Skocz do zawartości
driver77

Problem o uruchamianiem silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dłuższej przerwie. Wszystko dotyczy tematu:

http://forum.vw-passat.pl/threads/146073-Cosik-nie-pali-Passat-B5-AJM

Ale zwracam się do działu ,,kody błędów"

A więc:

-kabloteka kompletna sprawdzona i jest OK

-czujniki G 28 i G 40 odkupiłem od znajomego,który kupił i okazało się że mechanik go naciągnął. Ale zaryzykowałem i odkupiłem za symboliczna kwotę obydwa. W sumie położenia wału miałem w rozsypce ponieważ przy poruszeniu kabelkiem silnik gasł. Po oskórowaniu kabla,okazało się że wewnątrz wykruszyły się izolacje na dł około 20 cm i zwierały sie 3 kabelki.

Pomimo to dalej problem z paleniem i to ze zdwojoną siłą.

Po diagnostyce poszczególnych elementów brak błędów,ale przy funkcji Auto Scan rzuca non stop błedem Nawet jak go usune to zaraz wraca:

 

18258- Powertain Data BUS Missing Message from ECU

P 1850 35-10 Intermittent

 

Do tego zauważylem błąd:

 

01314 Engine Control Module

49-10 No Comunication

 

Ten drugi błąd usunałem i nie powrócił natomiast pierwszy wraca migiem.

Jak go zapale to i 500km mogę jechać bez gaszenia i nic się nie dzieje. Żadne kontrolki,spadki mocy itp.

 

Help, bo na komunikację miejska się przesiadłem.

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności