Skocz do zawartości
iwona.plisko@poczta.onet.

CFFB ad-blue czy to problem z dpf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość.

Niestety mam pierwszy problem ze swoim paseratti silnik cffb 2.0 140km adblue rok 2014 czyli ostatni wypust b7.

Mianowicie kupilem go w niemczech z nalotem 204tkm ale uszkodzoną turbiną, turbo zregenerowane, dpf wyczyszczony w zakładzie, zrobiłem 2 tys km i zaczynają sie cyrki.

Odbierając turbine z regeneracji facet stwierdził ze prawdopodobnie padła od dpf-a.

Zaczęło mi śmierdzieć dziwnie spalinami wewnątrz auta jak się nagrzeje i po wyłączeniu silnika nie chcą mi się wyłączyć wentylatory chłodnic, wczoraj przy pierwszym wystąpieniu wyłączyłem silnik wentylatory sobie oba chodziły, pomyślałem że dpf potrzebuje się schłodzić bo tak miałem w golfie 6 ze zwykłym dpf. Tyle ze 15 minut później dalej chodziły to zapaliłem  silnik i zgasiłem to wyłączyły się.

Dziś wentylatory włączyły się po zgaszeniu silnika i dopiero 3 włączenie i wyłączenie silnika wyłączyło wentylatory tajemniczy smrodek tez sie pojawił jakby dopalania dpf.

O co chodzi i gdzie szukać przyczyny ew pomocy.. Jeśli chodzi o diagnostykę mam odbeleven błędów brak 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności