Skocz do zawartości
enten

Prośba o analize logow do silnika AEB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prosze o analize logow. Objawy to:

-czasami szarpnie przy gwaltowniejszym dodaniu gazu oraz przy jalowej pracy czuc, ze przyszarpuje i widac delikatne falowanie obrotow(czujnik g62 byl wymieniany przy okazji termostatu bo zle wskazywal temperature)-nowy firmy EPS

-zdarza sie, ze obroty zaczynaja sie samoczynnie podnosic do poziomu okolo 1500 obr/min (wtedy podczas jazdy czuc, ze pedal gazu samoczynnie ucieka spod nogi)-raz na jakis czas wyskakuje blad przepustnicy

-przy jezdzie do odciecia czuc w gornym zakresie(powyzej 5000obr) jakby nie do konca chcial sie krecic wyzej(nie wiem czy odciecie nie powinno byc wyzej niz 5500obr/min?

Mam nadzieje ze objawy dobrze opisalem, jesli trzeba zrobic log innej grupy to sie wykona ;)

Z gory dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi.

Logi ponizej

http://vaglog.pl/log_234822.html

http://vaglog.pl/log_234823.html

http://vaglog.pl/log_234824.html

http://vaglog.pl/log_234825.html

Edytowane przez enten

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Prosze o analize logow. Objawy to:

-czasami szarpnie przy gwaltowniejszym dodaniu gazu oraz przy jalowej pracy czuc, ze przyszarpuje i widac delikatne falowanie obrotow(czujnik g62 byl wymieniany przy okazji termostatu bo zle wskazywal temperature)-nowy firmy EPS

-zdarza sie, ze obroty zaczynaja sie samoczynnie podnosic do poziomu okolo 1500 obr/min (wtedy podczas jazdy czuc, ze pedal gazu samoczynnie ucieka spod nogi)-raz na jakis czas wyskakuje blad przepustnicy

-przy jezdzie do odciecia czuc w gornym zakresie(powyzej 5000obr) jakby nie do konca chcial sie krecic wyzej(nie wiem czy odciecie nie powinno byc wyzej niz 5500obr/min?

Mam nadzieje ze objawy dobrze opisalem, jesli trzeba zrobic log innej grupy to sie wykona ;)

Z gory dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi.

Logi ponizej

http://vaglog.pl/log_234822.html

http://vaglog.pl/log_234823.html

http://vaglog.pl/log_234824.html

http://vaglog.pl/log_234825.html

 

Witam też mam aeb i przeanalizowałem logi według moich tu zamieszczonych masz spalanie stukowe to pierwsze co widzę

 

przyczyny spalania stukowego wyróżnić można:

 

1.zbyt wysoki stopień sprężania,

2.za wczesny zapłon,

3.za mała liczba oktanowa paliwa,

4.przegrzanie silnika,

5.za małe zawirowanie mieszanki w komorze spalania,

6.duże napełnianie cylindra

 

no i jeśli tak wariuje na obrotach wyczyść przepustnice lub ją podmień jeśli masz możliwość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności