Gość Art Zgłoś #1 Napisano 21 Października 2005 Hej, Czy ktos ma jakieś zdanie na temat tej firmy i ich wyrobów.. Mam ochote nabyć progresywane sprężynki obniżające zawieszenie o 35mm Co wy na to...??? Czy ktos ma doświadczenie z tego typu rozwiązaniami... POzdrawiam Art Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #2 Napisano 21 Października 2005 Ja mam w uno sprężyny progresywne jamex Na forum uno dużo osóba n tym jezdzi i nie narzekają. Ja mam je założone do seryjnych amorków obniżają mało około 35mm (niektórzy mówią mi że nic nie widać). Autkiem można dalej latać po dużych dziurach (sprawdzone na KJS) zawieszenie jest bardzo uniwersalne, nie za niskie i nie bardzo twardze, moim zdaniem w sam raz n KJSy itp. Gorzej jeśli ktoś chce coś bardziej ukierunkowanego na sam asfalt. Na pewno za 340zł nic lepszego dostać nie można. Jak zamawiałem miało dojść w 3dni doszło w tydzień, za zwłoke wysyłka gratis, i jeszcze rabat, w sumie dałem 310zł. Napewno są lepsze eibachy, lejseforsy itp, ale za tą cenę... reszte można dołożyć do lepszych amorków. (..)Otoz jezdze w Nexii na amorkach Bilstein B4 wraz ze sprezynami HR niebieskie (z przodu -35). Niestety przod auta strasznie skacze na nierownosciach (jak pileczka kauczukowa -gora-dol) przez co przy wiekszych pedkosciach lub zakretach robi sie niebezpiecznie. Poprzednio jezdzilem na sprezynach jamex i problem byl ten sam tylko bylo troche twardziej. Z tego co wiem to u wielu osob wystepuej podobny problem. (..) dyskusja o sprezynach jamex (..)Generalnie co do FK, to kupilem juz z 10 ich produktow i jakos jest wyjatkowo dobra jak na firme ktora nie specjalizuje sie wcale. Nie testowalem "zwyklej" ich zawiechy, ale jestem przekonany, ze to nie jest jakis szajs w stylu Jamex itp... Ja mam u siebie komplet amory+spreżyny AP, zestaw ten kupilem wlasnie w firmie M PLUS M MOTORSPORT, nie sa chamsko sztywne ale i samochod sie nie kołysze, wczesniej mialem Jamex i je sprzedalem bo byly beznadziejne. Jakis czas temu moje tylne amory ze sprezynami ma moj kolega i z jednego amortyzatora(AP) wycieka olej, przejechaly okolo 50tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC Zgłoś #3 Napisano 21 Października 2005 Jak na moje oko to te sprezynki są ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Art Zgłoś #4 Napisano 2 Listopada 2005 Dzięki, Musze wymienic zawieche bo wszytsko padło przedewszystkim amory.. chyba kupie te sprezynki + gazowe amortyzatory mam nadzieje ze nie wystrzeli mi amortyzatorów po 1000 Km.. Art Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość koko Zgłoś #5 Napisano 5 Listopada 2005 Z tego co wiem to jest raczej tak ze seryjne amorki montujemy do seryjnych sprezynek, a jak juz obnizamy to bardziej sportowe amorki do seryjnych sprezynek, nie odwrotnie...zreszta zastanow sie czy jest sens, wiesz jak wygladaja nasze drogi. Ja mam passata kombi GT 2,0 nowe amortyzatory seryjne i autko jest sztywne i swietnie sie trzyma drogi, ale mam tez pewnosci ze nie odbije mi nerek na dziurach... Obnizanie jest fajne, ale nie na nasze drogi. Moim zdaniem zaloz serie, nie bedziesz sie meczyl i za pol roku nie bedziesz musial znowu w tym grzebac. VW to nie francuz lub inne badziewie, nie trzeba go usztywniac, i tak jest dosc sztywny Zreszta jak go obnizysz to wiele kraweznikow i podjazdow bedzie dla ciebie nieosiagalne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cosmos Zgłoś #6 Napisano 16 Listopada 2005 @koko: swiete slowa moj przypadek: jako, ze od pewnego czasu jakosc naszych drog zaczela dawac sie porzadnie we znaki zawieszeniu mojego paska, zaczalem myslec co moge z tym zrobic. o po kilku tygodniach poszukiwania, czytania i porownywania postawilem na zestaw olejowe amotyzatory sachs/ sprezyny k+f. oba elementy o parametrach seryjnych. o ile sachsy (a wlasciwie sachsy z metka boge) trafialy do passatow nawet na pierwszy montaz to do konca nie bylem pewny czy k+f (kraemer und freunde) to dobry wybor. to malo znana bawarska firma (dostarczaja glownie sprezyn dla bmw), aczkolwiek za ponad stuletnia tradycja musi kryc sie jakas tam jakosc :wink: w koncu w zeszlym tygodniu wymienilem kompletne zawieszenie na 4 kolach i musze przyznac, ze jestem bardzo milo zaskoczony nowa kultura pracy mojego zawieszenia . rewelacyjne tlumienie drgan nadwozia, przy zachowanej twardosci (w koncu to gt :wink:) i naprawde minimalnych ugieciach w zakretach. juz zapomnialem jaka przyjemnosc moze dawac jazda po naszych dziurostradach jesli wiec ktos bedzie mial dylemat jakie dobrac zawieszenie to sluze konkretnymi typami amortyzatorow sachsa, sprezyn k+f i namiarem na dostawce. calosc (4 amorki + 4 sprezyny) kosztowala ok 1000 zl, oczywiscie bez wymiany. mysle wiec ze to dosc atrakcyjna alternatywa do elementow mniej znanych i renomowanych firm. za jakies kilka tys km podziele sie uwagami w kwestii trwalosci takiego zestawu 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jozek75 Zgłoś #7 Napisano 4 Grudnia 2005 Witam .Art jak chcesz mieć twardo to możesz wymienić na takie zawieszenia ja w swoim pasku posiadam takie i będe zmieniał na zwykłe bo jest za twardy i za niski mieszkam pod wrockiem i drogi są w polsce jakie są ,i juz mnie nie kręci wchodzenie o 1/3 szybciej w zakręty fak jest taki że drogi trzyma się jak na szynach i jak by ktoś był zainteresowany takim kompletem zawieszenia to będe posiadał takie za jakiś czas jak kupie zwykłe (na przegladzie w sierpniu wskazały70% sprawności)firma niewiem jak bo niesprawdzałem czerwone sprężyny i żółte amorki 'COSMOS PODAJ NAMIARY TWOJEGO ZESTAWU I GDZIE KUPIĆ DZIĘKI :grin: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Art Zgłoś #8 Napisano 30 Grudnia 2005 Hej, Dzięki za propozycję jednak zdecydowałem się na bardziej standardowe rozwiązania.. Kupiłem komplet amortyzarorów Bilstaina B4 (Gazowe) a na tył zapakowłem linearne wzmocnione sprężyny firmy Kilen.. POlecam wszytskim takie rozwiązanie samochód prowadzi się idealnie.. KOszt takiego rozwiązania to 900 PLN.. Samochód jest twardy tak jak planowałem nie ma stresu ze się oberwie miskę olejową .. POzdrawiam Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #9 Napisano 28 Września 2011 Odświeżam temat,czy ktos z Was zakladał podwyższone sprężyny (41cm) z tyłu,firmy Jamex,czy wystarcza tutaj zwykle amortyzatory? http://allegro.pl./sprezyny-vw-passat-b3-b4-kombi-tyl-wzmocnione-i1835257272.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach