalnej pompie która ma odpowiednią wydajność, teraz się meczysz z tym wszystkim a efekty końcowe i tak będą do d... Ludzie z powodzeniem montuja z b4 110 gdzie jeszcze trzeba ogarnąć dodatkowo układ podcisnienia sterowania geometri turbo. Ja sie nie mecze to jest z nudow poprostu. To b3 jest ojca taki rezerwowy bo on ma b4 a ja mam audi a ta b3 jest tylko w razie w. A ze silnik stal nieprzydatny to chcialem sprobowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach