rp19 Zgłoś #1 Napisano 29 Lipca 2015 Witam Mam passata ( model jak w temacie ) autko jest mułowate i maksymalna prędkość to około 160km/h .wymieniłem w nim n75 i n18 ale ze szrotu. i nie wiem czy te podzespoły są dobre czy może coś innego jest zepsute bo po wymianie nic się nie zmieniło dalej jest mułowaty. Po Dynamicznym testach pokazał się błąd 00575 a po BASIC SETTINGS 65535 Dynamiczne http://vaglog.pl/log_226773.html 001 http://vaglog.pl/log_226774.html 002 http://vaglog.pl/log_226775.html 003 http://vaglog.pl/log_226776.html 006 http://vaglog.pl/log_226777.html 004 http://vaglog.pl/log_226778.html 005 http://vaglog.pl/log_226779.html 007 http://vaglog.pl/log_226780.html 009 http://vaglog.pl/log_226781.html 010 http://vaglog.pl/log_226782.html 011 http://vaglog.pl/log_226783.html 008 Po dynamicznym testach pokazał się błąd 00575 Dynamiczne z włączonym guziczkiem czyli coś takiego http://vw-clubpolska.pl/index.php?topic=353.0 http://vaglog.pl/log_226810.html 003 http://vaglog.pl/log_226809.html 011 statyczne http://vaglog.pl/log_226816.html 007 http://vaglog.pl/log_226817.html 004 http://vaglog.pl/log_226818.html 008 http://vaglog.pl/log_226819.html 009 http://vaglog.pl/log_226820.html 010 http://vaglog.pl/log_226821.html 000 http://vaglog.pl/log_226822.html 001 http://vaglog.pl/log_226823.html 011 http://vaglog.pl/log_226812.html 002 http://vaglog.pl/log_226813.html 003 http://vaglog.pl/log_226814.html 005 http://vaglog.pl/log_226815.html 006 BASIC SETTINGS http://vaglog.pl/log_226828.html 004 http://vaglog.pl/log_226827.html 011 http://vaglog.pl/log_226826.html 003 http://vaglog.pl/log_226825.html 000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2015 n75 i n18 stoi w miejscu dlatego turbo nie ładuje a przepływka tnie dawkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2015 Dziekuje za odpowiedz. Mam pytanie a jak mial jakas dziure w wezyku to czy n75 i n18 by dzialaly ? bo gosciu ze szrotu powiedzial ze na 100% dzialaja te zaworki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2015 Dziś jak sprawdzałem wężyki które wychodzą od n18 i n75 (są dobre) to zauważyłem że mechanik który pracuje na szrocie zamocował zaworek n18 inny niż miałem poprzednio. miałem 7.21903.20 a zamocował mi 7.21903.45. Czy to może być przyczyna takich objawów passata ? proszę o szybką odpowiedz bo mogę wymienić ten zaworek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #5 Napisano 31 Lipca 2015 wymieniłem n18 na taki jak ma być w tym modelu i n75 tez ale nie tyka poprzednik tez nie tykał. jakie logi mam poprawić żeby sprawdzić czy te dwa zaworki są dobre . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #6 Napisano 31 Lipca 2015 najlepiej 003 BS i 011BS oraz obie grupy dynamicznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #7 Napisano 2 Sierpnia 2015 To są logi po wymianie części proszę o analize STATYCZNE http://vaglog.pl/log_227311.html 003 http://vaglog.pl/log_227312.html 011 BASIC SETTINGS http://vaglog.pl/log_227319.html 003 http://vaglog.pl/log_227318.html 011 DYNAMICZNE http://vaglog.pl/log_227313.html 003 http://vaglog.pl/log_227314.html 011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #8 Napisano 3 Sierpnia 2015 logi BS źle zrobione wydaje mi się że masz nieszczelność w dolocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #9 Napisano 3 Sierpnia 2015 A co zle zrobilem w logach BS ? Poprawie je. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #10 Napisano 3 Sierpnia 2015 wydaje mi się że to nie są logi BS wejdź w grupę np 003 011 004 po lewej na dole kliknij basic setting i wtedy loguj poszczególne grupy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #11 Napisano 3 Sierpnia 2015 wydaje mi się że to nie są logi BS wejdź w grupę np 003 011 004 po lewej na dole kliknij basic setting i wtedy loguj poszczególne grupy w 1Z w BS nie bedą się zmieniać wartości jak w afn 100% dziura w dolocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #12 Napisano 3 Sierpnia 2015 Dziękuję ze mnie poprawiłeś, także trzeba szukać nieszczelności w dolocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #13 Napisano 3 Sierpnia 2015 Dziekuje za odpowiedzi bede jutro szukal nieszczelnosci w dolocie. Powiedzcie mi a gdzie mam szukac TURBO>KOLEKTOR czy FILTR>TURBO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #14 Napisano 4 Sierpnia 2015 Najlepiej wszystkie gumowe rury łączniki. Jeżeli coś w okolicach tych rur jest w oleju to może świadczyć ze właśnie jest tam gdzieś pęknięcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #15 Napisano 6 Sierpnia 2015 Wymieniłem dziś przepływke i zauważyłem poprawę w przyspieszeniu jak narazie mam statyczne logi i bs jutro zrobię dynamiczne i zamieszczę . dziś po przejechaniu 100km zaczęła mi mrugać kontrolka od świec żarowych . Na vag-u nie ma błędów i po zgaszeniu i odpaleniu dalej mruga kotrolka od świec. Co to może być ? statyczne http://vaglog.pl/log_227779.html 000 http://vaglog.pl/log_227776.html 003 http://vaglog.pl/log_227777.html 008 http://vaglog.pl/log_227778.html 011 bs http://vaglog.pl/log_227782.html 000 http://vaglog.pl/log_227780.html 003 http://vaglog.pl/log_227781.html 011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #16 Napisano 7 Sierpnia 2015 Ciężko powiedzieć, ale na pewno z logów widzę, że masz do poprawy kąt wtrysku - to nie wpływa na miganie kontrolki świec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #17 Napisano 7 Sierpnia 2015 dziś po przejechaniu 100km zaczęła mi mrugać kontrolka od świec żarowych Sprawdź czy masz światła stopu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #18 Napisano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) Logi dynamiczne : http://vaglog.pl/log_227941.html 000 http://vaglog.pl/log_227942.html 003 http://vaglog.pl/log_227943.html 008 http://vaglog.pl/log_227944.html 011 światła są wszystkie dlatego nie wiem o co chodzi. zaczęło się po wymianie przepływki. jak ją odłączyłem to dalej migała kontrolka . - - - - - aktualizacja - - - - - proszę o opinie co sądzicie o tych logach bo mam jeszcze jeden przepływomierz . wstawię go i też zrobię logi dla porównania. a w jakim zakresie powinien się znajdować się kąt wtrysku ?? to zdjęcie było zrobiona przed wymianą wszystkich części. jutro sprawdzę po wymienionych częściach bo autko mi dobrze odpala i nie dymi. Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez rp19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #19 Napisano 10 Sierpnia 2015 Kąt wtrysku ma się znajdować na niebieskiej linii. Spore niedołądowanie. Sprawdź mapsensor, bo albo on jest zalany olejem, albo masz dużą dziurę w dolocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rp19 Zgłoś #20 Napisano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Mam pytanie czy są jakieś zmiany bo wymieniłem jeszcze na inną przepływke dziś szukałem tego czujnika ( mapsensor ) w aucie i na necie ale nie znalazłem czy ktoś może mi wytłumaczyć lub dać fotkę gdzie on się znajduje. a po wymianie przepływki dalej miga ta kontrolka. DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_228212.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_228213.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_228214.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_228215.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_228211.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_228210.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_228209.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_228208.html STATYCZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_228205.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_228204.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_228203.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_228202.html Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez rp19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach