Skocz do zawartości
zenek_8

Wypadające zapłony na 4 cylindrze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie mam problem z wypadaniem zapłonów tylko na czwartym cylindrze i tylko na wolnych obrotach. poza tym auto chodzi normalnie. Błędy jakie temu towarzyszą to 16684 i 16688. Zabiegi jakie podjąłem do tej pory to:

zamiana cewek

zamiana świec

zamiana wtryskiwaczy benzynowych

Odłączenie instalacji LPG od kolektora

wymiana podejrzanych wężyków podciśnieniowych

sprawdzenie dolotu

wymiana trójnika odmy i zaworku odmy (zawór nie trzymał)

wymiana oringów na wtryskiwaczach (były zafajdane)

Niestety nic to nie pomogło.

załączam logi do wglądu pierwszy na pb a drugi na lpg.

http://vaglog.pl/log_261019.html

http://vaglog.pl/log_261021.html

Edytowane przez zenek_8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Jak w temacie mam problem z wypadaniem zapłonów tylko na czwartym cylindrze i tylko na wolnych obrotach. poza tym auto chodzi normalnie. Błędy jakie temu towarzyszą to 16684 i 16688. Zabiegi jakie podjąłem do tej pory to:

zamiana cewek

zamiana świec

zamiana wtryskiwaczy benzynowych

Odłączenie instalacji LPG od kolektora

wymiana podejrzanych wężyków podciśnieniowych

sprawdzenie dolotu

wymiana trójnika odmy i zaworku odmy (zawór nie trzymał)

wymiana oringów na wtryskiwaczach (były zafajdane)

Niestety nic to nie pomogło.

załączam logi do wglądu pierwszy na pb a drugi na lpg.

http://vaglog.pl/log_261019.html

http://vaglog.pl/log_261021.html

Dziś sprawdziłem ciśnienie i okazało się że na czwartym cylindrze mam 0,9MPa a na pozostałych trzech 1,3MPa

Niby dopuszczalne jest do 0,7 ale jest duża różnica i tu jest chyba problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy silnik 10-14 bar

Granica zużycia 7bar

Dopuszczalna różnica między cylindrami 3bary.

 

ale jest duża różnica i tu jest chyba problem.

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje teraz zrobić próbę olejową i sprawdzić czy to pierścienie czy zawory. Choć obstawiam pierścienie bo niedawno robiłem głowicę i była robiona niby próba szczelności. Choć skoro mechanik nie sprawdził ciśnienia na cylindrach po remoncie to wszystko jest możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowy silnik 10-14 bar

Granica zużycia 7bar

Dopuszczalna różnica między cylindrami 3bary.

 

 

Tak.

 

Zrobiłem próbę olejową i kompresja wzrosła z 0,9 na 1,1 czyli pierścienie. Pytanie czy można z tym jeszcze jakoś pojeździć czy należy to robić natychmiast?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności