Skocz do zawartości
Gość lakimakromedia

problem z ustawieniem pompy paliwowej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lakimakromedia

Witam

 

Mam maly problem z ustawieniem pompy paliwowej w moim pasku 1.9TDI 90km. mozecie wspomoc jakims zdjeciem linkiem jak dokladnie to ma wygladac ??

bo u mnie np jest jest kropeczka [na blasze] i kreska na kole [od pompy] jednak jest maly problem z ich ustawieniem gdyz nie da sie idealnie by byly w jednej linii :/ ustwilem kreske ciut bardziej na lewo jednak z odglosow wynika jakby nie dostawal paliwa [nawet sie lapie] a normalnie kreci. prosze o pomoc. nastala noc wiec skonczylem robote z nim ale jutro chce sie z powrotem za to zabrac i male wskazowki by sie przydaly :)

 

Z gory THX :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość StaszekAlkatras

witam. ostatnio w moim pasku było ustawiana pompa(zapłon) wygladało to tak iz trzeba zaznaczyc na samym poczatku orginalna pozycje pomy - najlepiej przecinakiem na blaszce kolo rozrzadu. No i tu zaczynaj sie schody poniewaz jesli ktos nie ma kompa i kabli to trzeba robic to na słuch - ustawiamy tak pompe by najlepiej na brzmialo - a to bardzo ciezka sprawa.... wesja 2 to przez własnie kompa i tu nie ma zadnego proble, bo jakas tam jednostka miary ktora wystepuje na pompie musi sie miescic miedzy 4-5 jakiejs tam jednostki cisnienia - wtedy własnie jest ustawione the best :) - łato napisac gorzej zrobi - ja sie z tym nie bawiłem - zapłaciłem 60zł i pracuje idealnie silniczek... pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Mam maly problem z ustawieniem pompy paliwowej w moim pasku 1.9TDI 90km. mozecie wspomoc jakims zdjeciem linkiem jak dokladnie to ma wygladac ??

bo u mnie np jest jest kropeczka [na blasze] i kreska na kole [od pompy] jednak jest maly problem z ich ustawieniem gdyz nie da sie idealnie by byly w jednej linii :/ ustwilem kreske ciut bardziej na lewo jednak z odglosow wynika jakby nie dostawal paliwa [nawet sie lapie] a normalnie kreci. prosze o pomoc. nastala noc wiec skonczylem robote z nim ale jutro chce sie z powrotem za to zabrac i male wskazowki by sie przydaly :)

 

Z gory THX :D

 

podłącz VAG'a - 01->04->000

2ga pozycja od lewej - jesli ustawisz pompę żeby mieścilą się w zakresie 49 do 52 - będzie idealnie ... bez VAG'a nie podchodź bo nie ma sensu rzeźbić ... ewentualnie daj zarobić jakiemuś warsztatowi niech statycznie ustawią (na zegar)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze ktos sie orjetuje jak powinien byc ustawiony zaplon w silniku 110km(AFN) czy tez w zakresie 4-5 czy moze jest to inna wartosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności