Skocz do zawartości
passat pd

Prośba o analizę logów Passat B5 1.9 TDI AJM 115 ps

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam autko jak w temacie i prosiłbym o analizę logów ponieważ autko ma spadki mocy i chciałbym znaleźć przyczynę, zastanawia mnie czy nie mam zapieczonych kierownic. Załączam logi dynamiczne grup 003, 011.

 

http://vaglog.pl/log_224161.html

 

Pozdrawiam, Mateusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziura między przepływką a turbo, albo sama przepływka kuleje.

 

Statyczne 003 wrzuć i BS 003 . A i robi się chociaż komplety - tzn. statyczne i dynamiczne tej samej grupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego

 

http://vaglog.pl/log_224162.html

 

Jutro postaram się zrobić logi na nowo, tylko jakbyś mógł podrzucić które grupy logować to byłoby super

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknij na filtr powietrza czy nie ma w nim syfu, sprawdź również szczelność między filtrem a turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem na ten wąż co idzie od filtra do turbo ale nie znalazłem żadnej dziury, filtr też nie jest zły. A z tych logów co podałem to turbina nie ładuje za słabo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idzie w miarę blisko mapy, niektóre miejsca to nawet przeładowania - a gdzie występują przeładowania tam i wskazania MAF nie idą po mapie, przez to obstawiałem nieszczelność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro jeszcze wszystko dokładnie sprawdzę i dam znać, a na razie dziękuje za rady. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawdziłem wszystko i nie znalazłem nieszczelności. Zrobiłem wszystkie logi według opisu na forum, mam nadzieję że komuś z was uda się coś z nich wyczytać.

 

Statyczne:

000- http://vaglog.pl/log_224324.html

001- http://vaglog.pl/log_224325.html

003- http://vaglog.pl/log_224326.html

004- http://vaglog.pl/log_224327.html

007- http://vaglog.pl/log_224328.html

013- http://vaglog.pl/log_224329.html

018- http://vaglog.pl/log_224331.html

023- http://vaglog.pl/log_224332.html

 

Dynamiczne:

 

000- http://vaglog.pl/log_224334.html

001- http://vaglog.pl/log_224336.html

003- http://vaglog.pl/log_224337.html

004- http://vaglog.pl/log_224338.html

008- http://vaglog.pl/log_224339.html

010- http://vaglog.pl/log_224341.html

011- http://vaglog.pl/log_224342.html

 

BS:

 

000- http://vaglog.pl/log_224343.html

003- http://vaglog.pl/log_224344.html

011- http://vaglog.pl/log_224345.html

 

Proszę o analizę osoby które mają trochę wiedzy i doświadczenia w tym temacie.

Pozdrawiam

 

Pomoże ktoś???

Edytowane przez passat pd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień N75 z N18 bo raz masz przeładowanie a raz niedoładowanie. Niby nie duże przeładowania ale wahania są dość duże.

Edytowane przez DawidShelby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, spróbuje podmienić i zobaczymy czy będzie jakiś efekt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności