Skocz do zawartości
Flisander

Nierównomierny stukot "na luzie"

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

od kilku dni męczy mnie problem w passacie z 2006r. (2.0tdi, 140km, manual), a mianowicie chodź mi o dziwny stukot, który jest bardzo donośny jak nie ma wbitego biegu. Hałas ustaje jak wcisnę sprzęgło. Jest bardzo nierównomierny tak jakby jakieś koła zębate co jakiś czas gubiły rytm (nie jestem mechanikiem, więc opiszę to jak typowy laik). Na ten moment klekot diesla to akompaniament do tego stukotu, którego chciałbym się pozbyć Tak naprawdę to jest jedyny problem, bo autem nie trzęsie, silnik pracuje równo, serwis robiony co 10kkm, obroty nie szaleją.. załączam również film na którym mniej więcej słychać o co mi chodzi gdzie na przemian wciskam sprzęgło i je puszczam. Jutro czeka mnie niemała wycieczka, więc zastanawiam się czy się wstrzymać czy jednak pastuch da radę :)

 

Z góry dziękuję za rady oraz pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, emilus100 napisał:

A to nie dwumas?

A za dwumasą nie idą tez inne objawy? Nic więcej szczególnego nie zauważyłem u siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drgania. A odgłosy koła dwunasowego lepiej będą słyszalne z zewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego Flisander, czy problem udało się rozwiązać? Faktycznie była to dwumasa? 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Pjoter87 napisał:

Witam kolego Flisander, czy problem udało się rozwiązać? Faktycznie była to dwumasa? 

Pozdrawiam

Tak, udało się rozwiązać. Wjechała na pokład nowa dwumasa, sprzęgło i wysprzeglik ;) 

 

nawet nie aż tak drogo jak się spodziewałem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Flisander napisał: