Skocz do zawartości
Locus

Kiepski jak Volksi (list)

Rekomendowane odpowiedzi

1.4TFSI tak
nikt nie twierdzi że to zły silnik, pytanie padło wcześniej czy Japończycy zrobili takie silniki?

Zrobili.

 

Jaki na przykład i gdzie był montowany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj cały temat , już pisałem jaki i gdzie był montowany.

nie będę się powtarzał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałemcały temat już dużo wcześniej i jakoś nigdzie nie napisałeś i nie podałeś przykładu do silnika VW 1.4 TFSI i wiem że Honda robiła VTECa z turbo, ale czy była/jest jakaś firma która wypuściła na rynek samochód z silnikiem doładowanym jednocześnie kompresorem i turbiną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mular

Ja dodam od siebie pare zdan.

1) mialem golfa 1 i2 samochody moze i nie ladne ale panowie ile tys. km przejechaly i sam wszystko naprawialem i za jakie pieniadze czesci.

2)Teraz mam paska tdi 80tys i co i nic klocki oleje...

3)jak japonczyki sa takie dobre to dlaczego nissan wklada to gowno z renaulta tdci do siebie w ktorym po 2 latach rozsypuja sie turbiny w moim pasku nawet oleju na turbo nie ma

4)toyota reklamowala awensisa 170 km tylko nie mowili ze to 2.2litra a pasek ma obecnie 170 z 2.0

5)Ktorys z kolegow pisal o oplu ja mialem opla jak widze opla to zbiera mnie na wymioty nawet o tym g.wnie nie bede pisal

6)Chcialbym aby ten madry gosciu wszedl na nasze forum i pogadal troche z nami a nie napisal i sie zmyl i powiedzialby jaka on furmanka jezdzi ocenilibysmy co to za marka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeczytałemcały temat już dużo wcześniej i jakoś nigdzie nie napisałeś i nie podałeś przykładu do silnika VW 1.4 TFSI i wiem że Honda robiła VTECa z turbo, ale czy była/jest jakaś firma która wypuściła na rynek samochód z silnikiem doładowanym jednocześnie kompresorem i turbiną ?

 

Silnik VTEC z 1991 roku był bez turbo!!!Dopiero kolejna wersja była doładowana i dawała z 1.6 ponad 180KM

1.4 - 140 KM - daje 100 koni z 1 litra czy tak ciężko Ci to zrozumieć?Chyba o to chodzi nie?

Jeżeli VW wypuściłby zamiast tego 1.4 , silnik 1.6 TFSI - 160 KM to chyba byłoby to samo nie?A możę oczekujesz odpowiedzi w stylu : firma XYZ wypuściła na rynek silnik 1.0BxSi - 100KM ?

nie czepiaj się pojemnośći, bo nie o nią tu idzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mular

Paowie nie kloccie sie, oczywiscie ze honda wyciagala niezle moce ale prawdopodobnie z tego co slyszalem bylo to spowodowane podatkami duza pojemnosc duzy podatek w wyscigu motoryzacyjnym moc jest potrzebna ale jaki moment obrotowy ma ta honda iprzy ilu tys.obr osiaga max. to tez jest istotne jak ma go przy 6tys to kto go wykorzystuje na co dzien.Jeszcze jedno zobaczcie na swoje ulice i napiszcie jakie samochody ktore maja tak ze 25-30 lat jezdza po waszych ulicach to bedzie swiadczylo o ich marce sory ale japoncow nie zobaczycie albo bardzo malo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze jedno zobaczcie na swoje ulice i napiszcie jakie samochody ktore maja tak ze 25-30 lat jezdza po waszych ulicach to bedzie swiadczylo o ich marce
na naszych drogach wiekszosc autek w tym wieq to bąki?? czyli najlpepsza marka!! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paowie nie kloccie sie, oczywiscie ze honda wyciagala niezle moce

 

ja się nie kłócę, po prostu opisałem że nie tylko VW wyciska taką moc z 1 litra pojemności.Nie miało dla mnie znaczenia , jakie obroty, ile "nitków" , jaka żywotność takich silników, jakie przebiegi...

Nie neguję też silników VW, i nie narzekam , po prostu obiektywnie opisałem, że są też inne bardzo dobre (może lepsze) silniki niż TFSI czy TDi.Jasna sprawa , jeździmy VW i narzekać nie wypada, ale obiektywizm się należy.Każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6)Chcialbym aby ten madry gosciu wszedl na nasze forum i pogadal troche z nami a nie napisal i sie zmyl i powiedzialby jaka on furmanka jezdzi ocenilibysmy co to za marka

 

Kolego najpierw dokładnie przeczytaj a puźniej komentuj ok.

Jak napisane jest w pierwszym poście :

 

[Od TDI.pl - list przysłany do redakcji. Skróty pochodzą od tdi.pl]

 

 

Jest to tekst z innego forum na którym ten koleś to opisał jak chcesz z nim pogadać to zarejestruj się tam i pogadaj z nim , ja tylko na to trafiłem przez przypadek i tutaj zamieściłem.A nie mam pewności czy wysłał ten list na http://WWW.TDI.PL czy jeszcze gdzieś indziej.

 

Locus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sobie czytam i ... jedni maja racje, jak i drudzy maja racje :)

 

ale...

zdun_VW napisał/a:

silnikiem doładowanym jednocześnie kompresorem i turbiną ?

 

:rotfl: sorry , ale po tym stwierdziłem, że więcej nie odpisze na Twoje posty :rotfl:

 

skoro taki "kozak" z Ciebie, to przeczytaj sobie to:

http://www.volkswagen.at/rund_um_vw/innovation/motoren/tsi/umsetzung/

 

i faktycznie nie dodawaj juz nic w tym temacie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skoro taki "kozak" z Ciebie, to przeczytaj sobie to:

http://www.volkswagen.at/.../tsi/umsetzung/

 

i faktycznie nie dodawaj juz nic w tym temacie ...

 

koza nie kozak ale nie ty będziesz mi mówił co mam robić a co nie

 

 

BTW

1. nie tego temat dotyczył

2. nie znam niemieckiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koza nie kozak ale nie ty będziesz mi mówił co mam robić a co nie

 

 

BTW

1. nie tego temat dotyczył

2. nie znam niemieckiego

 

kolega pisal o silniku jednoczesnie doladowanym kompresorem i turbposprezarka, a Ty mu odpisales:

zdun_VW napisał/a:

silnikiem doładowanym jednocześnie kompresorem i turbiną ?

 

:rotfl: sorry , ale po tym stwierdziłem, że więcej nie odpisze na Twoje posty :rotfl:

 

szkoda że nie : biturbo+kompressor+podtlenek... :rotfl:

 

wiec kolega zdun_VW ma racje co do tego silnika, nie bylo firmy ktora by zastosowala takie rozwiazanie do seryjnego silnika, chodzi mi o fakt istnienia wlasnie takiego silnika. sa dwie wersje 1.4 140ps i 1.4 170ps, wiem, ze japonce robia silniki wolnossace ktore osiagaja najwieksza moc z jednego litra (wspomniany chociaz przyklad hondy s2000, lub integry), ale Twoj rotfl byl nie na miejscu i po tym swoim stwierdzeniu podwazasz wlasne zdanie odnosnie pisania w tym temacie

 

tak pozatym nie trzeba znac jezyka, zeby zauwazyc na zdjeciach kompresor i turbosprezarke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

shade_, proszę Cię, nie osłabiaj mnie, pisaliśmy o czymś innym, a on wyskoczył z tym silnikiem, ja pisałem na temat 100KM z 1 litra, więc nie chciałem się rozpisywać na tematy silników dołądowanych tak i siak.nie chodziło mi o to żę nie ma takich silników ,poprostu trzymałem się tematu.

może źle to przedstawiłem , ale byłem w dobrym humorze.

masz rację nie potrzebny był rotfl

respect :ok:

 

p.s

 

zauważ że nie kazałem mu zaprzestać pisania, a Ty mi tak :rotfl: do tego twierdzisz że jestem kozakiem...

 

zmieniłem posta , żeby zdun nie pomyślał podobnie jak TY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dajcie na luz :P

Ja bardzo lubię jedną japońską markę - Mitsubishi, powodem zmiany na VW było to że mitsu nie ma 'małego diesel-a' w ofercie. Było jakieś francuskie gówno w Carismie tylko.

W 2006 w modelu Grandis, ku mojej uciesze, zastosowano 2 litrowy diesel pochodzący z VW. Silnik ma chyba ozn. BSY i był podobno montowany w Turanie w 2003r.

I właśnie na taki zestaw mi ślinka cieknie, 140 bhp z możliwością zawirusowania i ulubiona 'buda' z trzema diamentami, która pewnie szybciej skoroduje jak w VW ale cóż nie można mieć wszystkiego. W każdej marce znajdziemy jakiś problem ale VW robi dobre i trwałe motory a ile km z litra to nie sądzę aby to był parametr do sortu silników na dobre i złe.

No a tak na zakończenie po co szukać przeciwników VW na forum miłośników tej marki? To jak na forum fanów Dody szukać zwolenników małych piersi. :rotfl::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nie szuka, sam też nie jestem przeciwnikiem VW, wręcz przeciwnie, ale nie będę ściemniał że VW ponad wszystko jest the best! bo tak nie uważam , jest wiele lepszych samochodów od VW(jak dla mnie) , a to że jeżdżę VW , wynika z tego , żę bardzo dużo i bardzo dobrego można powiedzieć o VW.

 

myślę , że koledzy się nie obrazili na mnie , tak samo jak i ja na nich, dyskusja to dyskusja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

martinUK, szacunken :) nie spodobal mi sie poprostu Twoj ton posta :)

 

... i bez napinki rozwiazana dyskusja :ok:

 

bledne jest porownywanie silnikow wolnossacych do doladowanych i juz na tym poziomie powinna zakonczyc sie dyskusja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

martinUK, OT zrobiło się jakieś 3 strony temu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawsze gdzieś przwijał się jednak ten 1.4 VW

 

a zresztą...

BTW

Danek , kupując nówkę 5.0 V10 TDi , masz auto do końca Twoich dni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

A TDI to niby opel :rotfl::rotfl:

 

Z resztą treść listu bardziej dotyczy diesli niż benzyniaków :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności