Maniuś1505733031 Zgłoś #21 Napisano 2 Września 2016 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z moim paskiem 2.8 v6 apr. Mianowicie po rozgrzaniu nierówna praca na biegu jałowym i do 2 tyś. powyżej jest ok. Zdarza się, że po hamowaniu silnikiem i próbie przyśpieszenia nie pracuje jadem cylinder, po przegazowaniu jest ok. Wymienione świece, przewody, cewki, wtryski z listwą, czujnik temperatury, rozrząd ustawiony na blokadach, przepustnica czyściutka. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Proszę o pomoc, bo już mam dość inwestowania w kolejne podzespoły, może ktoś miał taki problem i go rozwiązał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dssagro Zgłoś #22 Napisano 26 Marca 2017 witam silnik na jałowych obrotach pracuje równo - czasami słychać jakieś przerwy szarpnięcia w pracy - jakby w zapłonie. jak dodaję gazu - delokatnie poszarpuje jakby brakowało mu paliwa /powietrza tak do 2,5 - 3 tyś/obr. pózniej wydaje się być ok. po takiej przegazóce jak przeglądałem silnik z góry zauważyłem patrząc z góry czerwony kolektor ale tylko od strony kierowcy od od łączenia z kolektorek do katalizatora czerwony - prawa strona ciemna. co może być przyczyną. Jeszcze check - mróga chyba 50 razy - - - - - aktualizacja - - - - - cześć. mam identyczny objaw. ? - - - - - aktualizacja - - - - - co miałeś żle podłączone? mam taki sam objaw i też po wymianie uszczelek. - - - - - aktualizacja - - - - - problem rozwiązany okazało się że są źle podłączone podciśnienia i dziwne że komp takie głupoty pokazywał proszę o kontakt mam podobny problem tel. 731 421 364 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach