Jedrek_TDI Zgłoś #21 Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) Przy okazji jeśli ktoś może polecić jakiś dobry, rozsądny cenowo serwis w Poznaniu lub okolicach, który specjalizuje się w skrzyniach prosiłbym o info na PW. Dodałbym w skrzyniach automatycznych, automatycznych kolego!!! Też z okolic Łodzi tak do 200km bym prosił o info o dobrym serwisie automatów. Zwłaszcza od osób, które miały taką przygodę z naprawą skrzyni/sprzęgła hydrokinetycznego i nie padło po kilku tysiącach. Jak mi mechanik zaproponował zalanie automatu 4 biegowego olejem mineralnym to się lekko zląkłem. Niby wedle tego http://www.zf.com/na/content/media/united_states/corporate_replacement_parts_1/service_portfolio/passenger_cars/TE-ML_11_en0700.pdf można minerała Dextron 2,3 zalać, ale jak jest syntetyk to można zmieszać? Edytowane 27 Czerwca 2011 przez Jedrek_TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MUNDEK Zgłoś #22 Napisano 3 Lipca 2011 Witam mam passata 1.9 TDI z 2005 r. z automatyczną skrzynią biegów (zwykła)dziś zaskoczyła mnie niemile po zapaleniu go nie mogłem wrzucić żadnego biegu tak jakby ktoś przyspawał manetkę na P po jakiejś godz. i wciskaniu manetki hamulca wskoczyło na N i po chwili na D.Po przejażdzce skrzynia chodzi Ok tylko na postoju jak trzeba Np wsteczny a potem na D to tak jakby coś blokowało, co to może być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arni9999 Zgłoś #23 Napisano 20 Stycznia 2012 Witam, Ostatnio w moim aucie coś się dzieje ze wstecznym. Bywa, że i po kilka razy muszę przełączać na R, bo nie łapie i zachowuje się, jak w położeniu N. Do przodu (D) działa bez problemu. Czy ktoś może mi powiedzieć czemu tak jest? Wymienilem olej, filtr i uszczelke i dalej to samo. Pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jedrek_TDI Zgłoś #24 Napisano 25 Stycznia 2012 A jak załapie to ciągnie normalnie bez poślizgu. Jeśli tak to możesz mieć zatkany/uszkodzony/zacinający się elektrozawór. Jest też jakieś łożysko jednokierunkowe ale tego nie jestem pewien czy by to taki miało efekt. Sypie się przy włączaniu wstecznego kiedy auto jeszcze jedzie do przodu. A i jeszcze jedno jak auto stoi na górce to lepiej najpierw zaciągnąć ręczny i dopiero dźwignię na P bo po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu niepotrzebnie wysila się taka blokada w skrzyni i zawsze może się wykruszyć. Mi wystarczyło jak raz na sporym wzniesieniu z wyraźnym oporem przestawiałem dźwignię z P na D i poczułem jak auto bujło do przodu a w skrzyni usłyszałem taki głośnawy klik zeskakującej zapadki. Teraz już zawsze zaciągam ręczny albo kołem dotknąć krawężnik i dopiero P. Co do mojego wcześniejszego posta z 27-06-2011 to jak najbardziej mineralny do 4 biegowego automatu. Miałem czerwony i przy płukaniu i wymianie został wlany Ravenoil Dextron III-f-czerwony. Później coś puściło przy uszczelce i mechanik dolał innej firmy też normy DExtron III i skrzynia działa idealnie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Synek Zgłoś #25 Napisano 11 Kwietnia 2012 Witam Pany i panie kto mi odpowie na pytanie odnośnie automatu 60 km/h zaczyna się tarka drży całe auto przez chwile i ponownie przy 80km/h chwile skrzynia po regeneracji , sprzęgło hydrokinetyczne też dalej problem jest a żeby było więcej tego skrzynia po remoncie już leży w garażu i wpakowałem 2 skrzynie z angola i dalej problem jest wiec na 100% nie jest winna skrzynia i co za tym idzie sprzęgło Hydrokinetyczne . macie jeszcze jakieś pomysły ---------- Dodano o 18:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:48 ---------- przycisk przy manetce 1 lub przewód przesmarować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grbrandys Zgłoś #26 Napisano 12 Kwietnia 2012 ja tak miałem wymieniłem olej i filtr Witam Pany i panie kto mi odpowie na pytanie odnośnie automatu 60 km/h zaczyna się tarka drży całe auto przez chwile i ponownie przy 80km/h chwile skrzynia po regeneracji , sprzęgło hydrokinetyczne też dalej problem jest a żeby było więcej tego skrzynia po remoncie już leży w garażu i wpakowałem 2 skrzynie z angola i dalej problem jest wiec na 100% nie jest winna skrzynia i co za tym idzie sprzęgło Hydrokinetyczne . macie jeszcze jakieś pomysły ---------- Dodano o 18:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:48 ---------- przycisk przy manetce 1 lub przewód przesmarować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p3dros Zgłoś #27 Napisano 12 Kwietnia 2012 Podepnę się do tematu. Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie przestawić po wymianie skrzyni automatycznej na manualna informacje w vag-u ?? chodzi o kodowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Synek Zgłoś #28 Napisano 15 Kwietnia 2012 ja tak miałem wymieniłem olej i filtr regenerowalem skrzynie i baniak olej filtry tez a problem został Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach