him2k Zgłoś #1 Napisano 1 Kwietnia 2023 (edytowane) Witam samochód wrócił z wymiany rozrządu od mechanika mam pytanie odnośnie rozpięcia złączek, chciałbym je wymienić. W starych zostały uszkodzone zatrzaski wskazane strzałkami. Czarny przewód można poruszać 1mm w górę i w dół tak jakby był nieprawidłowo zapięty. Zdarzają się błędy zawsze rano po odstanej nocce, że po przejechaniu 500 m wywala błąd P1065. W dzień jest wszystko ok. Nie wiem czy to jest powodem ale wydaje mi się że szczelność układu zasilania to podstawa, żeby zacząć wymieniać inne rzeczy? Końcówki kupiłem używane z wężami od Golfa VI 2.0 TDI. Dzięki! Edytowane 1 Kwietnia 2023 przez him2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach